Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Górowo Iławeckie: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach realizacji działań związanych
z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie
Numer ogłoszenia: 101731 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim , ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 761 11 33, faks 089 761 11 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach realizacji działań związanych z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizujących dla grup osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej. Usługa związana jest z realizacją projektu Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na cztery części, na które wykonawca może złożyć ofertę łącznie lub na każdą z nich. Część I - Instrument aktywizacji zawodowej -warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy (3 grupy 10, 12, 11-osobowe w wymiarze 24godz./grupę, łączna liczba godzin 72) - termin realizacji VI - VII 2013r. Część II - Instrument aktywizacji społecznej - warsztat kompetencji społecznych (3 grupy 10, 12, 11 - osobowe w wymiarze 40 godz/grupę, łączna liczba godzin 120) - termin realizacji VI-VII 2013r. (psycholog); - warsztat kompetencji wychowawczych (1 grupa 10 - osobowa, 24godz/grupę, łączna liczba godzin 24) - termin realizacji VII-VIII 2013r. (pedagog,psycholog); Część III - Instrument aktywizacja edukacyjnej i zdrowotnej - warsztat prowadzenia gospodarstwa domowego: planowanie, wydatki, higiena, zdrowe odżywianie (1 grupa 10 - osobowa, 18 godz./grupę, łączna liczba godzin 18 - termin realizacji IX-X 2013r.(specjalista w zakresie żywienia i żywności); - warsztat dotyczący równości szans w życiu zawodowym i społecznym (3 grupy 10, 11, 12-osobowe po 8 godz./grupę, łączna liczba godzin 24) - termin realizacji X-XI 2013r. (pedagog, psycholog); -warsztat edukacyjno - społeczny (animacja środowiska lokalnego, działać z pasją - gry i zabawy terenowe, gry i zabawy świetlicowe, organizacja i przeprowadzenie lokalnych imprez integracyjnych 1 grupa 12-osobowa, 120 godz./grupę,łączna liczba godzin 120) - termin realizacji VI - VII - VIII 2013r. - warsztat ekonomii społecznej z wyjazdem do wioski tematycznej (1 grupa 12-osobowa 34 godz./grupę, łączna liczba godzin 34 - termin realizacji VII-VIII 2013r. - Kurs prawa jazdy kategorii B - Wykonawca sfinansuje egzamin, badanie lekarskie, 2 egzaminy poprawkowe (jeden całościowy i jeden praktyczny) i 10 dodatkowych godzin jazdy. Kurs prawa jazdy umożliwi uczestnikom zdobywanie nowych umiejętności niezbędnych do poszukiwania i podjęcia zatrudnienia, dojazd do miejsca pracy w zakładach o charakterze pracy 2 lub 3-zmianowym lub gdzie nie możliwości dojazdu środkami komunikacji miejskiej. Kurs dla 1grupy 11 osobowej 60godz./osobę - termin realizacji IX - X - XI 2013r. - warsztat z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (2 grupy 12, 11-osobowe, 8 godz./grupę, łączna liczba godzin 8) - termin realizacji XI 2013r. (ratownik medyczny). Część IV - Program Aktywności Lokalnej Instrument aktywizacji społecznej - Warsztaty w formie 3- dniowego wyjazdu integracyjnego - Wykonawca zapewni zakwaterowanie, wyżywienie, przejazd, ubezpieczenie grupy, 1 opiekun ze strony Wykonawcy i 1 opiekun ze strony Zamawiającego. Są to warsztaty motywacyjne, tematyczne dla grupy 12- osobowej (warsztaty będą trwały 8 godz. dziennie, łącznie 24godz.) (1 godz. warsztatów- 45 min.).- termin realizacji VI - VII 2013r.; - warsztat profilaktyka uzależnień dla 1 grupy 12-osobowej w wymiarze 20 godz., łączna liczba godzin 20 - termin realizacji IX-X 2013r. (psycholog, terapeuta, pedagog). Instrument aktywizacji edukacyjnej - warsztat taneczny - taniec towarzyski I nowoczesny dla 1 grupy 10-osobowej w wymiarze 40 godz., łączna liczba godzin 40 - termin realizacji V-VII 2013r. (wykładowca posiadający wykształcenie o profilu artystycznym); - warsztat muzyczno - gra na gitarze, szanty wokalny dla 1 grupy 10-osobowej w wymiarze 40 godz., łączna liczba godzin 40 - termin realizacji VII-VIII 2013r. (wykładowca posiadający wykształcenie o profilu artystycznym). Instrument aktywizacji zdrowotnej - warsztat podstawy samoobrony zakładający wykłady dotyczące przemocy oraz zajęcia aktywne dla 1 grupy 10-osobowej w wymiarze 40 godz., łączna liczba godzin 40 - termin realizacji VII-VIII 2013r.(specjalista d/s samoobrony).; - warsztat z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla 1grupy 12-osobowej w wymiarze 8 godz., łączna liczba godzin 8 - termin realizacji VII 2013r. (ratownik medyczny)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy. Zamawiający uzna również dokument przedstawiony w formie elektronicznej tj. wydruk z Rejestru Instytucji Szkoleniowych www.ris.praca.gov.pl 2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów dla podmiotów prowadzących kursy określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) załącznik Nr 4 do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka warsztatów/ kursu) stanowiącym zamówienie dla każdej z części postępowania osobno o wartości: część I - o łącznej kwocie 12.000,00 PLN, część II - o łącznej kwocie 26.000,00 PLN, część III - o łącznej kwocie 82.000,00 PLN, część IV - o łącznej kwocie 32.000,00 PLN - potwierdzone dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór stanowi załącznik Nr 5. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 6). Przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia zajęć (CV, certyfikaty, itp.). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1do SIWZ 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ . 2. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnej z postanowieniami SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/- ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorowoil-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Górowie Iławeckim
ul. Kościuszki 11,
11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim ul. Kościuszki 11, 11-220 Górowo Iławeckie pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa związana jest z realizacją projektu Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Organizacja usług edukacyjnych
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.