To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101892 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Kobylnica: "Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Kończewie i Słonowicach" z możliwością składania ofert częściowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.1. Edukacji Przedszkolnej. Projekt realizowany w partnerstwie: ? Partner Wiodący - Gmina Kobylnica ? Partnerzy: Gmina Miasto Ustka, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Miasto Słupsk, Gmina Słupsk, Mentorzy Rozwoju Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520017-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97363-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , krajowy numer identyfikacyjny
365696881, ul.
Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 841 59 12, faks
59 841 59 15, e-mail
cuw@kobylnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Kończewie i Słonowicach" z możliwością składania ofert częściowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUW-DOR.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ROZDZIAŁ 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Kończewie i Słonowicach. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 45000000-7- roboty budowlane CPV: 45214000-0 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami CPV: 45262700-8 - przebudowa budynków CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie nr 1 dotyczy robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Kończewie. 2) Zadanie nr 2 dotyczy robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Słonowicach. 3.4 Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 na robót budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Kończewie, obejmuje: 1) roboty budowlane a) przebudowa pomieszczeń b) remont posadzki c) obudowy z płyt gipsowo- kartonowych, osłony grzejnikowe d) wykończenie ścian i sufitów e) stolarka drzwiowa, zabudowa HPL, parapety wewnętrzne f) daszek nad wejściem g) wyposażenie dodatkowe h) zagospodarowanie terenu i) chodnik 2) instalacje wewnętrzne a) przebudowa instalacji wentylacji b) przebudowa instalacji c.o. c) instalacja wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej d) połączenie z istniejącą instalacją wody e) instalacja wody zmieszanej f) instalacja kanalizacji g) przyłącze kanalizacji sanitarnej h) instalacja elektryczna i) instalacja oświetleniowe j) instalacja gniazd wtyczkowych 3.5 Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 2 na robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Słonowicach, obejmuje: 1) roboty budowlane a) przebudowa ścian b) remont posadzki c) obudowy z płyt gipsowo- kartonowych, osłony grzejnikowe d) wykończenie ścian i sufitów e) stolarka drzwiowa, zabudowa HPL, parapety wewnętrzne f) daszek nad wejściem g) wyposażenie dodatkowe h) zagospodarowanie terenu i) chodnik j) droga pożarowa, plac manewrowy, 2) instalacje wewnętrzne a) przebudowa instalacji wentylacji b) przebudowa instalacji c.o. c) instalacja wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej d) połączenie z istn. instalacją wody e) instalacja wody zmieszanej f) instalacja kanalizacji g) instalacja elektryczna h) instalacja oświetleniowe i) instalacja gniazd wtyczkowych 3.6 Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub dwóch części zamówienia (Zadań). 3.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 31 ustawy PZP, zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany i wykonawczy dotyczący Zadania nr 1 2) Projekt budowlany i wykonawczy dotyczący Zadania nr 2 3) Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca Zadania nr 1, 4) Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca Zadania nr 2, 5) Przedmiar robót budowlanych dotyczący Zadania nr 1, 6) Przedmiar robót budowlanych dotyczący Zadania nr 2, W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy PZP, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 3.8 Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt 3.7 dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 3.9 Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 3.10 Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 3.11 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STW i ORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 3.12 Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 3.13 Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań, o których mowa w pkt 3.11 i 3.12 wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.14 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3.16 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.17 Wykonawca przedłoży w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty: 1) kosztorys ofertowy realizacji zadania, opracowany ze szczegółowością odpowiadającą załączonym do SIWZ przedmiarom robót, wraz z zestawieniem materiałów, sporządzony na podstawie projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiary robót należy stosować do wyceny tylko i wyłącznie pomocniczo. Nadto kosztorys winien zawierać ilość roboczogodzin, stawkę godzinową za roboczogodzinę. Zawarte w przedmiarach zestawienia mają zobrazować jedynie skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Opracowany kosztorys będzie pełnił dla Zamawiającego jedynie funkcję pomocniczą oraz będzie stanowił podstawę do rozliczenia odbioru końcowego. 2) harmonogram rzeczowo - finansowy zawierający terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót dla poszczególnych Zadań, celem uzgodnienia z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo - finansowy nie może być sprzeczny z zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego. 3.18 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.19 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dotyczących Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do 30 % wartości zamówienia. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.20 Na czas realizacji inwestycji, Zamawiający przekaże Wykonawcy protokołem zdawczo- odbiorczym dokumentację projektową niezbędną do wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu całość przekazanej dokumentacji budowlanej, przy złożeniu faktury. 3.21 Zamawiający informuje, że posiada pozwolenie na przebudowę. 3.22 Kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy oraz umieścić w widocznym miejscu, tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3.23 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.24 Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dla zadania Zadanie nr 1 dotyczącego robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Kończewie: a) remontu posadzki b) obudowy z płyt gipsowo- kartonowych, osłony grzejnikowe c) wykończenie ścian i sufitów (położenie gładzi i roboty malarskie) d) montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych e) czynności związane z wykonaniem chodnika, f) montaż umywalek, brodzika natryskowych z zabudową kabinową, g) montaż oświetlenia w sufitach podwieszanych z czujnikiem ruchu, h) roboty porządkowe, 2) dla zadania Zadanie nr 2 dotyczącego robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Słonowicach: a) remontu posadzki b) obudowy z płyt gipsowo- kartonowych, osłony grzejnikowe c) wykończenie ścian i sufitów (położenie gładzi i roboty malarskie) d) wymiana stolarki drzewnej e) montaż elementów wyposażenia sanitariatów dla osób niepełnosprawnych (poręcze ruchome) f) czynności związane z wykonaniem chodnika, drogi pożarowej placu manewrowego g) montaż umywalek, brodzika akrylowego, misek ustępowych kompaktowych h) montaż oświetlenia w sufitach podwieszanych z czujnikiem ruchu, i) roboty porządkowe, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 3) Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu w/w osoby wraz z: a) oświadczeniem tej osoby, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), b) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie jej na umowę o pracę. 4) Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 5) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 6) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 7) Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w ppkt 1) i 2).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45262700-8,
45214000-0,
45310000-3,
45330000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 dotyczy robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Kończewie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT216782.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 265447.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 dotyczy robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego w Słonowicach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT180170.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 221125.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kobylnica i jej jednostek organizacyjnych
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.