To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Bydgoszcz: Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r
Numer ogłoszenia: 101872 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76142 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻUŻLOWY KLUB SPORTOWY "POLONIA BYDGOSZCZ" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ŻUŻLOWY KLUB SPORTOWY "POLONIA BYDGOSZCZ" S.A.
- Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ Spółka Akcyjna, ul. Sportowa 2, 85-091 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300000,00
Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy, w trakcie sezonu żużlowego ENEA Ekstraligi w 2012r. Sport żużlowy jest bezsprzecznie jednym z największych nośników promocji miasta Bydgoszczy, a dyscyplina ta cieszy się dużym zainteresowaniem sympatyków sportu.Sport żużlowy w Bydgoszczy ma ogromną tradycję, cieszy się w naszym mieście od kilkudziesięciu już lat dużym powodzeniem i jest w zainteresowaniu najliczniejszej rzeszy kibiców spośród wszystkich istniejących dyscyplin sportowych. Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ Spółka Akcyjna jest kontynuatorem bogatych tradycji bydgoskiego sportu żużlowego. Od 1949 roku drużyna występuje w najwyższej klasie rozgrywek żużlowych w Polsce. Przez wiele lat osiągnięto wiele sukcesów w kraju i za granicą. Sukcesy klubu to między innymi - Drużynowy Mistrz Polski (6-krotnie), Drużynowy Wicemistrz Polski (7-krotnie), Klubowy Puchar Europy (3-krotnie), Mistrz Polski Par Klubowych (11-krotnie). Nadto, w roku 2010 Bydgoszczanin Tomasz Gollob został indywidualnym mistrzem świata, w 2011 roku Jarosław Hampel zdobył brązowy medal indywidualnych mistrzostw świata, a polska reprezentacja zdobyła tytuł drużynowych mistrzów świata w roku 2011. Ponadto Żużlowy Klub Sportowy POLONIA BYDGOSZCZ S.A. może poszczycić się organizacją wielu prestiżowych imprez, takich jak: turniej otwarcia sezonu żużlowego w Polsce - Kryterium Asów Polskich Lig Żużlowych (co roku). Przez wiele lat klub był organizatorem Grand Prix, a w roku 2012 klub będzie organizatorem półfinału zawodów o Drużynowe Mistrzostwo Świata z udziałem reprezentacji Polski. Na zawody żużlowe przychodzą nie tylko mieszkańcy Bydgoszczy, ale także przyjeżdżają kibice z całego kraju, co stanowi szerokie grono odbiorców przekazu informacyjnego (marketingowego). Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog z klientami. Jego zadaniem jest też tworzenie warunków do integracji z daną gminą czy miastem oraz konkurencja między regionami. Niewątpliwie fakt posiadania Żużlowego Klubu Sportowego POLONIA BYDGOSZCZ S.A., stanowi źródło trwałej przewagi nad innymi gminami i z tego właśnie względu może być wykorzystywany w działaniach marketingowych administracji. Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog z klientami. Jego zadaniem jest też tworzenie warunków do integracji z daną gminą czy miastem oraz konkurencja między regionami. Niewątpliwie fakt posiadania Żużlowego Klubu Sportowego POLONIA BYDGOSZCZ S.A., stanowi źródło trwałej przewagi nad innymi gminami i z tego właśnie względu może być wykorzystywany w działaniach marketingowych administracji. Wykonawca będzie promował Miasto Bydgoszcz m.in. poprzez : 1)wykorzystanie nazwy Bydgoszcz jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny Polonia Bydgoszcz, 2)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na plastronach zawodników drużyny na wysokości klatki piersiowej, 3)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na osłonach kierownicy motocykli zawodników, 4)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na wszystkich strojach klubowych zawodników Polonii Bydgoszcz, 5)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na pierwszej stronie każdego programu zawodów oraz logo Miasta Bydgoszczy przy tabeli biegów, 6)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy w oficjalnym serwisie internetowym Polonii Bydgoszcz, tj. na stronie www.polonia.bydgoszcz.pl, 7)ekspozycję materiału promocyjnego Miasta Bydgoszczy na jednej stronie programu zawodów po uprzednim uzgodnieniu przez Strony, 8)ekspozycję herbu Miasta Bydgoszczy na trybunie głównej stadionu żużlowego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy, 9)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na tablicy reklamowej wykorzystywanej podczas wywiadów telewizyjnych, 10)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na tablicy reklamowej stosowanej podczas konferencji prasowych, 11)ekspozycję tablicy reklamowej o wymiarach 4 m x 2,5 m na koronie stadionu żużlowego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy, 12)ekspozycję plansz reklamowych, tzw. koziołków z logo Miasta Bydgoszczy na płycie stadionu przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy o wymiarach 3 m x 1 m w ilości 4 szt, 13)ekspozycję dwóch banerów reklamowych(dwustronnych) z logo Miasta Bydgoszczy o wymiarach 6 m x 1 m każdy na bandzie toru żużlowego wzdłuż prostej startowej, 14)ekspozycję 8 bannerów z logo Bydgoszczy na bandach pneumatycznych o powierzchni 3 m x 0,70 m każdy (po 4 na każdym łuku), 15)ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy na karnetach i biletach wstępu na zawody żużlowe odbywające się w Bydgoszczy, 16)przyznanie Miastu Bydgoszcz pakietu promocyjnego pod nazwą Sponsor Biegu obejmującego ekspozycję logo Miasta Bydgoszczy w programie przy tabeli biegu, ekspozycję logo na tablicy świetlnej oraz emisję komunikatu spikerskiego Miasta Bydgoszczy przed i po sponsorowanym biegu, 17)udział drużyny ŻKS Polonia Bydgoszcz w akcjach promocyjnych Miasta Bydgoszczy. Nadto, każda impreza sportowa Wykonawcy będzie miała na względzie promocję miasta, także za sprawą telemarketingu (informowanie w telewizji o wydarzeniach sportowych). Prawo do pokazywania spotkań ENEA Ekstraligi posiada Telewizja Polska S.A., które szeroko relacjonuje zarówno mecze, jak i sprawozdania z każdej kolejki ligowej (Magazyn Wokół Toru) w kanale TVP Sport, często też w pasmach regionalnych. Materiały ze spotkań Wykonawcy (wywiady etc.) znajdą się również w telewizji internetowej iTV 24 oraz w wielu portalach internetowych (m.in. Sportowe Fakty). Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez ten sport kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu w tym samych zawodników, którzy są najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry, osiągający wysokie wyniki sportowe, zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i wyrabia dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul Kujawskiej 4
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DOSTAWA PLATFORM HEMODYNAMICZNYCH DO CIĄGŁEGO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.