Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101784 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Katowice: Dostawa środków dezynfekcyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41912
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51639
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
001325767, ul.
ul. Ceglana
35,
40-514
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 3581460, 3581200, 3581332, faks
32 2518437, 32 35 8 432, e-mail
zp@uck.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uck.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/ZP/381/18/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych (liczba Pakietów 22) Pakiet 1 (Preparaty chlorowe do dezynfekcji powierzchni) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 2 (Preparaty z aktywatorem do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 3 (Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 4 (Preparat myjąco-dezynfekujący do dużych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 5 (Alkoholowy preparat do dezynfekcji skóry) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 6 (Chusteczki do dezynfekcji) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 7 (Preparat do odkażania rąk bez etanolu) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 8 (Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i endoskopów) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 9 (Preparat do mycia narzędzi, instrumentów medycznych i endoskopów) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 10 (Preparat do manualnej dezynfekcji narzędzi endoskopów, sprzętu okulistycznego o działaniu sporobójczym) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 11 (Preparaty aldehydowe gotowe do użycia do dezynfekcji endoskopów) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 12 (Preparaty na bazie AHP) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 13 (Środki do pielęgnacji narzędzi) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.13 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 14 (Preparat do dezynfekcji zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.14 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 15 (Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, sprzętu anestezjologicznego) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.15 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 16 (Preparat myjący do maszynowego mycia przedmiotów i narzędzi) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.16 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 17 (Środek przeznaczony do mycia i odkamieniania) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.17 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 18 (Preparat do szybkie dezynfekcji powierzchni na bazie alkoholu) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 19 (Chusty suche do nasączania preparatami myjąco-dezynfekującymi) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.19 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 20 (Preparat do odkażania rąk na bazie etanolu) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.20 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 21 (Preparat do antyseptyki jamy ustnej i gardła) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.21 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet 22 (Preparaty na rany) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.22 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33631600-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1 (Preparaty chlorowe do dezynfekcji powierzchni) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48150.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 51992.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 2 (Preparaty z aktywatorem do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18720.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14727.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet 4 (Preparat myjąco-dezynfekujący do dużych powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9888.27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet 5 (Alkoholowy preparat do dezynfekcji skóry) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet 6 (Chusteczki do dezynfekcji) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet 7 (Preparat do odkażania rąk bez etanolu) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3450.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2794.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet 8 (Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i endoskopów) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17150.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17388.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Pakiet 9 (Preparat do mycia narzędzi, instrumentów medycznych i endoskopów) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Pakiet 10 (Preparat do manualnej dezynfekcji narzędzi endoskopów, sprzętu okulistycznego o działaniu sporobójczym) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10080.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16258.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Pakiet 12 (Preparaty na bazie AHP) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2926.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3354.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Pakiet 13 (Środki do pielęgnacji narzędzi) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Pakiet 14 (Preparat do dezynfekcji zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT780.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 878.04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Pakiet 15 (Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, sprzętu anestezjologicznego) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34.344.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Pakiet 16 (Preparat myjący do maszynowego mycia przedmiotów i narzędzi) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4922.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Pakiet 17 (Środek przeznaczony do mycia i odkamieniania) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17773.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Pakiet 19 (Chusty suche do nasączania preparatami myjąco-dezynfekującymi) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2210.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1668.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Pakiet 20 (Preparat do odkażania rąk na bazie etanolu) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Pakiet 21 (Preparat do antyseptyki jamy ustnej i gardła) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3496.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3974.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: Pakiet 22 (Preparaty na rany) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33858.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.