To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101787 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Pruszcz Gdański: przebudowa boiska szkolnego wraz z bieżnią na terenie Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących przy ul. Wojska Polskiego 4 w Pruszczu Gdańskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503691-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 80946 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących, krajowy numer identyfikacyjny
9671500000, ul.
ul. Wojska Polskiego
4,
83-000
Pruszcz Gdański, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
0-58 682 35 10, faks
0-58 683 15 27, e-mail
sekretariat@zsoio.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsoio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa boiska szkolnego wraz z bieżnią na terenie Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących przy ul. Wojska Polskiego 4 w Pruszczu Gdańskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/01/2017/ZSOiO
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa boiska szkolnego z bieżnią na terenie Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących przy ul. Wojska Polskiego 4 w Pruszczu Gdańskim. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się utworzenie: ogrodzonego wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, fitness parku na terenie płyty boiska, chodników wewnętrznych, małej architektury (ławki, śmietniki), zagospodarowanie zielenią. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Zakres robót obejmuje: Przebudowę boiska szkolnego z bieżnią, ogrodzonego wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, fitness parku na terenie płyty boiska, chodniki wewnętrzne, małej architektury (ławki, śmietniki), zagospodarowanie zielenią Wyszczególnienie prac: Roboty przygotowawcze, Drenaż, Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni boiska, Wykonanie kompletnej nawierzchni syntetycznej, Wyposażenie boiska, Wyposażenie fitness, Wykonanie ogrodzenia, Wykonanie chodników, Wykonanie schodów terenowych, Wyposażenie porządkowe, Wykonanie skarp i zieleni, Wykonanie oświetlenia boiska z tablicą sterująco - zasilającą, Wykonanie uziomów odgromowych słupów, Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, Wykonanie masztu flagowego. UWAGA: Zamawiający informuje, iż Wykonawca podczas wyceny przedmiotu zamówienia winien przewidzieć także: zakup wszelkich niezbędnych materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia, dostawę bramy dwuskrzydłowej montowanej w ogrodzeniu, dostawę trzech furtek montowanych w ogrodzeniu, malowanie linii boisk i bieżni, dostawę i osadzenie tulei wraz z pokrywami do bramek piłki ręcznej, dostawę i osadzenie bramek aluminiowych do piłki ręcznej ze złączami, śrubami i siatką, dostawę i osadzenie tulei do słupków koszykówki, dostawę i osadzenie stojaków metalowych do kosza z tablicą, obejmami i śrubami, siatką kosza, dostawę i montaż osłon słupków do koszykówki, urządzeń fitness, w tym: 1. Zestaw: Ławka + Prostownik Pleców + Pylon 2. Zestaw: Wyciąg górny + Wyciskanie siedząc + Pylon 3. Zestaw: Prasa nożna + Wioślarz + Pylon 4. Biegacz wolnostojący 5. Zestaw: Drabinka + Podciąg nóg + Pylon 6. Zestaw: Twister + Wahadło 7. Zestaw: Biegacz + Orbitek + Pylon wykonanie odwodnienia liniowego, wykonanie dwóch studni kanalizacji deszczowej, montaż balustrad z rur stalowych ocynkowanych malowanych na czarno dla schodów terenowych, dostawę i montaż tablicy informacyjno - regulaminowej, dostawę i montaż ławek z oparciami (10szt.) i ławek bez oparć (4 szt.), dostawę i montaż koszy na śmieci stojących na wspornikach, rekultywację terenów zielonych. 2.2 Cel i zakres prac obejmuje: przebudowę boiska o nawierzchni asfaltowej na boisko o nawierzchni syntetycznej, przebudowę bieżni o nawierzchni szutrowej na bieżnię o nawierzchni syntetycznej okalającą boiska sportowe, utworzenie siłowni zewnętrznej. Boiska wraz z bieżnią i siłownią zostaną ogrodzone. Dostęp do urządzeń sportowych poprzez trzy furtki oraz bramę serwisową dwuskrzydłową. UWAGA: Całość prac należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych. Użyte materiały i urządzenia muszą posiadać niezbędne ważne atesty dopuszczenia do stosowania w Polsce. Po zakończeniu robót związanych z przedmiotem zamówienia teren przyległy do obszaru prowadzenia prac należy doprowadzić do stanu sprzed budowy tj. odtworzyć tereny zielone, naprawić ewentualne uszkodzenia chodników, jezdni i elementów infrastruktury. Prace należy prowadzić w uzgodnieniu z użytkownikiem oraz w sposób nie zakłócający statutowej działalności placówki. DANE OGÓLNE: Na terenie planowanej inwestycji występuje następujące uzbrojenie: sieć wodociągowa sieć kanalizacji sanitarnej sieć kanalizacji deszczowej sieć gazowa sieci energetyczne sieć ciepłownicza Boisko i bieżnia zlokalizowane są na terenie Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących na dz. nr 22/6 i 5/88 przy ul. Wojska Polskiego 4 w Pruszczu Gdańskim. W bezpośrednim sąsiedztwie boiska od strony południowej zlokalizowana jest sala gimnastyczna będąca elementem głównego budynku szkolnego, od strony wschodniej znajdują się pomieszczenia kuchni i stołówki szkolnej. Od strony zachodniej przedmiotowa działka graniczy z działką nr 5/70 zabudowaną budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym. Dojazd do boiska urządzonym wjazdem od strony ulicy Raciborskiego. Powierzchnia nowego obiektu sportowego zawierającego boiska, bieżnię i stanowiska fitness wynosi 2.360 m2. 2.3 Warunki prowadzenia robót: 1. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę (z uwzględnieniem warunków płatności) i dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę szkoły w ścisłym uzgodnieniu z użytkownikiem. Do robót uciążliwych zalicza się min.: prace powodujące hałas, prace powodujące drgania, prace powodujące zapylenie, inne prace powodujące zakłócenia pracy szkoły. Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę szkoły należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi tereny które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z Zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, zaplecza socjalnomagazynowego, uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: Projekt architektoniczno - budowlany; Projekt instalacji elektrycznych; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiar. 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 10. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych (w tym między innymi robót związanych z wykonywaniem nawierzchni brukowej i syntetycznej poliuretanowej, robót sanitarnych, elektrycznych, monterskich - ogrodzenie, mała architektura, wyposażenie fitness). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót. 12. Powyższy obowiązek dotyczy również Podwykonawców. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45212210-1,
45233200-1,
45232452-5,
45342000-6,
45262330-3,
45233253-7,
45112710-5,
60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT810714.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 738000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.