Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Poznań: Ewaluacja badania losów absolwentów i stopnia dostosowania umiejętności studentów do potrzeb przyszłych pracodawców
Numer ogłoszenia: 101605 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewaluacja badania losów absolwentów i stopnia dostosowania umiejętności studentów do potrzeb przyszłych pracodawców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Przeprowadzenie ewaluacji badania losów absolwentów i stopnia dostosowania umiejętności studentów do potrzeb przyszłych pracodawców realizowanego w ramach projektu Kadry dla Gospodarki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ewaluacji podlegać będą raporty z dwóch części badania 1. badania losów absolwentów i 2. badania stopnia dostosowania umiejętności studentów do potrzeb przyszłych pracodawców oraz proces realizacji tych badań. W ramach każdej z części badania powstał raport z I edycji badania (w sumie 2 raporty) oraz raporty dokumentujące proces realizacji badania (metodologia badania, raport metodologiczny - w sumie 4 raporty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku nastąpi poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami (zespołem badawczym), które wykonywać będą osobiście zamówienie, w tym: a)ekspertem ds. ewaluacji procesu badawczego, który posiada: udokumentowane doświadczenie w realizacji podobnych zamówień - udokumentowanie polega na wykazaniu przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu ewaluacji badań w obszarze nauk społecznych, a w szczególności w problematyce ściśle związanej z tematyką badania, które będzie przedmiotem ewaluacji. wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych metodą ankietową - udokumentowanie polega na przedstawieniu zwięzłej charakterystyki badań, których Wykonawca był (współ)autorem, b)ekspertem ds. ewaluacji raportów, który: ma wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych, jest autorem publikacji, a w szczególności publikacji naukowych związanych z tematyką badania, które będzie przedmiotem ewaluacji - udokumentowanie polega na przedstawieniu spisu publikacji Wykonawcy, ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych metodą ankietową - udokumentowanie polega na przedstawieniu zwięzłej charakterystyki badań, których Wykonawca był (współ)autorem, ma udokumentowane doświadczenie w zakresie recenzowania prac naukowych - udokumentowanie polega na przedstawieniu spisu przeprowadzonych recenzji naukowych Osoby wymienione powyżej mogą zostać zastąpione w trakcie realizacji umowy wyłącznie osobami o nie niższych kwalifikacjach i doświadczeniu, po wcześniejszym przedstawieniu Zamawiającemu pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany oraz po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp., b) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, d) zmniejszenie zakresu prac i zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku opisanym w § 5 ust. 6; e) zmianę osób wykonujących Zadanie lub recenzentów materiałów stanowiących Opis produktu finalnego (wraz z załącznikami) przygotowywanych na potrzeby walidacji produktu pod warunkiem wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem oraz zapewnienia przez Wykonawcę nowych członków i-lub recenzentaów, którzy będą posiadać doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie jak wymagane w SIWZ, f) możliwość wprowadzenia korekt do zaakceptowanego harmonogramu oraz metodologii w trakcie realizacji zamówienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym w przypadkach uzasadnionych potrzebami projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 107.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok. 016.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt realizowany w ramach projektu Kadry dla Gospodarki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.