To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Nisko: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych na terenie Gminy i Miasta Nisko
Numer ogłoszenia: 101611 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76037 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 15 8415643, 15 8415638, faks 15 8415630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych na terenie Gminy i Miasta Nisko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych na terenie Gminy i Miasta Nisko. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wymianę istniejącej stolarki okiennej na PCV oraz drzwiowej na aluminiową w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Kończycach, 2) wymianę stolarki okiennej na PCV w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zarzeczu oraz w budynku Przedszkola w Zarzeczu. 3) wszystkie roboty wynikające z szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót. 3. Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta. 4. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 5. Specyfikacja Techniczna oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), tj. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 7. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Sadłowski ORFID, Polesie 9, 97-306 Grabica, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64581,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64907,10
Oferta z najniższą ceną: 61719,10 / Oferta z najwyższą ceną: 135976,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Dostosowanie pomieszczenia nr 20 w Bloku Operacyjnym Centralnego Szpitala Klinicznego oraz posadowienie, instalacja i uruchomienie urządzenia Artis Zee Floor ser 137197, nr DZPUCK.262.272.2024
- Wymiana okien drewnianych na okna aluminiowe antywłamaniowe w pomieszczeniach Rektoratu na poziomie parteru. DZPZ.284.48.2024.DM
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
- Remont budynku wieży prudnickiej w Białej
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.