To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Zawiercie: Dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych oraz materiałów do ich zakładania dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu. Znak sprawy ZP/PN/26/2015.
Numer ogłoszenia: 101899 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125170 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych oraz materiałów do ich zakładania dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu. Znak sprawy ZP/PN/26/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oraz dostawy na zasadzie sprzedaży komisowej wyrobów medycznych w postaci endoprotez, implantów ortopedycznych oraz materiałów do ich zakładania dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu z podziałem na 6 pakietów: 1.1 Panewkowe koszyki rewizyjne z zestawem wkrętów. 1.2 Wkręt Herberta 1.3 Implanty do rekonstrukcji barku oraz wiązadeł. 1.4 Stabilizatory zewnętrzne 1.5 Ostrza do Shavera 1.6 Endoproteza dysplastyczna stawu biodrowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Jakościowo-Ilościowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie Pakietu 1, Pakietu 2, Pakietu 3, Pakietu 4 i Pakietu 6 obejmuje dostawę na zasadzie sprzedaży komisowej zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ. 4.7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 33.18.31.00-7 Implanty ortopedyczne dodatkowy przedmiot CPV 33.14.17.00-7 Wyroby ortopedyczne 33.18.30.00-6 Dodatkowe wyroby ortopedyczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Panewkowe koszyki rewizyjne z zestawem wkrętów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMET POLSKA Sp. z o.o., ul. Płowiecka 75, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11266,56
Oferta z najniższą ceną: 11266,56 / Oferta z najwyższą ceną: 11266,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wkręty Herberta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIMMER BIOMET POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZIMMER BIOMET POLSKA SP. Z O.O.
- ZIMMER POLSKA Sp. z o.o., ul. Szamocka 8, 01-748 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1080,00
Oferta z najniższą ceną: 1080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1080,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Dostawa implantów i zespoleń ortopedycznych
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.