eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa, implementacja i obsługa techniczna nowej strony KRRiT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Warszawa: Budowa, implementacja i obsługa techniczna nowej strony KRRiT
Numer ogłoszenia: 101796 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji , Skwer Ks. Kard. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 597 30 42, faks 22 597 31 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krrit.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, implementacja i obsługa techniczna nowej strony KRRiT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej strony internetowej KRRiT obejmujący m.in.: a) zakup licencji sytemu zarządzania treścią (CMS), b) dostosowanie CMS-a do potrzeb KRRiT, c) wykonanie projektu graficznego strony, d) wyeksportowanie treści z dotychczasowego serwisu i wdrożenie ich do nowego systemu CMS zgodnie z wykonanym projektem graficznym, e) szkolenia, f) obsługa techniczna strony przez okres 2 lat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 48.22.40.00 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW 72.21.22.24 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 805.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków w zakresie art. 22 ust.1 pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków w zakresie art. 22 ust.1 pzp oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, które będą potwierdzać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonalł 2 usługi budowy strony internetowej, o wartości 100 tys złotych brutto każda z podaniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków w zakresie art. 22 ust.1 pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków w zakresie art. 22 ust.1 pzp oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, które będą potwierdzać, że dysponuje minimum 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, tj: - 1 osobą, która będzie pełnić rolę Kierownik projektu, która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert kierował dwoma zrealizowanymi projektami informatycznymi w tym jednym projektem wdrażania systemu informatycznego zbudowanego w technologii wielowarstwowej, każdy o wartości minimum 100 tys złotych brutto. Posiada również wiedzę z zakresu metodologii Prince 2 lub ITIL potwierdzoną certyfikatem. - 1 osobą, która będzie pełnić rolę Analityka, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję analityka, w co najmniej 3 zrealizowanych projektach informatycznych, gdzie była odpowiedzialna za: przeprowadzanie analiz procesów biznesowych dla potrzeb projektowania systemów informatycznych, analizę oraz weryfikację dokumentów i produktów związanych z procesem budowy, wdrożenia oraz rozwoju systemów informatycznych, - 1 osobą, która będzie pełnić rolę Architekta, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert występowała w charakterze architekta w co najmniej dwóch zrealizowanych projektach informatycznych dotyczących wdrożenia systemu informatycznego zbudowanego w technologii wielowarstwowej, każdy o wartości minimum 100 tys. złotych brutto, - co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić rolę Programisty, która będzie odpowiedzialna za prace programistyczne i która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pracowała w co najmniej dwóch zrealizowanych projektach informatycznych dotyczących wdrożenia systemu informatycznego zbudowanego w technologii wielowarstwowej, każdy o wartości minimum 100 tys. złotych brutto, - co najmniej 1 osobę, która będzie pełnić rolę Testera, która będzie odpowiedzialna za testowanie przedmiotu zamówienia i która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brała udział w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie informatycznym w charakterze testera wdrożenia systemu informatycznego zbudowanego w technologii wielowarstwowej, każdy o wartości minimum 100 tys. złotych brutto;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków w zakresie art. 22 ust.1 pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - gwarancja - 7
  • 3 - jakość graficzna strony - 9
  • 4 - funkcjonalność interfejsu - 9

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w istotnych postanowieniach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krrit.gov.pl/bip/BiuroKRRiT/Zamówieniapubliczne/tabid/71/Default.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Skwer Ks. Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Polski 9 Sekretariat Dyrektora Biura KRRiT, pok. 310..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 12:45, miejsce: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer Ks. Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Polski 9, 01-015 Warszawa, sekretariat Dyrektora Biura KRRiT, pok. nr 310.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.