To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Wyszków: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 101546 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27467 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie, ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. (029) 742 49 02, faks (029) 742 49 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług obejmujących organizację i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego SZANSA. 2.W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie kursu dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs oraz w konsekwencji powyższego prawo dokonania płatności za rzeczywistą ilość osób skierowanych na szkolenie/kurs aniżeli szacunek wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia liczby osób skierowanych na kurs oraz w konsekwencji powyższego prawo dokonania płatności za rzeczywistą ilość osób skierowanych na kurs aniżeli szacunek wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Formularz ofertowy należy uzupełnić na podstawie liczby osób wskazanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część I - Pracownik magazynowy z obsługą programu magazynowego WF MAG oraz obsługą wózków podnośnikowych (2 osoby) Część II - Kucharz małej gastronomii (4 osoby) Część III- Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (5 osób) Część IV - Kurs profesjonalnego sprzątania oraz obsługi maszyn sprzątających (2 osoby) Część V - Kurs makijażu i wizażu (1 osoba) Część VI - Kurs kroju i szycia poziom podstawowy (1 osoba) Opis poszczególnych części: Część I. Kurs 1. Pracownik magazynowy z obsługą programu magazynowego WF MAG oraz obsługą wózków podnośnikowych - minimum 100 godz. (2 osoby) a)Kurs powinien obejmować: zasady i podstawy organizacji gospodarki magazynowej, technologia prac magazynowych, zasady odbioru i przyjęcia towarów, zasady wydawania materiałów, dokumentacja magazynowa, obsługa programu magazynowego WF MAG, budowa oraz obsługa wózków podnośnikowych (ta część kursu powinna być zakończona egzaminem przed Komisją Dozoru Technicznego celem uzyskania dokumentu potwierdzającego uzyskanie odpowiednich kwalifikacji na operatora wózków jezdniowych) b)Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami; c)System kursu: dzienny z wyłączeniem niedziel d)Istnieje możliwość dołączenia uczestniczek do grupy kursantów nabywających wiedzę i umiejętności z zakresu w/w kursu e)Wykonawca zapewnia catering uzupełniany w trakcie szkolenia (ciastka, kawa, herbata, woda mineralna) oraz obiad (2 dania) każdego dnia odbywającego się kursu f)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. g)Wykonawca zapewnia materiały do zajęć teoretycznych oraz możliwość przeprowadzenia zajęć praktycznych; h)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w miejscu kursu oraz podczas trwania kursu; i)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania lekarskie dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia kursu i wnieść stosowne opłaty za wykonane badania. Dowody wpłat Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie kserokopii j)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych zajęć (w tym listy obecności, harmonogramów, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne oraz raport z przeprowadzonej ewaluacji) oraz przekazania oryginalnej dokumentacji koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; k)Wykonawca dokumentuje realizowany kurs w formie fotografii cyfrowej i przekazuje koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; l)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, m)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa oraz materiałów do zajęć zgodnie z wytycznymi POKL; n)Wykonawca zobowiązany jest do wydania niezwłocznie po zakończeniu kursu, za potwierdzeniem odbioru, Zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz przekazania kopii zaświadczenia koordynatorowi projektu; o)Zaświadczenie dla uczestnika kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych p)Miejsce realizacji zadania: miasto siedziby Zamawiającego tj. Wyszków q)Wykonawca zapewni salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i praktyczne, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc, sprzęt umożliwiający należyte wykonanie usługi tj. zajęć teoretycznych i praktycznych, ze swobodnym dostępem do sanitariatów. Część II. Kurs nr 2. Kucharz małej gastronomii - minimum 80 h dydaktycznych (4 osoby): a)Kurs ma za zadanie przygotować jego uczestników do pracy w gastronomii i wykonywania zawodu kucharza. Celem kursu jest uzyskanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu surowców gastronomicznych, przygotowania stanowiska pracy, obróbki wstępnej surowców, technik sporządzania zup oraz dań podstawowych, sporządzania przekąsek i deserów, ekspedycji wyrobów kulinarnych oraz minimum sanitarnego. b)Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami; c)System kursu: dzienny z wyłączeniem niedziel d)Istnieje możliwość dołączenia uczestniczek do grupy kursantów nabywających wiedzę i umiejętności z zakresu w/w kursu; e)Wykonawca zapewnia catering uzupełniany w trakcie szkolenia (ciastka, kawa, herbata, woda mineralna) oraz obiad (2 dania) każdego dnia odbywającego się kursu f)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. g)Wykonawca zapewnia materiały do zajęć teoretycznych oraz możliwość przeprowadzenia zajęć praktycznych; h)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w miejscu kursu oraz podczas trwania kursu; i)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania lekarskie dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia kursu i wnieść stosowne opłaty za wykonane badania. Dowody wpłat Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie kserokopii j)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych zajęć (w tym listy obecności, harmonogramów, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne oraz raport z przeprowadzonej ewaluacji) oraz przekazania oryginalnej dokumentacji koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; k)Wykonawca dokumentuje realizowany kurs w formie fotografii cyfrowej i przekazuje koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; l)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, m)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa oraz materiałów do zajęć zgodnie z wytycznymi POKL; n)Wykonawca zobowiązany jest do wydania niezwłocznie po zakończeniu kursu, za potwierdzeniem odbioru, Zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz przekazania kopii zaświadczenia koordynatorowi projektu; o)Zaświadczenie dla uczestnika kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; p)Kurs poszerzony o badania sanepidowskie q)Miejsce realizacji zadania: miasto siedziby zamawiającego tj. Wyszków r)Wykonawca zapewni salę szkoleniowa na zajęcia teoretyczne i praktyczne, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc, sprzęt umożliwiający należyte wykonanie usługi tj. zajęć teoretycznych i praktycznych, ze swobodnym dostępem do sanitariatów. Część III. Kurs nr 3. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - minimum 80 h dydaktycznych (5osób): a)Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności obsługi klienta w placówkach handlowych. Powinien zawierać zagadnienia z zakresu m.in. zagadnienia z zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach handlowych, wyposażenia punktów sprzedaży detalicznej, organizowanie zaopatrzenia i przyjmowania towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i komputera w punkcie sprzedaży, elementy prawa konsumenta i towaroznawstwa b)Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami; c)System kursu dzienny: z wyłączeniem niedziel; d)Istnieje możliwość dołączenia uczestniczek do grupy kursantów nabywających wiedzę i umiejętności z zakresu w/w kursu e)Wykonawca zapewnia catering uzupełniany w trakcie szkolenia (ciastka, kawa, herbata, woda mineralna) oraz obiad (2 dania) każdego dnia odbywającego się kursu f)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. g)Wykonawca zapewnia materiały do zajęć teoretycznych oraz sprzęt do zajęć praktycznych; h)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w miejscu kursu oraz podczas trwania kursu; i)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania lekarskie dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia kursu i wnieść stosowne opłaty za wykonane badania. Dowody wpłat Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie kserokopii j)Wykonawca zobowiązany jest do wydania niezwłocznie po zakończeniu kursu, za potwierdzeniem odbioru, Zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz przekazania kopii zaświadczenia koordynatorowi projektu. k)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych zajęć (w tym listy obecności, harmonogramów, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne oraz raport z przeprowadzonej ewaluacji) oraz przekazania oryginalnej dokumentacji koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; l)Wykonawca dokumentuje realizowany kurs w formie fotografii cyfrowej i przekazuje koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; m)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, n)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa oraz materiałów do zajęć zgodnie z wytycznymi POKL; o)Zaświadczenie dla uczestnika kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; p)Miejsce realizacji zadania: miasto siedziby zamawiającego tj. Wyszków q)Wykonawca zapewni salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i praktyczne, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc, sprzęt umożliwiający należyte wykonanie usługi tj. zajęć teoretycznych i praktycznych (m.in. kasa fiskalna typu ERC i POS), ze swobodnym dostępem do sanitariatów Część IV. Kurs nr 4. Kurs profesjonalnego sprzątania oraz obsługi maszyn sprzątających (2 osoby) a)Celem kursu jest przygotowanie do pracy w branży utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów z naciskiem na obsługę profesjonalnych maszyn i urządzeń sprzątających. Kurs powinien obejmować m.in. problematykę utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz obiektach o dużej powierzchni, konserwację i dezynfekcję pomieszczeń, stosowanie środków chemicznych, nauka urządzeń sprzątająco - czyszczących b)Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami; c)System kursu dzienny: z wyłączeniem niedziel; d)Istnieje możliwość dołączenia uczestniczek do grupy kursantów nabywających wiedzę i umiejętności z zakresu w/w kursu e)Wykonawca zapewnia catering uzupełniany w trakcie szkolenia (ciastka, kawa, herbata, woda mineralna) oraz obiad (2 dania) każdego dnia odbywającego się kursu f)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. g)Wykonawca zapewnia materiały do zajęć teoretycznych oraz sprzęt do zajęć praktycznych; h)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w miejscu kursu oraz podczas trwania kursu; i)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania lekarskie dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia kursu i wnieść stosowne opłaty za wykonane badania. Dowody wpłat Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie kserokopii j)Wykonawca zobowiązany jest do wydania niezwłocznie po zakończeniu kursu, za potwierdzeniem odbioru, Zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz przekazania kopii zaświadczenia koordynatorowi projektu. k)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych zajęć (w tym listy obecności, harmonogramów, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne oraz raport z przeprowadzonej ewaluacji) oraz przekazania oryginalnej dokumentacji koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; l)Wykonawca dokumentuje realizowany kurs w formie fotografii cyfrowej i przekazuje koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; m)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, n)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa oraz materiałów do zajęć zgodnie z wytycznymi POKL; o)Zaświadczenie dla uczestnika kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; p)Miejsce realizacji zadania: miasto siedziby zamawiającego tj. Wyszków q)Wykonawca zapewni salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i praktyczne, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc, sprzęt umożliwiający należyte wykonanie usługi tj. zajęć teoretycznych i praktycznych, ze swobodnym dostępem do sanitariatów Część V. Kurs nr 5. Kurs makijażu i wizażu min. 100 godz. (1 osoba) a)Kurs ma na celu przygotowanie do pracy w charakterze wizażysty. Powinien obejmować m.in. określenie typu urody, typy cery i zasady pielęgnacji, przygotowanie twarzy do makijażu, typologie barw, korektę twarzy, naukę wykonania makijażu dziennego, wieczorowego i ślubnego, b)Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami; c)System kursu dzienny: z wyłączeniem niedziel; d)Istnieje możliwość dołączenia uczestniczek do grupy kursantów nabywających wiedzę i umiejętności z zakresu w/w kursu e)Wykonawca zapewnia catering uzupełniany w trakcie szkolenia (ciastka, kawa, herbata, woda mineralna) oraz obiad (2 dania) każdego dnia odbywającego się kursu f)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. g)Wykonawca zapewnia materiały do zajęć teoretycznych oraz sprzęt do zajęć praktycznych; h)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w miejscu kursu oraz podczas trwania kursu; i)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania lekarskie dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia kursu i wnieść stosowne opłaty za wykonane badania. Dowody wpłat Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie kserokopii j)Wykonawca zobowiązany jest do wydania niezwłocznie po zakończeniu kursu, za potwierdzeniem odbioru, Zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz przekazania kopii zaświadczenia koordynatorowi projektu. k)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych zajęć (w tym listy obecności, harmonogramów, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne oraz raport z przeprowadzonej ewaluacji) oraz przekazania oryginalnej dokumentacji koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; l)Wykonawca dokumentuje realizowany kurs w formie fotografii cyfrowej i przekazuje koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; m)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, n)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa oraz materiałów do zajęć zgodnie z wytycznymi POKL; o)Zaświadczenie dla uczestnika kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; p)Miejsce realizacji zadania: miasto siedziby zamawiającego tj. Wyszków q)Wykonawca zapewni salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i praktyczne, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc, sprzęt umożliwiający należyte wykonanie usługi tj. zajęć teoretycznych i praktycznych, ze swobodnym dostępem do sanitariatów Część VI. Kurs nr 6. Kurs kroju i szycia poziom podstawowy - min. 70 godz. (1 osoba) a)Kurs ma na celu naukę kroju i szycia na maszynie. Powinien obejmować m.in. prawidłowe zdejmowanie miar; wykonywanie formy spódnicy, spodni, bluzki; krojenie i przygotowanie do miary; obsługę maszyny do szycia i overlocka, naukę szycia. b)Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami; c)System kursu dzienny: z wyłączeniem niedziel; d)Istnieje możliwość dołączenia uczestniczek do grupy kursantów nabywających wiedzę i umiejętności z zakresu w/w kursu e)Wykonawca zapewnia catering uzupełniany w trakcie szkolenia (ciastka, kawa, herbata, woda mineralna) oraz obiad (2 dania) każdego dnia odbywającego się kursu f)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. g)Wykonawca zapewnia materiały do zajęć teoretycznych oraz sprzęt do zajęć praktycznych; h)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków w miejscu kursu oraz podczas trwania kursu; i)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badania lekarskie dla uczestników niezbędne do przeprowadzenia kursu i wnieść stosowne opłaty za wykonane badania. Dowody wpłat Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu w formie kserokopii j)Wykonawca zobowiązany jest do wydania niezwłocznie po zakończeniu kursu, za potwierdzeniem odbioru, Zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz przekazania kopii zaświadczenia koordynatorowi projektu. k)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych zajęć (w tym listy obecności, harmonogramów, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór poczęstunku, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne oraz raport z przeprowadzonej ewaluacji) oraz przekazania oryginalnej dokumentacji koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; l)Wykonawca dokumentuje realizowany kurs w formie fotografii cyfrowej i przekazuje koordynatorowi projektu w ciągu 7 dni po zakończeniu kursu; m)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, n)Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa oraz materiałów do zajęć zgodnie z wytycznymi POKL; o)Zaświadczenie dla uczestnika kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych; p)Miejsce realizacji zadania: miasto siedziby zamawiającego tj. Wyszków q)Wykonawca zapewni salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne i praktyczne, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc, sprzęt umożliwiający należyte wykonanie usługi tj. zajęć teoretycznych i praktycznych, ze swobodnym dostępem do sanitariatów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 85.53.00.00 - 85.53.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie w ramach projektu systemowego SZANSA. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pracownik magazynowy z obsługą programu magazynowego WF MAG oraz obsługą wózków podnośnikowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe Turbo Piotr Łucak, Budziska 156 c, 07-130 Łochów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6273,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3200,00
Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kucharz małej gastronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidzyński, ul. Judyckiego 11, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7877,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6848,00
Oferta z najniższą ceną: 5590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka, ul. Zielona 8, 88-430 Janowiec Wielkopolski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7016,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5388,00
Oferta z najniższą ceną: 5388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs profesjonalnego sprzątania oraz obsługi maszyn sprzątających
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidzyński, ul. Judyckiego 11, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3984,00
Oferta z najniższą ceną: 3984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kurs makijażu i wizażu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Oddział w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 66, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3924,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3436,00
Oferta z najniższą ceną: 3436,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Kurs kroju i szycia poziom podstawowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Oddział w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 66, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1998,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2976,00
Oferta z najniższą ceną: 2976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.