eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaSukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych oraz materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Bogatynia: Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych oraz materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni
Numer ogłoszenia: 101846 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52826 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732046, faks 075 7732046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych oraz materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów farmaceutycznych oraz materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Bogatyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na 20 odrębnych PAKIETÓW (CZĘŚCI). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane wyroby w zakresie parametrów granicznych, ich przeznaczenia oraz rodzaju) zawierają formularze Formularze asortymentowo - cenowe dla poszczególnych PAKIETÓW (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiące Załączniki nr II.1- II.20 do niniejszej SIWZ. 4. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania przewidziane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz warunkami dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polski, określonymi przez Ministra Zdrowia, a także posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 5. W zakresie Pakietu (Części) Nr 18 w celu potwierdzenia spełnienia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: aktualnego dokumentu dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa o wyrobach medycznych) np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowane CE dla którego wystawiono deklarację zgodności. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 7. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w Formularzach asortymentowo - cenowych określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 8. Dostawa leków i wyrobów następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem bądź e-mailem najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. W przypadku, gdy jedynym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę jest wyrób farmaceutyczny konfekcjonowany w innej ilości (gramaturze), aniżeli tej określonej przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych (kolumna: Dawka/wielkość jednostki miary), stanowiących Załączniki nr II do niniejszej SIWZ, Zamawiający dopuszcza odpowiednie dopasowanie (zwiększenie) ilości, jednostek miary (w kolumnie ilość jednostek miary) tak, aby zamawiana ogólna ilość danego wyrobu była w pełni zabezpieczona przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca winien podać (pod rygorem odrzucenia oferty) - w kolumnie nazwa handlowa oferowanego leku - wielkość (ilość / gramaturę) oferowanej jego jednostki miary. W przypadku maści, syropów, past i płynów Zamawiający dopuszcza odchylenia na poziomie nie przekraczającym (plus/minus) 20 % w odniesieniu do wielkości gramatury wyrobów oferowanych do wyrobów zamawianych. 13. Zamawiający dopuszcza zamianę w przedmiocie zamówienia występującej postaci leku w obrębie tej samej drogi podania np.: tabl. powl.-tabl.; tabl.-kaps. tabl.-drażetki, a także; amp.-fiol.; fiol.-amp-strz i odwrotnie. 14. Zamawiający wymaga, aby w przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można by go zastąpić należy w formularzu asortymentowo -cenowym nie wyceniać go wcale. 15. Zamawiający wymaga, iż w przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.), niż umieszczone w SIWZ należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. 16. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranego/wybranych pakietów (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego Pakietu (Części). 17. Zamawiający dopuszcza podanie cen za opakowanie jednostkowe, jednak musi być wyraźnie zaznaczone w ofercie ile sztuk mieści się w opakowaniu. 18. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć - w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (towary) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne Świadectwa, Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów Karty charakterystyki, Karty katalogowe, Opisy techniczne, Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (towar). 19. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wyłącznie produkty lecznicze dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2008r. nr 45 poz. 271 ze zm.). 20. W przypadku produktów leczniczych refundowanych Wykonawca zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r. poz. 915) oraz ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. 2011 nr 122 poz. 696 ze zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Układ sercowo-naczyniowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anpharm Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne S.A., ul. Annapol 6B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129,00

  • Oferta z najniższą ceną: 129,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Leki - ginekologia (układ moczowo - płciowy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2917,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2885,82

  • Oferta z najniższą ceną: 2885,82 / Oferta z najwyższą ceną: 2933,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Witaminy i minerały.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13789,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13700,81

  • Oferta z najniższą ceną: 13700,81 / Oferta z najwyższą ceną: 13700,81

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Leki przeciwbólowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14186,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14158,77

  • Oferta z najniższą ceną: 14158,77 / Oferta z najwyższą ceną: 16087,42

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Leki różne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRA Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9636,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8922,48

  • Oferta z najniższą ceną: 8922,48 / Oferta z najwyższą ceną: 9212,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 16   

Nazwa: Receptura

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intra Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2558,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2431,72

  • Oferta z najniższą ceną: 2431,72 / Oferta z najwyższą ceną: 2574,89

  • Waluta: PLN .


Część NR: 18   

Nazwa: Opatrunki chłonne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartman Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1201,86

  • Oferta z najniższą ceną: 1201,86 / Oferta z najwyższą ceną: 1201,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 19   

Nazwa: Produkty pielęgnacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp.z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280,80

  • Oferta z najniższą ceną: 280,80 / Oferta z najwyższą ceną: 280,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.