To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101654 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Ełk: Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego na 2017 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509348-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ełk, krajowy numer identyfikacyjny
79067109900000, ul.
ul. Kościuszki
,
19300
Ełk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 619 45 00, faks
87 619 45 01, e-mail
ug@elk.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.elk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego na 2017 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.3.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia Część 1 Budowa chodnika w miejscowości Kałęczyny o długości 350 m. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Opis zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonaną przez Zakład Usług Drogowych "DROTECH" Wojciech Wielgat. W zakres prac wchodzi również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część 2 Przebudowa drogi gminnej z kostki betonowej w miejscowości Chełchy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Opis zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonaną przez Zakład Usług Drogowych "DROTECH" Wojciech Wielgat. W zakres prac wchodzi również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część 3 Budowa chodnika w Borkach z kostki brukowej na drodze gminnej, działka nr 40. Zakres prac w Części 3 został podzielony na nw. etapy. Etap 1 - Opis zamówienia zgodnie z projektem budowlanym (na odcinku pomiędzy km 0+000 a km 0+015) i specyfikacją techniczną wykonaną przez Zakład Usług Drogowych "DROTECH" Wojciech Wielgat. Etap 2 - Opis zamówienia zgodnie z projektem budowlanym (na odcinku pomiędzy km 0+015 a km 0+067) i specyfikacją techniczną wykonaną przez Zakład Usług Drogowych "DROTECH" Wojciech Wielgat. Po zakończeniu każdego z etapów zostanie podpisany odrębny protokół odbioru końcowego. Zamawiający wymaga aby dla każdego etapu wykonawca wystawił oddzielne faktury. Część 4 Zabezpieczenie skarpy przy placu zabaw w miejscowości Przykopka. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Zabezpieczenie 70 m^2 skarpy poprzez ułożenie na niej ażurowych płyt ekologicznych o wymiarach 60 x 40 x 8 cm. W zakres prac wchodzi wyrównanie podłoża oraz ewentualne zabicie szpilek mocujących. Część 5 Wykonanie części chodnika z kostki brukowej w sołectwie Rymki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Budowa 70 mb chodnika o szerokości 1,2 m na działce nr 5 położonej w Rymkach. Chodnik z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm. Chodnik ograniczony z jednej strony obrzeżem betonowym 6 x 20 cm, a od strony jezdni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15 x 30 cm. Budowa 3 zjazdów o szerokości 4,0 m z kostki betonowej grubości 8 cm. Pobocze zjazdu rozchodzące się pod kontem 1:1 w kierunku jezdni. Zjazdy na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm. Zjazd obramowany z jednej strony obrzeżem betonowym 8 x 30 cm, a od strony jezdni krawężnikiem najazdowym o wymiarach 15 x 22 cm. Część 6 Zjazd od drogi gminnej do wiaty (kostka ażurowa) w sołectwie Małkinie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Wykonanie utwardzenia na działce gminnej z płyt ażurowych 60 cm x 40 cm o powierzchni 40 m^2 na podbudowie z kruszywa naturalnego. Część 7 Remont chodników w sołectwie Regielnica. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Demontaż istniejącego chodnika i wykonanie w jego miejscu 54 mb chodnika o szerokości 1,3 m ograniczonego z jednej strony obrzeżem betonowym 6 x 20 cm, a z drugiej krawężnikiem betonowym o wymiarach 15 x 30 cm. Dodatkowo przy chodniku należy zdemontować oraz wykonać dwa place ograniczone obrzeżem betonowym 6 x 20 cm, jeden w kształcie trapezu o powierzchni 13 m^2, a drugi prostokątny o powierzchni 9 m^2. Całość wykonać na podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm oraz podsypce cementowo- piaskowej 1:4 grubości 5 cm. Część 8 Ułożenie kostki brukowej pod wiaty autobusowe w miejscowości Nowa Wieś Ełcka W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Wykonanie utwardzenia o wymiarach 2 m x 9 m ograniczonego czterostronnie obrzeżem betonowym 6 cm x 20 cm. Dodatkowo wykonać plac z kostki o wymiarach 2 m x 4 m ograniczonego czterostronnie obrzeżem betonowym 6 cm x 20 cm. Utwardzenia wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm. Część 9 Remont pętli autobusowej w miejscowości Nowa Wieś Ełcka W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Demontaż wraz z utylizacją istniejącego krawężnika betonowego na odcinku 60 m. Wykonanie chodnika o długości 60 mb i szerokości 1,5m. Chodnik z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm. Chodnik ograniczony z jednej strony obrzeżem betonowym 6 x 20 cm, a od strony jezdni krawężnikiem betonowym o wymiarach 15 x 30 cm. Część 10 Naprawa chodnika na terenie sołectwa Straduny w otoczeniu Centrum Kultury w Stradunach W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Demontaż istniejącego chodnika oraz wykonanie w jego miejscu utwardzenia o powierzchni 130 m^2. Utwardzenie z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm. Chodnik ograniczony obrzeżem betonowym 6 x 20 cm. W zakres prac wchodzi również wykonanie 11 mb krawężnika najazdowego o wymiarach 15 x 22 cm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
45232310-8,
34953300-5,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budowa chodnika w miejscowości Kałęczyny o długości 350 m |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 91266.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej z kostki betonowej w miejscowości Chełchy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT134220.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 165091.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Budowa chodnika w Borkach z kostki brukowej na drodze gminnej, działka nr 40 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10220.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12570.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zabezpieczenie skarpy przy placu zabaw w miejscowości Przykopka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5166.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wykonanie części chodnika z kostki brukowej w sołectwie Rymki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12300.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zjazd od drogi gminnej do wiaty (kostka ażurowa) w sołectwie Małkinie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3813.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Remont chodników w sołectwie Regielnica |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7479.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Ułożenie kostki brukowej pod wiaty autobusowe w miejscowości Nowa Wieś Ełcka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3936.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Remont pętli autobusowej w miejscowości Nowa Wieś Ełcka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11808.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Naprawa chodnika na terenie sołectwa Straduny w otoczeniu Centrum Kultury w Stradunach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16974.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wybór osób pełniących funkcję zastępcy koordynatora oraz specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych w podziale na dwie części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.