eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa materiałów pomocniczych,filtrów,szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Konin: Dostawa materiałów pomocniczych,filtrów,szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie
Numer ogłoszenia: 10160 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie , ul. Staszica 16, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2439052, faks 063 2439057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów pomocniczych,filtrów,szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa materiałów pomocniczych, filtrów, szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części, zwane dalej -Pakietami, które obejmują: Pakiet Nr 1 - Materiały pomocnicze do badań; Pakiet Nr 2 - Filtry; Pakiet Nr 3 - Drobny sprzęt laboratoryjny; Pakiet Nr 4 - Szkło laboratoryjne . Szczegółowo określone w załącznikach nr 2-5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybrane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30 - 26.15.23.30 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( co najmniej 3 dostawy wraz referencjami), Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 8 do SIWZ, 2)oświadczenie na spełnienie warunku wynikającego z art. 26 ust.2b ustawy wg załącznika nr 7 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Ponadto w ofercie należy umieścić: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -Formularz oferty,który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 3) wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załączniki nr 2-5 do SIWZ. 4) informację o zakresie części dostaw powierzonych podwykonawcom, jeżeli ich udział jest przewidziany w realizacji zamówienia wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5) zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssekonin.pis.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16, 62 - 500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16, 62 - 500 Konin, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały pomocnicze do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drobny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szcegółowo opisany w załaczniku nr 4 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.