eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta na zadaniuBudowa obwodnicy Międzyzdrojów w ciągu drogi krajowej Nr 3 Świnoujście - Szczecin od km 12+006 do km 14+970

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Szczecin: Pełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta na zadaniu: Budowa obwodnicy Międzyzdrojów w ciągu drogi krajowej Nr 3 Świnoujście - Szczecin od km 12+006 do km 14+970
Numer ogłoszenia: 101580 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax 091 484 39 97, 4843873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta na zadaniu: Budowa obwodnicy Międzyzdrojów w ciągu drogi krajowej Nr 3 Świnoujście - Szczecin od km 12+006 do km 14+970.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlano - montażowe, zwanej w dalszej treści również \Kontraktem\, której przedmiotem jest wykonanie obiektu \Budowa obwodnicy Międzyzdrojów w ciągu drogi krajowej Nr 3 Świnoujście - Szczecin od km 12+006 do km 14+970\.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł,- (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A. II O/SZCZECIN, nr 64 1500 1722 1217 2002 0326 0000, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami ustawy Pzp.. Warunki szczegółowe: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a)średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ w wysokości nie mniejszej niż 0,75 mln zł; b)dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln zł; c)posiadanie (ważnego na dzień składania ofert) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 0,5 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 51 %, - warunek określony w pkt 1. b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach: -Inżynier Rezydent ( min. 1 osoba, zatrudniona 12 miesięcy w okresie realizacji robót i 12 pobytów w okresie gwarancji); - Inspektor Nadzoru robót drogowych (min. 1 osoba, zatrudniona 12 miesięcy w okresie realizacji robót); - Inspektor Nadzoru robót mostowych (min. 1 osoba, zatrudniona 12 miesięcy w okresie realizacji robót); - Inspektor ds. rozliczeń (min. 1 osoba, zatrudniona 12 miesięcy w okresie realizacji robót). Osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: - Inżynier Rezydent Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót drogowych i/lub mostowych albo konstrukcyjno-budowlane, przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg i/lub obiektów mostowych. Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inżyniera Rezydenta lub Kierownika Projektu. - Inspektor nadzoru robót drogowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymaganiami Prawa Budowlanego, przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Inspektor nadzoru robót mostowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności zgodnej z wymaganiami Prawa Budowlanego, przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają niniejszy warunek 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny wymieniony poniżej: - Wyposażenie biura Wykonawca niniejszego zamówienia musi wynająć pomieszczenia biurowe, do których doprowadzone będą następujące media (elektryczność, wod./kan., łącze telekomunikacyjne) oraz zapewni drogi dojazdowe do tych pomieszczeń jak również miejsca parkingowe dla zespołu ekspertów. Pomieszczenia powyższe Wykonawca wyposaży na koszt własny w niezbędne meble i sprzęt biurowy .Min. 1 pomieszczenie biurowe będzie przeznaczone do dyspozycji Zamawiającego. Koszty z tym związane pokryje Wykonawca niniejszego zamówienia. - Środki transportu i łączności i inne Wykonawca wyposaży swój personel w środki transportu i łączności a). Sprzęt I. zestaw komputerowy z drukarką i oprogramowaniem biurowym- min.2, II. kserokopiarka A3- min. 1, III. cyfrowy aparat fotograficzny- min. 1, b). Środki łączności I. Telefon stacjonarny- min. 1, II. Telefon komórkowy- min. 5, III. Fax- min. 1, IV. Stałe łącze internetowe- min.1, c). Środki transportu I. samochód osobowy- min. 1, II. samochód terenowy- min. 1. Potencjał techniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie przeznaczony zostanie do wyłącznej dyspozycji osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają niniejszy warunek 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: pełnił funkcję zarządzania i nadzoru na min. 3 zadaniach związanych z budową lub przebudową dróg i mostów, w których wartość robót budowlano - montażowych wynosiła co najmniej 5,0 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, określone w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonwcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie ww. warunków bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzajających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1-5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zysk. 2. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 0,2 mln zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln zł. 4. Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią SIWZ,musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób na formularzu zgodnym z treścią SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy, na formularzu zgodnym z treścią SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 6. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których zgodnie SIWZ wymaga się potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Szczecin al. Bohaterów Warszawy 33 70-340 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.