To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101667 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Klembów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Klembów i Zespołu Szkół w Ostrówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Klembów i Zespołu Szkół w Ostrówku" dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506297-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów, krajowy numer identyfikacyjny
55066815000000, ul.
ul. Gen. F. Żymirskiego 38
,
05205
Klembów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-22 799-93-90, faks
0-22 777-90-85, e-mail
urzad@klembow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.klembow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Klembów i Zespołu Szkół w Ostrówku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Klembów i Zespołu Szkół w Ostrówku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: A) CZĘŚĆ I - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Klembów. B) CZĘŚĆ II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Zespołu Szkół w Ostrówku. - Dokumentacja termomodernizacji budynków zawarta jest w załączniku nr 1 i nr 2 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego dla części I i części II: 1) wynikający z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2) pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, 3) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymani a porządku na terenie budowy, 4) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o roboty budowlane zadania inwestycyjnego, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP, oraz sztuką budowlaną, 5) udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 6) sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne, 7) nadzorowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających wykonywanych w trakcie realizacji robót podstawowych, 8) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót, 9) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano - wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, 11) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 12) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania inwestycyjnego) wykonawcy robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach, 13) żądanie od wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt wykonawcy robót, 14) określenie zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów w razie konieczności przez niezależnego inspektora, 15) zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót, 16) weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków powykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót, 17) uczestniczenie w badaniach, próbach i rozruchach, 18) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 20) bieżącego odbierania robót ulegających zakryciu dokonywania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i określenie zaawansowania i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów i badań wymaganych do dokonania odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego, 21) uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 22) poświadczenie terminu zakończenia robót, 23) zweryfikowanie operatu kolaudacyjnego, 24) rozliczanie umowy o roboty budowlane zadania inwestycyjnego, także w przypadku jej rozwiązania lub odstąpienia od umowy, oraz rozliczanie robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, 25) udział w rozpatrywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego, 26) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania wykonawcy robót, 27) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń wykonawcy robót, 28) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z wykowaną robót lub podwykonawcami, 29) wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie nadzoru autorskiego, 30) zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy, 31) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 32) wykonywanie czynności nadzoru w szczególności zgodnie z: a) Prawem budowlanym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), b) Umową o roboty budowlane zadania inwestycyjnego, ofertą wykonawcy robót oraz sztuką budowlaną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Klembów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5874.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 9000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynku Zespołu Szkół w Ostrówku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22914.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KLEMBÓW
więcej: przetargi KLEMBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.