Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Łódź: remont elewacji kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 203/205
Numer ogłoszenia: 101790 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Urbanistyki i Architektury Oddział Ochrony Zabytków, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384384, 6384330, fax 042 6384279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elewacji kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 203/205.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji budynku przy ul. Piotrkowskiej 203/205 w Łodzi Projekt remontu elewacji budynku przy ul. Piotrkowskiej 203/205 w Łodzi obejmuje rozwiązania mające na celu wyremontowanie im przywrócenie do stanu zbliżonego do pierwotnego elewacji. Ogólny zakres prac: - oczyszczenie i naprawa elewacji z piaskowca - oczyszczenie i naprawa okładzin granitowych - oczyszczenie i naprawa elewacji od dziedzińca - remont prześwitu bramnego - renowacja okien metalowych klatki schodowej .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wysokość wadium 6000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca który: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy remonty elewacji zabytkowych kamienic w tym jednej z renowacją powierzchni kamiennych. Wartość wszystkich prac powinna wynosić łącznie minimum 700.000 zł.(brutto). Należy wypełnić załącznik nr 5. Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć końcowe protokoły odbioru robót (bezusterkowe lub ewentualne protokoły usunięcia usterek) oraz referencje wystawione przez zamawiającego lub użytkownika . - załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 500.000 ,- złotych.. - wykonawca zapewni co najmniej jednego kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia publicznego, który musi posiadać niezbędne uprawnienia budowlane w tym do kierowania r. bud. przy obiektach zabytkowych ( co najmniej dwuletnie doświadczenie) i musi przynależeć do samorządu zawodowego. - wykonawca musi dysponować sprzętem do czyszczenia powierzchni kamiennych zapewniającym wykonanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 16 grudnia 2002r. §3, pkt 2 i 3. - spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie \spełnia/niespełnia\
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: formularz oferty załącznik nr 1, a. pisemne oświadczenie , że spełnia następujące warunki załącznik nr 2, - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawy, - posiada niezbędne uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu c. pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty , d. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wysokości co najmniej 500.000,- złotych e. zawartość załącznika nr 3 opisana w pkt. 5 niniejszej specyfikacji (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy wykazać doświadczenie łącznie) , f. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia i wpis do izby samorządu zawodowego ) załącznik nr4 (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy wykazać osoby łącznie) g. dokument zakupu bądź wynajmu na okres realizacji umowy urządzenia do czyszczenia powierzchni kamiennych zapewniającego wykonanie robót z użyciem ścierniw niemetalicznych w osłonie wodnej lub mieszaninie z wodą i sprężonym powietrzem. h. akceptowane warunki umowy załącznik nr 5 j. kosztorys uproszczony
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres rękojmi - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.uml.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Tymienieckiego 5, lok 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: UMŁ, Oddział Ochrony Zabytków, Łódź, ul. Tymienieckiego 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.