Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Poznań: wymiana stolarki okiennej aluminiowej
Numer ogłoszenia: 101785 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, fax 061 8416866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej aluminiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany stolarki okiennej aluminiowej wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Inspektoratu w Poznaniu przy ul. Fabrycznej 27/28. Pomieszczenia, w których zostanie wymieniona stolarka aluminiowa. Budynek A (segment A). a) elewacja południowa:parter, pom. od 10 do 15 - 11 szt. okien, I piętro, pom. od 113 do 116 - 7 szt. okien, b) elewacja północna:parter, pom. WC (przy pom. 05) - 1 szt. okna, II piętro, pom. WC (przy pom. 204) - 1 szt. okna, III piętro, pom. 301, 304 i WC (środkowe) - 3 szt. okien. Budynek A (segment A-1). a) elewacja zachodnia:II piętro, pom. 226 - 1 szt. okna, b) elewacja południowa:I piętro, pom. 118 - 1 szt. okna, IV piętro, pom. 420 - 1 szt. okna. Budynek A (segment A-2). a) elewacja południowa:IV piętro, pom. 410 - 1 szt. okna. Budynek B. a) elewacja północna:III piętro, mieszkanie nr 11 (dwa pokoje) - 2 szt. okien, b) elewacja południowa:III piętro, mieszkanie nr 9 (kuchnia) - 1 szt. okna. Pomieszczenia, w których zostaną zamontowane rolety materiałowe niepalne wewnętrzne naszybowe w kasecie aluminiowej z prowadnicami. Budynek A (segment A). a) elewacja południowa:parter, pom. od 10 do 15 - 11 szt. I piętro, pom. od 113 do 116 - 7 szt. b) elewacja północna:III piętro, pom. 301 i 304 - 3 szt. Budynek A (segment A-1). a) elewacja zachodnia:II piętro, pom. 226 - 1 szt. IV piętro, pom. 420 - 2 szt. b) elewacja południowa:I piętro, pom. 118 - 1 szt. IV piętro, pom. 420 - 2 szt. Budynek A (segment A-2). a) elewacja południowa:IV piętro, pom. 410 - 1 szt. Pomieszczenia, w których zostanie nałożona na szyby folia matująca. Budynek A (segment A). a) elewacja północna:parter, pom. WC (przy pom. 05) - 1 szt. II piętro, pom. WC (przy pom. 204) - 1 szt. III piętro, pom. WC (środkowe) - 1 szt. Szczegółowy zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wynika ze specyfikacji technicznej, wzoru kosztorysu ofertowego wraz z przedmiarem robót oraz rysunkach detali architektonicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy muszą spełnić następujące wymagania : 1. Być uprawnionym do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Powinni:a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty remontowo - budowlane o war-tości brutto ponad 150 tys. zł każda. b) posiadać potencjał techniczny, c) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik robót posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełania/nie spełania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, dotyczące spełniania warunkó art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz prac wykonanych na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty remontowo - budowlane o wartości brutto ponad 150 tys. zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą potwierdzać, iż roboty zostały należycie wykonane, a więc nie dopuszcza się dokumentów wystawianych w trakcie realizacji danej roboty). 4. Oświadczenie złożone w Karcie oferty, iż kierownik robót posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiewgo 12, 60-161 Poznań, pok. 502.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: ZUS I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiewgo 12, 60-161 Poznań, pok. 237.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.