eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoworowoBudowa 2 boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej w Pasiekach oraz Szkole Podstawowej w Kuninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101908 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Goworowo: Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej w Pasiekach oraz Szkole Podstawowej w Kuninie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506300-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 81952-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goworowo, krajowy numer identyfikacyjny 53899800000, ul. ul. Ostrołęcka 21, 07440 Goworowo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 614 066, faks 297 614 043, e-mail goworowo@ostroleka.home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goworowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej w Pasiekach oraz Szkole Podstawowej w Kuninie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.6.2017.MR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie dwóch boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy szkołach podstawowych w Kuninie i Pasiekach, na terenie gminy Goworowo. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, obejmujące poszczególne obiekty: Część 1. Boisko Pasieki W ramach zamówienia należy wykonać boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach 25 x 50 m, w ramach którego wyznaczone zostaną place do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową, piłkę koszykową i badmintona. Nawierzchnia boiska powinna posiadać atest PZH, certyfikat IAAF i aprobatę ITB. Na boisku należy zamontować niezbędne wyposażenie do w/w gier: bramki, tuleje i słupki do siatek, kosze przenośne itp. Za obiema bramkami należy usytuować piłkochwyty o wysokości 6 m i długości 15 m. Poszczególne place do gier należy wyznaczyć odrębnymi kolorami. Wzdłuż boiska należy wybudować czterotorową bieżnię o nawierzchni poliuretanowej i łącznej długości 67,76 m. Na przedłużeniu bieżni należy umieścić skrzynię zeskoczni do skoku w dal. Część elektryczną projektu tworzy szafa zasilająco - sterująca, cztery projektory LED na masztach oświetleniowych, dwie kamery zewnętrzne monitoringu, 8 kanałowy rejestrator oraz linia kablowa z ochroną przeciwprzepięciową. Wyposażenie dodatkowe boiska będzie stanowić utwardzone kostką brukową przejście od budynku szkolnego do boiska, garaż blaszany na sprzęt sportowy, zestaw siedzisk plastikowych na konstrukcji metalowej (52 szt.), stojaki na rowery oraz kosze na śmieci. Zdjęty w czasie prac humus należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego - ok. 350 m od placu szkolnego. Część 2. Boisko Kunin W ramach zamówienia należy wykonać boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach 25 x 50 m, w ramach którego wyznaczone zostaną place do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową, piłkę koszykową i badmintona. Nawierzchnia boiska powinna posiadać atest PZH, certyfikat IAAF i aprobatę ITB. Na boisku należy zamontować niezbędne wyposażenie do w/w gier: bramki, tuleje i słupki do siatek, kosze przenośne itp. Za obiema bramkami należy usytuować piłkochwyty o wysokości 6 m i długości 15 m. Poszczególne place do gier należy wyznaczyć odrębnymi kolorami. Wzdłuż boiska należy wybudować czterotorową bieżnię o nawierzchni poliuretanowej i łącznej długości 80 m. Na przedłużeniu bieżni należy umieścić skrzynię zeskoczni do skoku w dal. Część elektryczną projektu tworzy szafa zasilająco - sterująca, cztery projektory LED na masztach oświetleniowych, dwie kamery zewnętrzne monitoringu, 8 kanałowy rejestrator oraz linia kablowa z ochroną przeciwprzepięciową. Wyposażenie dodatkowe boiska będzie stanowić utwardzone kostką brukową przejście od budynku szkolnego do boiska, garaż blaszany na sprzęt sportowy, zestaw siedzisk plastikowych na konstrukcji metalowej (52 szt.), stojaki na rowery oraz kosze na śmieci. Zdjęty w czasie prac humus należy przewieźć w miejsce wskazane przez dyrektora placówki na terenie placu szkolnego. Należy zwrócić także uwagę, że chodnik z kostki będzie położony w miejscu, gdzie będą prowadzone odwierty do instalacji pomp ciepła z ziemi. Dlatego też utwardzone przejście należy ułożyć po zakończeniu prac odwiertowych. Projekt budowlany zamienny budowy boiska w Kuninie obejmuje część prac budowlanych, dlatego należy rozpatrywać jego łącznie z projektem pierwotnym. Przedmiot zamówienia zostanie dofinansowany przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oddzielnych ofert dla poszczególnych części zamówienia. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót. Jest to dokument, który stanowić będzie podstawę do umów i rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, a także pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą w ramach otrzymanej pomocy finansowej - Ministrem Sportu i Turystyki. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami oraz dokumentacja projektowa. Dokumentacja w wersji papierowej dostępna jest w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 20.Wartość zamówienia jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Boisko Pasieki
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT502416.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Wielobranżowa Magdalena Łach, mslach.sztucznatrawa@wp.pl, ul. Kościuszki 75, 07-411, Rzekuń, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 537650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 537650.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 640000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Boisko Kunin
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT512965.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Wielobranżowa Magdalena Łach, mslach.sztucznatrawa@wp.pl, ul. Kościuszki 75, 07-411, Rzekuń, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 537650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 537650.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 650000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.