eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój1.Przedmiotem zamówienia jestŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU KOMUNALNYCH NIECZYSTOŚCI STAŁYCH gromadzonych w pojemnikach na śmieci typu KP-7 ładowności 900kg za 1 szt będących własnością Zamawiającego - ok. 225 szt. rocznie oraz wywóz pojemników będą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Goczałkowice-Zdrój: 1.Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU KOMUNALNYCH NIECZYSTOŚCI STAŁYCH gromadzonych w pojemnikach na śmieci typu KP-7 ładowności 900kg za 1 szt będących własnością Zamawiającego - ok. 225 szt. rocznie oraz wywóz pojemników będące własnością Wykonawcy ok. 45 szt. rocznie na odpady segregowane typu PET
Numer ogłoszenia: 101632 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny, ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4491389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ODBIORU KOMUNALNYCH NIECZYSTOŚCI STAŁYCH gromadzonych w pojemnikach na śmieci typu KP-7 ładowności 900kg za 1 szt będących własnością Zamawiającego - ok. 225 szt. rocznie oraz wywóz pojemników będące własnością Wykonawcy ok. 45 szt. rocznie na odpady segregowane typu PET.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymagania dotyczące zamówienia a)Systematyczny wywóz nieczystości komunalnych gromadzonych w pojemnikach zgodnie z ustaloną częstotliwością (§3 istotnych postanowień umowy) wykluczającą powstanie zaległości, z tolerancją wynoszącą połowę okresu między kolejnymi wywozami. b)Usuwanie odpadów komunalnych zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, c)Oczyszczanie miejsca zaśmieconego po załadunku do samochodu bezpylnego, d)Pisemne potwierdzenie wykonania usługi przez wskazanego w umowie pracownika Zamawiającego e)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy f)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia g)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy h)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numeru fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia j)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia pojemników na odpady segregowane - tworzywa sztuczne (butelki PET) przynajmniej 2 szt. i opróżnianie ich na wezwanie zamawiającego w ciągu 24h od otrzymania powiadomienia k)Wymianę pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji l)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dla usługi wywozu odpadów komunalnych i zmniejszenie lub zwiększenie o 25% planowanej w harmonogramie wstępnym ilości wywożonych odpadów, m)obowiązek przestrzegania harmonogramu opróżnień spoczywa na wykonawcy usługi n)zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych wywozów odpadów, poza harmonogramem, w ramach przyjętej rezerwy, o)zgłoszenia dodatkowych wywozów, w ramach rezerwy oraz odpadów segregowanych następować będą drogą faksową, pocztą lub pocztą elektroniczna na zlecenie zamawiającego p)zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał przedmiot zamówienia siłami własnymi, w szczególności własnym transportem, sprawnym pod względem technicznym, zabezpieczonym przed pyleniem i swobodnym przemieszczaniem ładunku oraz do mechanicznego opróżniania pojemników lub transportu kontenerów, q)zamawiający wymaga od wykonawcy okazania na każde żądanie potwierdzenia wywozu odpadów na składowisko lub do zakładu utylizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r., Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn. zm.) i spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dołączenie do oferty dokumentów wyszczególnionych w §15 (zgodnie z wymogami formalnymi zawartymi w niniejszej SIWZ) będzie uznawane za spełnienie warunków art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r., Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn. zm.) i SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy wzór dokumentu jest załącznikiem nr 1 do SIWZ w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmioty zatrudniające podwykonawców, należy to w formularzu wyraźnie zaznaczyć, wypisując dane każdego 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy podmiot 3) oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot 4)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy podmiot, chyba że dokument opiewa na wszystkich przedsiębiorców 5) istotne postanowienia umowy - wypełnione wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot 5) Kalkulacja cenowa - załącznik nr 4 6) wykaz wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia złącznik nr 5 siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gozdroj.pl/Przetargi_pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-230 Goczałkowice - Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:00, miejsce: 43-230 Goczałkowice - Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54, sekretariat pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.