eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZDW-NA/3220/01/P/2008 - Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich do jednostek terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, z podziałem na części(2)- Część I - dostawa 5 szt. piaskarek oraz 1 szt. piaskarko-solarki; - Część II - dostaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Olsztyn: ZDW-NA/3220/01/P/2008 - Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich do jednostek terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, z podziałem na części(2): - Część I - dostawa 5 szt. piaskarek oraz 1 szt. piaskarko-solarki; - Część II - dostawa 5 szt. pługów odśnieżnych.
Numer ogłoszenia: 101535 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, fax 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDW-NA/3220/01/P/2008 - Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich do jednostek terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, z podziałem na części(2): - Część I - dostawa 5 szt. piaskarek oraz 1 szt. piaskarko-solarki; - Część II - dostawa 5 szt. pługów odśnieżnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. piaskarek, 1 szt. piaskarko-solarki oraz 5 szt. pługów odśnieżnych do jednostek terenowych ZDW w Olsztynie, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2008 r., o 100% sprawności technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy (w ilości nie mniejszej niż określona w niniejszym postępowaniu) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków, wg formuły spełnia/ nie spełnia, w oparciu o wymagane poniżej oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Pstrowskiego 28 b, 10-602 Olsztyn, lok. nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, lok. nr 17 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 5 szt. piaskarek oraz 1 szt. piaskarko-solarki do jednostek terenowych ZDW w Olsztynie: RDW w Nidzicy - 2 szt. piaskarek; RDW Kętrzyn - 2 szt. piaskarek, 1 szt. piaskarko-solarki; RDW Olecko - 1 szt. piaskarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. piaskarek oraz 1 szt. piaskarko-solarki do jednostek terenowych ZDW w Olsztynie, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2008 r., o 100% sprawności technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 5 szt. pługów odśnieżnych do jednostek terenowych ZDW w Olsztynie: RDW w Nidzicy - 2 szt., RDW w Kętrzynie - 2 szt., RDW w Olecku - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. pługów odśnieżnych do jednostek terenowych ZDW w Olsztynie, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2008 r., o 100% sprawności technicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.31-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.