To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101875 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Bystrzyca Kłodzka: System fortyfikacji średniowiecznych - miejska trasa spacerowa. Etap I - trakt pieszy pod Basztą Rycerską.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512530-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka, krajowy numer identyfikacyjny
89071795800000, ul.
ul. Henryka Sienkiewicza
6,
57500
Bystrzyca Kłodzka, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 117 600, faks
748 111 588, e-mail
igp@bystrzycaklodzka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bystrzycaklodzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System fortyfikacji średniowiecznych - miejska trasa spacerowa. Etap I - trakt pieszy pod Basztą Rycerską.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WTiKF.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.roboty rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni bitumicznej o grub. warstwy 3 cm, rozbiórka krawężników betonowych, wymiana kabli wielożyłowych układanych w gruncie - demontaż, zabezpieczenie i montaż kabli podziemnych, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych - demontaż, zabezpieczenie, powtórny montaż opraw projektorów w podłożu, roboty ziemne - ręczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne ciągu pieszego i pod zieleń na głębokość 30 cm, koryta gł. 30 cm wykonywane w gruncie na poszerzeniach jezdni lub chodników - wyrównywanie i zagęszczanie podłoża pod ciąg pieszy i zieleń, usunięcie urobku; 2. roboty drogowe nawierzchni dla pieszych: ława pod krawężniki betonowa zwykła, krawężniki kamienne na podsypce cementowo - piaskowej, warstwa odsączająca o gr. 10 cm, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczane ręcznie o gr. 5 cm, chodnik z płyt kamiennych o grubości 5 cm na podsypce piaskowej - kostka kamienna kolor piaskowo - beżowy gr. 6 cm (rozmiar 21/27 cm i 10/20 cm); 3. zieleń: okrycie warstwą humusu skarp korpusu drogowego gr. 40 cm - wypełnienie ziemią urodzajną pod nasadzenia gr. 30 cm, przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe w gruncie, rozścielenie ziemi - przygotowanie do uprawy, sadzenie krzewów żywopłotowych; 4. naprawa z renowacją słupów balustrady i kamiennego muru przy parkingu: wykucie z muru stopni schodowych kamiennych lub żelbetonowych - rozbiórka słupów betonowych ogrodzenia, usunięcie gruzu, montaż słupów i kolumn blokowych - słupy ogrodzenia z profilowaniem historycznym, balustrady tarasowe z pochwytem stalowym, montaż koryt przelewowych - skrzynie kwiatowe po dwie na jedno przęsło, rozścielenie ziemi urodzajnej - przygotowanie pod uprawy, obsadzenie skrzynek roślinami kwietnikowymi jednorocznymi; 5. odbudowa schodów: ręczne wykucie z muru stopni schodowych kamiennych, lastrykowych lub żelbetonowych - wykucie stopni dla oczyszczenia, rektyfikacji i dowiązania, wykop jamisty, przygotowanie i montaż zbrojenia - konstrukcje proste ze stali, układanie betonu w elementach konstrukcyjnych zbrojonych prostych, mechaniczne przygotowanie mieszanki betonowej żwirowej, wstępne oczyszczenie powierzchni - kamień porowaty - piaskowiec, mycie powierzchni, montaż stopni- uzupełnienie stopni kamiennych w miejsce betonowych, montaż stopni kamiennych istniejących i oczyszczonych na podbudowie; 6. oczyszczenie murów kamiennych pod traktem pieszym - parking oraz w obrębie remontowanego traktu (I etapu), wstępne oczyszczenie powierzchni - kamień porowaty- piaskowiec, naprawa powierzchni murów, mycie powierzchniowe, spoinowanie murów, impregnacja.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233261-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233340-4,
45453000-7,
77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT126312.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 133964.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.