Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Wrocław: Kampania promocyjna 10. edycji Festiwalu Jazztopad na ogólnopolskim portalu lifestylowym
Numer ogłoszenia: 101835 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia im. Witolda Lutosławskiego, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3422001, faks 071 3428980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna 10. edycji Festiwalu Jazztopad na ogólnopolskim portalu lifestylowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kampania promocyjna 10. edycji Festiwalu Jazztopad na ogólnopolskim portalu lifestylowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Money.pl Sp. z o.o., pl. Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3690,00
Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Niniejsze postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Po analizie dostępnych na rynku tytułów prasowych (ogólnopolskich dzienników, tygodników, miesięczników, portali internetowych o tematyce kulturalno-lifestylowej a także mediów o zasięgu regionalnym), zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową planowanej kampanii uznał, że włączenie portalu Portal Platine.pl w kampanię reklamową Festiwalu Jazztopad, jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o festiwalu do grupy docelowej potencjalnych odbiorców tego rodzaju przekazu artystycznego. Money.pl Sp. z o.o., pl. Grunwaldzki 23, 50-365 Wrocław jest właścicielem portalu Platine.pl. Portal Platine.pl porusza tematy szeroko pojętej kultury, sztuki, designu, nowych technologii, zagadnień lifestylowych. Jego odbiorcami są osoby z wyższym wykształceniem, przedstawiciele wolnych zawodów, managerowie wyższych szczebli zainteresowani sztuką oraz kulturą wysoką, dla których jednym z najczęściej użytkowanych mediów jest Internet. Stanowią oni jedną z grup docelowych, do których chce dotrzeć Festiwal Jazztopad. Współpraca z wykonawcą Money.pl Sp. z o.o. umożliwia także promocję festiwalu na wszystkich serwisach kontrahenta, tzn. w serwisie Money.pl tzn. w serwisach lifestylowych: iWoman.pl i ManStream.pl. Odbiorcami tych serwisów są również osoby z wyższym wykształceniem, przedstawiciele wolnych zawodów, managerowie wyższych szczebli zainteresowani sztuką oraz kulturą wysoką. Zatem promocja festiwalu we wszystkich zaproponowanych przez kontrahenta serwisach, utrwala u potencjalnych odbiorców wizerunek festiwalu. Nie istnieje na rynku inny podmiot, który oferowałby tożsame usługi, umożliwiając dotarcie do opisanej wyżej grupy docelowej. W związku z powyższym uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust. 1 pkt 1 lit a pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.