eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-14

Poznań: Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 101828 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34964 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisowej w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji drukarek i naprawy sprzętu komputerowego ( drukarki, serwery, macierze, ups-y, zestawy komputerowe, terminale, itp.) użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego. 2. Wykaz drukarek objętych konserwacją oraz wykaz sprzętu komputerowego objętego naprawą wraz z miejscem jego użytkowania zawiera załącznik nr 1 i nr 2 do umowy. 3. W zakres świadczonych usług serwisowych wchodzą następujące czynności : a) wykonywanie raz w roku okresowej konserwacji drukarek b) diagnostyka awarii wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych części ( podzespołów) sprzętu komputerowego ( drukarki, serwery, ups-y, zestawy komputerowe, terminale) c) bezpłatne ekspertyzy stanu technicznego sprzętu komputerowego d) zabezpieczenie, na żądanie Zamawiającego, bez odrębnego wynagrodzenia z tego tytuły na czas naprawy sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach technicznych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż terminy określone w § 3 ust.9 umowy e) bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hotline) 4. Wartość wymienionych części zamiennych (podzespołów) w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 50 % wartości umowy z zakresie konserwacji i roboczogodzin napraw. 5. Liczba i asortyment sprzętu komputerowego określonego w załączniku nr 1 i nr 2 do umowy może podlegać zmianom w granicach +/- 10% w związku z zakupem nowego lub likwidacją zużytego sprzętu. 6. Usługa konserwacji drukarek będzie przeprowadzana raz w roku w miesiącu październiku na podstawie odrębnie przesyłanych zleceń określających ilości i modele drukarek. 7. Konserwacja drukarek określonych w zleceniu będzie się odbywała w miejscu użytkowania tj. odpowiednio w Oddziale Regionalny i podległych placówkach terenowych określonych w umowie. 8. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od zlecenia konserwacji wszystkich lub części drukarek bez podania przyczyn i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie. 9. Wynagrodzenie za przeprowadzoną konserwację drukarek będzie określane na podstawie ilości konserwowanych drukarek określonych przez Zamawiającego w zleceniu i ceny jednostkowej za konserwacje danego rodzaju drukarek. 10. Wykonawca w koszt konserwacji drukarek wliczy koszt dojazdu do siedzib Zamawiającego. 11. Naprawa sprzętu komputerowego będzie zlecana w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę kalkulację naprawy i przedstawienia jej wyceny Zamawiającemu. 12. Wykonawca sporządzi kalkulację zgodnie z zaoferowaną ceną 1 roboczogodziny z wliczonym kosztem dojazdu oraz w oparciu o ceny części, koniecznych do wykonania naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem wykonawcy na dzień sporządzenia kalkulacji. 13. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego oszacowanej wartości naprawy. 14. Czas na wykonanie napraw dla poszczególnych grup wynosi: a) Grupa I - naprawy pilne dotyczą awarii serwerów - nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia b) Grupa II - naprawy zwykłe dotyczące pozostałego sprzętu- nie dłużej niż 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia 15. Naprawa sprzętu z grupy I zakwalifikowanego do naprawy pilnej wykonywana będzie w miejscu jego użytkowania. 16. Sprzęt z grupy II zakwalifikowany do naprawy zwykłej będzie odbierany i dostarczany przez Wykonawcę z lub do siedzib Zamawiającego: OR KRUS w Poznaniu, PT KRUS w Koninie, PT KRUS w Ostrowie Wlkp., PT KTUS w Pile, PT KRUS w Rawiczu. 17. W przypadku naprawy sprzętu z grupy II dopuszcza się naprawę w miejscu jego użytkowania, odbiór sprzętu z miejsca jego użytkowania lub dostarczenie sprzętu do miejsce jego użytkowania 18. Dyski twarde oraz inne nośniki danych w przypadku ich uszkodzenia na gwarancji podlegają wymianie na nowe na koszt Zamawiającego, a uszkodzone pozostają w siedzibie Zamawiającego i są jego własnością. Sprzęt przekazywany do naprawy pozbawiony będzie na czas naprawy nośników danych. 19. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o., Pawłówek 37, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28634,40

  • Oferta z najniższą ceną: 28634,40 / Oferta z najwyższą ceną: 322173,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.