eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisekBudowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą w Łanach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Cisek: Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą w Łanach
Numer ogłoszenia: 101610 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cisek , ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, woj. opolskie, tel. 077 4871172, faks 077 4871140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą w Łanach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą w Łanach. Budynek wielofunkcyjny podzielony jest na kilka funkcji, program użytkowy składa się z: - część A, remiza strażacka OSP z szatniami, pomieszczeniami sanitarnymi oraz kotłownią i zapleczem gospodarczym, - część B, przeznaczona na prywatne gabinety lekarskie z częścią socjalną, sanitarną i wydzielonym punktem aptecznym, - część C, biblioteka, sala spotkań wiejskich, aneks kuchenny oraz pomieszczenia sanitarne. Parametry techniczne całego budynku : - powierzchnia zabudowy - 950,50 m2, - kubatura - 4771,30 m3, - powierzchnia użytkowa - 840,62 m2. Projektowana infrastruktura : - przyłącz wody, - przyłącz kanalizacji deszczowej, - przyłącz kanalizacji sanitarnej, - budowa szamba, - utwardzenie terenu, - zagospodarowanie zielenią..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziełu w postępowaniu : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, 3.Wykonali co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy, remontów bądź modernizacji budynków odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 04.05.2004r. do 04.05.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 3.000.000,00 zł. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00zł, 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy manie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do art.22 ust.1 ustawy, sporządzone według zał. nr 2 do SIWZ, 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony według zał.nr 3 do SIWZ, 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, sporządzonym według zał.nr 3 SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wymienione w zał.nr 3 do SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych, 9.Wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, remontów bądź modernizacji budynków odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 04.05.2004r. do 04.05.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 3.000.000,00 zł. Roboty, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ muszą być zakończone przed datą wyznaczoną na datę składania ofert, 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. Dokumenty te obowiązkowo muszą zawierać dane jakie występują w kolumnach załącznika, 11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia ważna co najmniej do końca terminu związania ofertą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cisek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cisek, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, pok. nr 23, w cenie 410.00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cisek, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, pok. nr 18..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 04/05/2009 r. o godz. 10:00 w pok. nr 22..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.