Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Wrocław: Obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 101531 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w KMP/KPP woj. dolnośląskiego oraz jednostkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) pełną obsługę serwisową kserokopiarek ujętych w załączniku numer 1 do istotnych postanowień umowy (kserokopiarki z licznikiem) znajdujących się w poszczególnych Komendach miejskich i powiatowych Policji województwa dolnośląskiego oraz komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu Obsługa serwisowa wskazanych kopiarek polegać będzie na przeglądach, regulacji i konserwacji oraz wymianie zużytych części wymienionych urządzeń a także dostawie tonerów, na wezwanie telefoniczne reprezentanta Zamawiającego (użytkownika urządzenia). Obsługa serwisowa nie będzie obejmować napraw kserokopiarek, o ile takie będą konieczne. Zamawiający informuje, że przewidywana orientacyjna ilość kopii wykonanych przez okres obowiązywania umowy (dla celów oceny i porównania ofert przyjmuje się 10 miesięcy) wynosi 530 000 kopii. b) pełną obsługę serwisową kserokopiarek ujętych w załączniku numer 2 do istotnych postanowień umowy (kserokopiarki bez licznika) znajdujących się w Komendach miejskich i powiatowych Policji województwa dolnośląskiego. Obsługa serwisowa wskazanych kopiarek polegać będzie na przeglądach, regulacji i konserwacji wymienionych urządzeń a także dostawie tonerów, na wezwanie telefoniczne reprezentanta Zamawiającego (użytkownika urządzenia). Obsługa serwisowa obejmuje także naprawy tych kserokopiarek, o ile takie będą konieczne. Zamawiający informuje, że przewidywany orientacyjny okres obowiązywania umowy wynosi 10 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji kserokopiarek bez konieczności dokonywania zmian w umowie (aneksu). Informację o zmianie lokalizacji urządzenia Zamawiający przekaże Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa telefaksem lub pocztą elektroniczną. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdego z dwóch rodzajów kopiarek (kopiarki z licznikiem i kopiarki bez licznika) określa załącznik numer 5 do SIWZ (istotne postanowienia umowy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli złoży oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej bądź obu stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Punkt Obsługi Klienta 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium ceny (cena 100%), na które składać się będą niżej wskazane elementy: a) Cena dla kopiarek wskazanych w załączniku numer 1 do IPU - 97% Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 97 %. b) Cena dla kopiarek wskazanych w załączniku numer 2 do IPU - 3% Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 3 %. Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2014 roku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Przebudowa, nadbudowa i remont dwóch szklarni pomocniczych oraz budowa wolnostojącej toalety wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w OB
- "Dostawa testów lateksowych"
- Sukcesywna dostawa produktów z tworzyw sztucznych na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.