Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Wrocław: Renowacja elewacji wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43
Numer ogłoszenia: 101681 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego budynku Narodowego Banku Polskiego we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43. 2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załącznikach: Załącznik nr 1A do SIWZ - Projekt wykonawczy remontu elewacji - roboty budowlane Załącznik nr 1B do SIWZ - Projekt wykonawczy remontu elewacji wraz z wykonaniem oświetlenia zewnętrznego Załącznik nr 1C do SIWZ - Specyfikacje techniczne do projektu remont elewacji Załącznik nr 1D do SIWZ - Przedmiar robót - Remont elewacji NBP - branża budowlana Załącznik nr 1E do SIWZ - Przedmiar robót - Remont elewacji NBP - branża elektryczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 13000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) posiadają doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna roboty obejmujące, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu renowacji elewacji w budynku ZABYTKOWYM o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego budynku ZABYTKOWEGO o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto; roboty budowlane, o których mowa mogły być realizowane w ramach jednego kontraktu lub dwóch oddzielnych; b) dysponują osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że do wykonania czynności kierowania robotami budowlanymi Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową tj. kierownikiem budowy, który: ba) posiada uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; bb) jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; bc) posiada doświadczenie w wykonaniu czynności kierownika budowy, co oznacza, że sprawował funkcje, o których mowa, przy co najmniej jednej inwestycji w okresie ostatnich pięciu lat. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że Wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolność kredytową określone kwotą siedmiocyfrową w zaokrągleniu do pełnych złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, złoży dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Punkt e) dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661) nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli Wykaz będzie zawierał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu renowacji elewacji w budynku ZABYTKOWYM o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego budynku ZABYTKOWEGO o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto; roboty budowlane, o których mowa mogły być realizowane w ramach jednego kontraktu lub dwóch oddzielnych; Wykonawca dołączy do Wykazu dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: 1) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, 2) wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane było zamówienie, 3) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt 2) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, 4) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt 2). g) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku, jeżeli z Wykazu będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) w zakresie kierowania budową; Wykonawca dołączy dokumenty stwierdzające, że osoba, wyznaczona na kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia: ga) uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej; gb) zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest aktualnie wpisana na listę członków. h) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli z dokumentu wystawionego przez jedną z instytucji, o których mowa będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolność kredytową określone kwotą siedmiocyfrową w zaokrągleniu do pełnych złotych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 50-950 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 50-950 Wrocław Sekretariat - pokój 205 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.