Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Lubliniec: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 101828 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu , ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty - Aktywne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem komputera i Internetu I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 30 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: - źródła poszukiwania pracy- dotacje i programy przeznaczone dla bezrobotnych, kredyty, - procedury związane z podejmowaniem pracy: - przygotowanie swojego życiorysu zawodowego (CV) i listu motywacyjnego w formie elektronicznej - wypełnienie kwestionariusza osobowego, - lokalne instytucje rynku pracy, - różne formy zatrudnienia ( w tym między innymi: własna działalność, samo zatrudnienie), - rozmowa kwalifikacyjna - jak się do niej przygotować i jak ją odbyć z sukcesem - wideo trening - ćwiczenia z wykorzystaniem kamery i scenek teatralnych - indywidualne predyspozycje zawodowe, - wyznaczenie ścieżki dochodzenia do zatrudnienia, - wyszukiwanie informacji, ofert pracy w sieci (Internet)/ wykorzystanie wyszukiwarek, - formułowanie zapytań o pracę, przedstawianie swojej oferty drogą mailową- zakładanie konta i korzystanie z poczty elektronicznej - zapisywanie wybranych informacji w pliku na dysku, drukowanie. Trening konstruktywnej samooceny i motywacji I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 24 godziny lekcyjne ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: - określenie swoich mocnych i słabych stron, - zamiana porażek w szanse i nowe możliwości, - świadoma samoakceptacja i poczucie pewności siebie, - samoocena i wzmacnianie poczucia wartości, - przyjmowanie krytyki jako pożytecznej informacji zwrotnej, - zwiększenie elastyczności zachowania i skuteczności działania, - konsekwentna realizacja celów - klucz do sukcesu. Warsztaty - Równość szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym i zawodowym I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 6 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: Warsztaty obejmują następujące bloki tematyczne: - Cele i bariery równościowe - Stereotypy związane z płcią - Godzenie życia prywatnego i zawodowego - Równy stopień niezależności ekonomicznej kobiet i mężczyzn - Segregacja pozioma i pionowa rynku pracy - Równe uczestnictwo w podejmowaniu decyzji - Formy przemocy ze względu na płeć - Kwestia płci w ochronie zdrowia Warsztaty - Zarządzanie budżetem i efektywne planowanie czasu I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 24 godziny lekcyjne ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: - pojęcie budżetu i jego zastosowanie, - przepływ gotówki a cele finansowe, - metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego, - kontrola wydatków, - jak rozsądnie wydawać pieniądze, - sposoby i możliwości oszczędzania, - Zasady racjonalnego pożyczania, - tworzenie planu finansowego, - efektywne wykorzystanie czasu, - podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków. Indywidualne konsultacje z psychologiem I. Liczba osób - 17 Program konsultacji powinien obejmować 3 godziny lekcyjne ( 45 min/1 h lekcyjna) /1 uczestnika. Łącznie 51godzin lekcyjnych konsultacji. II. Program konsultacji: Indywidualne wsparcie psychologiczne III. Cena obejmuje: - koszt psychologa, - ubezpieczenie uczestników NW, dostarczone przez Wykonawcę dzień przed rozpoczęciem konsultacji, - koszt wynajmu sali wykładowej wraz z zapleczem, - koszt wykorzystania sprzętu, - zaświadczenie o odbyciu konsultacji dla każdego uczestnika, - sporządzenie i przekazanie dokumentacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wykazanych osób. Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj: sale szkoleniowe, które powinny być: a)przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, b)wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, c)wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablica flipchart, d)oznakowane zgodnie z wytycznymi (dostępne na stronie internetowej www.efs.slaskie.pl zakładka Promocja POKL). Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykazania, iż Wykonawca zapewni zapewnienia 2 wykładowców jednocześnie ( jeden prowadzący, jeden na wypadek ewentualnego zastępstwa); zgodnie z merytoryczną zawartością tematów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Formularz pełnomocnictwa jest załącznikiem do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie w zakresie realizowanego szkolenia - 20
- 3 - Doświadczenie wykładowcy/ trenera - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pommocy Społecznej,
ul. Oświęcimska 30, 42 - 700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pommocy Społecznej, ul. Oświęcimska 30, 42 - 700 Lubliniec, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty - Aktywne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem komputera i Internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 30 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: - źródła poszukiwania pracy- dotacje i programy przeznaczone dla bezrobotnych, kredyty, - procedury związane z podejmowaniem pracy: - przygotowanie swojego życiorysu zawodowego (CV) i listu motywacyjnego w formie elektronicznej - wypełnienie kwestionariusza osobowego, - lokalne instytucje rynku pracy, - różne formy zatrudnienia ( w tym między innymi: własna działalność, samo zatrudnienie), - rozmowa kwalifikacyjna - jak się do niej przygotować i jak ją odbyć z sukcesem - wideo trening - ćwiczenia z wykorzystaniem kamery i scenek teatralnych - indywidualne predyspozycje zawodowe, - wyznaczenie ścieżki dochodzenia do zatrudnienia, - wyszukiwanie informacji, ofert pracy w sieci (Internet)/ wykorzystanie wyszukiwarek, - formułowanie zapytań o pracę, przedstawianie swojej oferty drogą mailową- zakładanie konta i korzystanie z poczty elektronicznej - zapisywanie wybranych informacji w pliku na dysku, drukowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3. Doświadczenie wykładowcy/ trenera - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening konstruktywnej samooceny i motywacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 24 godziny lekcyjne ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: - określenie swoich mocnych i słabych stron, - zamiana porażek w szanse i nowe możliwości, - świadoma samoakceptacja i poczucie pewności siebie, - samoocena i wzmacnianie poczucia wartości, - przyjmowanie krytyki jako pożytecznej informacji zwrotnej, - zwiększenie elastyczności zachowania i skuteczności działania, - konsekwentna realizacja celów - klucz do sukcesu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3. Doświadczenie wykładowcy/trenera - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty - Równość szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym i zawodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 6 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: Warsztaty obejmują następujące bloki tematyczne: - Cele i bariery równościowe - Stereotypy związane z płcią - Godzenie życia prywatnego i zawodowego - Równy stopień niezależności ekonomicznej kobiet i mężczyzn - Segregacja pozioma i pionowa rynku pracy - Równe uczestnictwo w podejmowaniu decyzji - Formy przemocy ze względu na płeć - Kwestia płci w ochronie zdrowia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doswiadczenie Wykonawcy - 20
- 3. Doświadczenie wykładowcy/trenera - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty - Zarządzanie budżetem i efektywne planowanie czasu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 17 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 24 godziny lekcyjne ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: - pojęcie budżetu i jego zastosowanie, - przepływ gotówki a cele finansowe, - metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego, - kontrola wydatków, - jak rozsądnie wydawać pieniądze, - sposoby i możliwości oszczędzania, - zasady racjonalnego pożyczania, - tworzenie planu finansowego, - efektywne wykorzystanie czasu, - podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3. Doświadczenie wykładowcy/trenera - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Indywidualne konsultacje z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 17 Program konsultacji powinien obejmować 3 godziny lekcyjne ( 45 min/1 h lekcyjna) /1 uczestnika. Łącznie 51godzin lekcyjnych konsultacji. II. Program konsultacji: Indywidualne wsparcie psychologiczne III. Cena obejmuje: - koszt psychologa, - ubezpieczenie uczestników NW, dostarczone przez Wykonawcę dzień przed rozpoczęciem konsultacji, - koszt wynajmu sali wykładowej wraz z zapleczem, - koszt wykorzystania sprzętu, - zaświadczenie o odbyciu konsultacji dla każdego uczestnika, - sporządzenie i przekazanie dokumentacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykładowcy - 20
- 3. Doswiadczenie wykkładowcy/trenera - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Wykonanie przeglądu i legalizacji aparatów nurkowych typu Amphora dla JW. 4101 w Lublińcu "
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków
- Dostawa środków czystościowych
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług terapeutycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
- Świadczenie usług psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.