eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁubniceDostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Łubnice: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
Numer ogłoszenia: 101562 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnocza Straż Pożarna w Łubnicach, ul. Gen. Sikorskiego 98, 98-432 Łubnice, woj. łódzkie, tel. 0-62 7847039, fax 0-62 7847017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Średni samochód ratowniczo-gaśniczy z napędem 4x4 szt .1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy ;spełniający warunki określone w art 22 ust.1 ustaw PZP 1/ złożą oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art 22 ust1 ustawy PZP. 2 /złożą oświadczenie , iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzilenie zamówienia na podstawie art 24 ust1 ustawy PZP 3/złożą wymagane dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń 4/spełniają wymagania techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ 5/ zapenią co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji 6/zapewnią wykonanie zamówienia w okresach trzech miesięcy od daty podpisania umowy . Zamawiający oceni czy Wykonawca spełniają warunki o jakich powyżej mowa. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów Zamawiajacy wykluczy Wykonawcę .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz zawierać nastepujące dokumenty i oświadczenia : 1/ Wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację techniczną ( załącznik nr 1 do SIWZ) 2/Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3/Oświadczenie , iz Wykonawca spełnia warunki okreslone w art.22.ust1 nie podlega wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust1 i 2 ustawy PZP ( załacznik nr 4 SIWZ). 4/ W celu potwierdzenia , iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP należy dołączyć nastepujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne żaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust1 pkt4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -informacja banku lub SKO-K w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy minimum do wysokości kwoty 550 000 PLn .Informacja wystawiona nie wcześniej niz 3 miesiące przed terminem składania ofert -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzjący , że Wykonwaca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia -wykaz wykonanych dostaw do jednostek ochrony przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat ( minimum 3 dostawy )przed dniem wszczęcia postępowania o udzilenie zamówienia, oraz załączenia dokumentów potwirdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie -certfikat CNBOP na oferowany pojazd -świadectwo homologacji typu na oferowany pojadz dowód wniesienia wadium ( orginał )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubnice.akcessnet.net. w dziale przetargi -2007

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łubnicach ul. Gen. Sikorskiego 102 , 98-432 Łubnice ..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 11:00, miejsce: I piętro pokój nr 3 w Sekretariacie Urzędu Gminy w Łubnicach ul. Gen. Sikosrkiego 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.