To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Poznań: Potrzeby informacyjne pracodawców oraz instytucji województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 101891 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130163 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Potrzeby informacyjne pracodawców oraz instytucji województwa wielkopolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości mniejszej niż wartości określone w art. 11 ust. 8, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania społecznego pn. Potrzeby informacyjne pracodawców oraz instytucji województwa wielkopolskiego, zakończonego raportem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Cel badania: Celem badania jest określenie potrzeb informacyjnych pracodawców oraz instytucji działających na terenie województwa wielkopolskiego. 2.2 Pytania badawcze: 2.2.1 Pytania ogólne: 1. Jakie są kluczowe obszary decyzyjne związane z rynkiem pracy? 2. Jakie informacje są niezbędne dla podejmowania racjonalnych decyzji w zakresie planowania i ustalania strategii przedsiębiorstw i instytucji aktywnych na rynku pracy? Które z nich można pozyskać, a których nie? 3. Jakie są źródła pozyskiwania informacji? 4. Jak respondenci oceniają pozyskiwane przez siebie informacje? 5. Jakie są braki luki informacyjne? 6. Jakie są preferencje respondentów w zakresie sposobu przekazywania informacji? 7. Jaką postać przyjmuje wśród respondentów zarządzanie informacją? 8. Jakie są oczekiwania respondentów względem Wielkopolskiego Obserwatorium Rynku Pracy? 9. W jakiej formie powinna funkcjonować współpraca między pracodawcami i instytucjami w zakresie wymiany informacji dotyczących rynku pracy? 2.2.2 Pytania szczegółowe: 1. Z jakich źródeł pozyskiwania informacji respondent korzysta? 2. O istnieniu jakich innych źródeł pozyskiwania informacji respondent wie, ale z nich nie korzysta i dlaczego nie korzysta? 3. Jak respondent ocenia rzetelność i użyteczność informacji pozyskiwanych z poszczególnych źródeł? 4. Które informacje są najłatwiej dostępne, a jakie najtrudniej? 5. W jakim stopniu informacje pozyskiwanie z poszczególnych źródeł są zadowalające dla respondentów? 6. Czy respondent prowadzi badania własne? Jeśli tak, to na jaki temat? Jakie są trudności z prowadzeniem badań własnych? 7. Czy respondent udostępnia posiadane przez siebie informacje? Jeśli tak, to jakie? 8. Czy sposób, w jaki poszczególne informacje są przekazywane, jest dla respondenta zadowalający? 9. Na jakie informacje jest zapotrzebowanie wśród respondentów? 10. W jaki sposób i w jakiej formie respondenci chcieliby otrzymywać informacje? 11. Czy istnieje zależność informacyjna pomiędzy pracodawcami i instytucjami edukacyjnymi? 12. Jaką postać przyjmuje współpraca respondentów z innymi instytucjami w zakresie wymiany informacji? Na ile przydatna jest taka współpraca? 13. W jaki sposób respondenci gromadzą informację? 14. Jakie informacje oraz w jaki sposób są wykorzystywane podczas realizacji zadań instytucji? 15. Jakie znaczenie mają informacje w poszczególnych obszarach decyzyjnych? 16. Czy na podstawie posiadanych informacji respondenci prowadzą analizy? Jeśli tak, to jakie? 17. Czy informacje są wykorzystywane do tworzenia prognoz? Jeśli tak, to jakie? 18. Jaką rolę odgrywa informacja w obszarze ZZL? 19. Czy respondenci wykorzystują informacje pochodzące od publicznych służb zatrudnienia? Jeśli tak to jakie? 20. Jak respondenci oceniają informacje dot. rynku pracy przekazywane przez publiczne służby zatrudnienia? 21. Co respondenci wiedzą o funkcjonowaniu WORP? 22. Jakie zdaniem respondentów informacje WORP powinien gromadzić? 23. Jakie problemy zdaniem respondentów powinny być tematem badań realizowanych przez WORP? 24. Jakie analizy zdaniem respondentów powinien realizować WORP? 25. Czy respondenci są zainteresowani współpracą z WORP w zakresie wymiany informacji? 26. W jaki sposób WORP powinno upowszechniać wyniki swojej pracy? 27. Co powinno zmienić się w polityce informacyjnej by ograniczyć niepewność, ryzyko podejmowanych decyzji? 28. Jakie czynniki zdaniem respondentów utrudniają współpracę w zakresie wymiany informacji? 29. Z jakimi podmiotami respondenci chcieliby nawiązać współpracę w zakresie wymiany informacji? 30. Jaka powinna być rola poszczególnych partnerów w zakresie wymiany informacji? 31. W jakiej formie powinna funkcjonować wymiana informacji dot. rynku pracy między instytucjami? 2.3 Źródła informacji. Badanie powinno zostać przeprowadzone przy zastosowaniu ankiety bezpośredniej, opartej o kwestionariusz częściowo wystandaryzowany. Ankieta powinna zostać przeprowadzona z osobą mającą wpływ na politykę kadrową przedsiębiorstwa/instytucji. Badanie powinno zostać zrealizowane na dwóch kategoriach jednostek: 1) przedsiębiorstwach - próba losowa 1070 przedsiębiorstw spośród małych i średnich pracodawców oraz wszyscy pracodawcy zatrudniający powyżej 250 pracowników z terenu województwa wielkopolskiego; 2) instytucjach - próba losowa 385 instytucji wymienionych w sekcji P oraz sekcji O Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 oraz wszystkie powiatowe urzędy pracy. Dobór próby powinien być wielostopniowy warstwowo-losowy, przeprowadzony we wszystkich powiatach województwa wielkopolskiego. Za kryterium warstwowania należy przyjąć: 1) dla próby przedsiębiorstw: powiat jego usytuowanie względem centrum subregionu (centrum, graniczący z centrum oraz peryferyjny - nie graniczący z centrum) oraz branżę; 2) dla próby instytucji: powiat jego usytuowanie względem centrum subregionu (centrum, graniczący z centrum oraz peryferyjny - nie graniczący z centrum) oraz sekcję PKD 2007. Dla każdej próby powinien zostać przeprowadzony pilotaż (na 30 jednostkach z zachowaniem reprezentacji kategorii warstwowania). 3.4 Harmonogram: Lp. ZADANIE TERMIN REALIZACJI 1. Sporządzenie w konsultacji z WUP listy poszukiwanych informacji wraz z określeniem poziomu ich pomiaru 3 dni robocze od dnia podpisania umowy 2. Sporządzenie narzędzia badawczego (ankiety) 3 dni robocze od dnia akceptacji przez WUP zadania nr 1. 3. Sporządzenie i przedstawienie próby badawczej (wraz warstwowaniem) 3 dni robocze od dnia akceptacji przez WUP zadania nr 1. Zadanie wykonywane równolegle z zadaniem nr 2. 4. Przeprowadzenie badań pilotażowych - przedstawienie sprawozdania z jego wykonania wraz z zakresem wprowadzanych zmian do akceptacji przez WUP. 5 dni roboczych od dnia akceptacji przez WUP zadania nr 2 i 3. 5. Przeprowadzenie badań zasadniczych zakończone sporządzeniem ok. 70 (+/-4) stronicowego raportu i 10 stronicowego streszczenia raportu 28 dni roboczych od akceptacji przez WUP zadania nr 4, lecz nie później niż do 11.07.2011 6. Przygotowanie treści publikacji i projektu graficznego okładki 3 dni robocze od akceptacji przez WUP zadania nr 5 7. Dostarczenie do Zamawiającego wydrukowanej publikacji Nie później niż do 29.07.2011 r 3.5 Realizacja zamówienia Przez wykonanie zamówienia rozumie się dostarczenie przez Wykonawcę: a) raportu z badania w wersji elektronicznej (e-mail, CD-ROM) i papierowej (5 egzemplarzy w formacie A4). Wykonawca jest zobowiązany do zachowania następującej struktury raportu: spis treści; wprowadzenie (opis przedmiotu badania, jego założeń i celów); opis zastosowanej metodologii (w tym opis próby badawczej); opis wyników badania (analiza, interpretacja i prezentacja wyników); wnioski i konkluzje. Przy każdym wniosku powinien znaleźć się odnośnik do konkretnej części raportu, czyli jego uzasadnienia w tekście. Raport musi być napisany zwięzłym i przejrzystym językiem, a każdy z rozdziałów kończyć się krótkim podsumowaniem. b) aneksu do raportu zawierającego próby badawcze, narzędzia badawcze, zestawienia tabelaryczne odpowiedzi itd. (wersja elektroniczna na nośniku elektronicznym typu: CD-ROM, DVD); c) streszczenia raportu zawierającego: krótki opis badania, najważniejsze wyniki, oceny i wnioski (10 egzemplarzy w wersji papierowej - nie więcej niż 10 stron druku w formacie A5 oraz wersję elektroniczną - e-mail, CD-ROM); d) publikacji raportu: Wykonawca jest zobowiązany do opracowania graficznego publikacji wraz z okładką, przygotowania do druku (w tym m.in. skład, łamanie, korekta techniczna i edytorska, oprawa), druku, transportu i dostarczenia publikacji w stanie nienaruszonym wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Projekt graficzny okładki oraz opracowanie graficzne treści publikacji zostaną przygotowane przez Wykonawcę. Końcowy wygląd publikacji zostanie uzgodniony z Zamawiającym i będzie wymagał pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca wykona projekt graficzny publikacji obejmujący maks. 80 stron (w tym m. in. okładki, układ stron - rozkład tekstu, inne elementy graficzne) publikacji. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian zgłoszonych przez Zamawiającego w tekście oraz całym opracowaniu przygotowanej publikacji. Parametry techniczne: format publikacji 165 mm235 mm (szerokość/wysokość) +- 10mm, papier dwustronnie kredowany o gramaturze 250 gm2 (okładka: 4 strony) oraz papier zwykły 135 g/m2 (pozostałe strony oprócz okładki); druk dwustronny pełen kolor wraz z grafiką, oprawa publikacji zeszytowa; czcionka nie mniejsza niż 10. Ilość nakładu 150 szt. Wzór okładki będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. Akceptacji Zamawiającego będzie podlegać również wzór stopki. Publikacja będzie zawierała na stronie tytułowej logotyp Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, logotyp Wielkopolskiego Obserwatorium Rynku Pracy, logo UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz informację publikacja bezpłatna, a także miesięczną i roczną datę wydruku, natomiast na tylnej stronie okładki informację: publikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Treść publikacji musi zawierać informacje o: nakładzie, dacie wydania publikacji, danych adresowych wydawcy, Instytucji Pośredniczącej zlecającej badanie (w tym logo i adres strony internetowej WORP), źródle finansowania, głównych odbiorcach publikacji, a także charakteryzować się przejrzystością szaty graficznej oraz musi spełniać w zakresie języka publikacji zasadę równości szans kobiet i mężczyzn (opis wyników w podziale na kobiety i mężczyzn, stosowanie określeń: uczestnik, uczestniczka itp.) . Wykonawca jest zobowiązany stosować się do obecnie obowiązujących zapisów Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach PO KL. Publikacje muszą być zapakowane w papier pakowy w równych ilościach po 50 egzemplarzy w paczce. Na każdej paczce ma być zamieszczona informacja dotycząca tytułu i ilości egzemplarzy publikacji w danej paczce.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy w ramach Poddziałania 6.1.2 Wielkopolskie Obserwatorium Rynku Pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL PROJEKT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL PROJEKT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- General Projekt Sp. z o. o., ul. Zakole, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105569,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66414,00
Oferta z najniższą ceną: 66414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów wraz z dostawą dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
- "Kompleksowe opracowanie merytoryczne i graficzne trzech publikacji oraz ich wydruk wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej."
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.