Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Wrocław: Dostawa energii elektrycznej do obiektów RCKiK we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 101904 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów RCKiK we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej do obiektów RCKiK we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy Postępowanie obejmuje 2 zadania. 1.1. Zadanie 1. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do RCKiK (bez dystrybucji) o parametrach jakościowych i ilościowych określonych w załączniku nr 1. 1.2. Zadanie 2. Dystrybucja (przesył) energii elektrycznej do RCKiK o parametrach jakościowych i ilościowych określonych w załączniku nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.00.00.00 - Energia elektryczna, gaz, energia jądrowa i paliwa, gorąca woda oraz pozostałe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków a także dostarczenie nieprawdziwych informacji istotnych dla prowadzonego postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania; 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) Ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; d) podpisy wszystkich Wykonawców złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy PZP., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - odrębnie dla każdego zadania. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2a-2b) - odrębnie dla każdego zadania. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - - odrębnie dla każdego zadania. 4. Aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną - odrębnie dla każdego zadania. 5. Aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej lub umowę generalną z operatorem systemu dystrybucyjnego - odrębnie dla każdego zadania. 6. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3a - 3b) 7. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 4a - 4b) 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 8.1. Pkt 2, 3 i 5 ww. rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 8.2. Pkt 4 ww. rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8.3. Dokumenty, o których mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 ww. rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. b ww. rozporządzenia , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2, ust. 1 ww. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty z pkt 3, 4, 5, 8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy, po. S.4.05, III-piętro, faks: 071/328 17 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9, sekretariat - pokój S.3.07A, piętro II.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do RCKiK (bez dystrybucji) o parametrach jakościowych i ilościowych określonych w załączniku nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do RCKiK (bez dystrybucji) o parametrach jakościowych i ilościowych określonych w załączniku nr 1. Moc przyłączeniowa 210kW -przyłącze podstawowe 105kW - przyłącze rezerwowe Moc umowna 210kW -przyłącze podstawowe 105kW - przyłącze rezerwowe Roczne zużycie energii 740 000 kWh Grupa taryfowa C 21 Napięcie zasilania 230/400V Grupa przyłączeniowa IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dystrybucja (przesył) energii elektrycznej do RCKiK o parametrach jakościowych i ilościowych określonych w załączniku nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystrybucja (przesył) energii elektrycznej do RCKiK o parametrach jakościowych i ilościowych określonych w załączniku nr 1. Moc przyłączeniowa 210kW -przyłącze podstawowe 105kW - przyłącze rezerwowe Moc umowna 210kW -przyłącze podstawowe 105kW - przyłącze rezerwowe Roczne zużycie energii 740 000 kWh Grupa taryfowa C 21 Napięcie zasilania 230/400V Grupa przyłączeniowa IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r."
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.