Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-01
Olsztyn: Osprzęt do kardiomonitorów, pulsoksymetrów, respiratorów, aparatów do znieczuleń i innych.
Numer ogłoszenia: 101588 - 2015; data zamieszczenia: 01.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osprzęt do kardiomonitorów, pulsoksymetrów, respiratorów, aparatów do znieczuleń i innych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych akcesoriów oprzyrządowania do aparatury medycznej w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według zadań: - Zadanie 1- oprzyrządowanie do pulsoksymetru Novametrix 520 A, kardiomonitora Spacelabs- łącznie 6 pozycji w zadaniu - Zadanie 2 - oprzyrządowanie do pulsoksymetru Nellcor - łącznie 5 pozycji w zadaniu - Zadanie 3- oprzyrządowanie do pulsoksymetru MASIMO i pulsoksymetru z detekcją CO - łącznie 10 pozycji w zadaniu - Zadanie 4 - oprzyrządowanie do kardiomonitora DASH- łącznie 17 pozycji w zadaniu - Zadanie 5 - oprzyrządowanie do kardiomonitora EMTEL- łącznie 1 pozycja w zadaniu - Zadanie 6 - oprzyrządowanie do kardiomonitora PHILIPS- łącznie 24 pozycje w zadaniu - Zadanie 7 - oprzyrządowanie do aparatu do znieczulania JULIAN, PRIMUS- łącznie 3 pozycje w zadaniu - Zadanie 8 - oprzyrządowanie do aparatu do znieczulania S/5 AESPIRE VIEW, AVANCE- łącznie 4 pozycje w zadaniu - Zadanie 9 - oprzyrządowanie do respiratora LEONI - łącznie 6 pozycji w zadaniu - Zadanie 10 - Osprzęt do respiratora ENGSTROM - łącznie 6 pozycji w zadaniu - Zadanie 11 - Osprzęt do respiratora SERVO-i - łącznie 3 pozycje w zadaniu - Zadanie 12 - Osprzęt do respiratora BABYLOG - łącznie 4 pozycje w zadaniu - Zadanie 13 - Osprzęt do respiratora TRILOGY - łącznie 2 pozycje w zadaniu - Zadanie 14 - Osprzęt do aparatu PRINTER - łącznie 3 pozycje w zadaniu - Zadanie 15 - Osprzęt do respiratora BENETT typ 700 - łącznie 1 pozycja w zadaniu - Zadanie 16 - Osprzęt do defibrylatora LIFEPACK 20 - łącznie 2 pozycje w zadaniu - Zadanie 17 - Osprzęt i akcesoria do polisomnografu - łącznie 11 pozycji w zadaniu - Zadanie 18 - Czujniki do ICP - łącznie 1 pozycja w zadaniu - Zadanie 19 - Czepki do EEG - 4 sztuki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - 7.1 Zadanie nr 19 - katalogów, prospektów, folderów reklamowych, instrukcji ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne, zdjęcia lub rysunki itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim - wymóg nie dotyczy asortymentu w zad. - 7.2 Zadanie od nr 1 do nr 18- katalogów, prospektów, folderów reklamowych, instrukcji ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne, zdjęcia lub rysunki itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy w ww dokumentach były w j. polskim - wymóg dotyczy w przypadku gdy oferowane przedmioty zamówienia są zamienne lub równoważne. 7.3 Wykonawca może zaoferować wyłącznie takie produkty, które są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferowane wyroby muszą odpowiadać normom i spełniać wszelkie wymogi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a więc w przypadku: -dot. zadania od nr 1 do nr 19 - produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . Dopuszcza się odn. ppkt warunku w ppkt 7.3 - zad. nr od 1 do nr 19 - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie. UWAGA. W przypadku oferowania przedmiotów zamówienia zamiennych lub równoważnych wymaga się wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . 7.4. Dotyczy zadania nr 19 - w celu oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w SIWZ ww. zadaniu nr 19, Zamawiający wymaga złożenia 1 szt. sprawnego czepka DEMO. Czepek po dokonaniu oceny będzie podlegać zwrotowi do Wykonawcy na jego koszt.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 1.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1 1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1 1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę przesłać na adres Szpitala jak w Sekcji I ww - Sekcja zamówień publicznych pok. 01 lub złożyć bezpośrednio w tym miejscu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1- oprzyrządowanie do pulsoksymetru Novametrix 520 A, kardiomonitora Spacelabs- łącznie 6 pozycji w zadaniu - przewody, czujniki, opaska itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do pulsoksymetru Nellcor - łącznie 5 pozycji w zadaniu - czujniki, przewody, paski..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do pulsoksymetru MASIMO i pulsoksymetru z detekcją CO - łącznie 10 pozycji w zadaniu - czujniki i kable..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do kardiomonitora DASH- łącznie 17 pozycji w zadaniu - mankiety, przewody, czujniki itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprzyrządowanie do kardiomonitora EMTEL- łącznie 1 pozycja w zadaniu - Zakończenia ekg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do kardiomonitora PHILIPS- łącznie 24 pozycje w zadaniu - kable, czujniki, mankiety, adaptery itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do aparatu do znieczulenia Julian, Primus - 3 pozycje w zadaniu - pułapka wodna, czujniki gazów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprzyrządowanie do aparatu do znieczulania S/5 AESPIRE VIEW, AVANCE- łącznie 4 pozycje w zadaniu - pułapka wodna, czujniki gazów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do respiratora LEONI - łącznie 6 pozycji w zadaniu - czujnik, membrana, sonda, kabel..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora ENGSTROM - łącznie 6 pozycji w zadaniu - kabel, nebulizator, czujnik, przetwornik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora SERVO-i - łącznie 3 pozycje w zadaniu - moduł, membrana, pojemnik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora BABYLOG - łącznie 4 pozycje w zadaniu - kabel i czujniki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora TRILOGY - łącznie 2 pozycje w zadaniu - układ oddechowy, filtry..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do aparatu PRINTER - łącznie 3 pozycje w zadaniu - filtr, linia pomiarowa, papier..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora BENETT typ 700 - łącznie 1 pozycja w zadaniu - filtr powietrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do defibrylatora LIFEPACK 20 - łącznie 2 pozycje w zadaniu - elektrody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt i akcesoria do polisomnografu SominiPro 19 - łącznie 11 pozycji w zadaniu - czujniki, elektrody, pasty itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki do ICP - łącznie 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki do EEG - 4 pozycje w zadaniu łącznie 4 sztuki (czepki dla dzieci).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.