To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101890 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Elbląg: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług
zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia realizowany będzie z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504170-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 84431 - 2017, 85693 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski s. Jana Pawał II w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny
281098840, ul.
ul. Komeńskiego
35,
82-300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
55 239 44 01, 55 239 44 95, faks
55 239 45 77, e-mail
110swzpp@elblag.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/16/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu", składającego się z dwóch zadań inwestycyjnych (dalej zwanych zadaniami): 1) Zadanie nr 1: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas rozbudowy budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu poprzez rozbudowę bloku operacyjnego do budynku szpitala przy ul. Komeńskiego w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych. Planowana inwestycja przewiduje dobudowanie do istniejącego budynku Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu nowoczesnego pawilonu bloku operacyjnego z 5 salami operacyjnymi (z wyposażeniem) wraz z pomieszczeniami przygotowania pacjenta i personelu, centralną sterylizatornią (z wyposażeniem) oraz z zapleczem i magazynem dla nowoprojektowanego bloku operacyjnego, salą opieki pooperacyjnej wraz z zapleczem - połączonego z budynkiem szpitala trzykondygnacyjnym łącznikiem komunikacyjnym z dwoma dźwigami w wykonaniu szpitalnym. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych Sosak & Sosak Sp. Z o.o. ul. Zodiakalna 2, 10-712 Olsztyn. 2) Zadanie nr 2: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas "Modernizacji oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu w związku z konsolidacją szpitali miejskich i reorganizacją oddziałów zabiegowych" w ramach projektu: "Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim Św. Jana, Pawła II w Elblągu". Planowana inwestycja przewiduje modernizację 11 oddziałów szpitalnych Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu: w budynku szpitala przy ul. Komeńskiego 35: a) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii ogólnej - skrzydło - "B", I piętro. b) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału położniczo - ginekologicznego z pododdziałem neonatologicznym - skrzydło "C", III piętro. c) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego (dzieci starszych) - skrzydło "D", parter. d) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału urazowo - ortopedycznego - skrzydło "D", I piętro. e) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii dziecięcej - skrzydło "D", II piętro. f) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału otolaryngologicznego - skrzydło "D", III piętro. g) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału pediatrycznego (dzieci młodszych) - skrzydło "E", parter. h) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału chirurgii ręki - skrzydło "E", I piętro. w budynku szpitala przy ul. Żeromskiego 22. a) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału okulistyki - skrzydło lewe - parter. b) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału rehabilitacji kardiologicznej - skrzydło prawe - I piętro. c) Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb oddziału rehabilitacji ogólnej i oddziału rehabilitacji neurologicznej - skrzydło lewe - I piętro. 3) W celu wyczerpującego zapoznania się z przyszłą inwestycją Zamawiający zaleca odbycie samodzielnej wizji w terenie. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Architektoniczne i Sztuk Plastycznych Sosak & Sosak Sp. z o.o. ul. Zodiakalna 2, 10-712 Olsztyn.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71242000-6,
71244000-0,
71247000-1,
71248000-8,
71310000-4,
71315210-4,
71530000-2,
71540000-5,
71631300-3,
71631300-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE NR 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT563000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 594090 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE NR 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 254610 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.