Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Wrocław: Dostawa i uruchomienie systemu informatycznego
wspomagającego administracyjną obsługę toku studiów
Numer ogłoszenia: 101913 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3680622, fax 071 3680491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie systemu informatycznego wspomagającego administracyjną obsługę toku studiów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie, wdrożenie i serwisowanie systemu informatycznego wspomagającego administracyjną obsługę toku studiów w następujących jednostkach Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu: ¨ Dziekanat Wydziału Nauk Ekonomicznych ¨ Dziekanat Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów ¨ Dziekanat Wydziału Inżynieryjno - Ekonomicznego ¨ Dziekanat Wydziału Gospodarki Regionalnej i Turystyki System informatyczny winien realizować następujące funkcje: ¨ obsługa toku studiów (moduł: Dziekanat) ¨ naliczanie czesnego (moduł: czesne) ¨ naliczanie stypendium (moduł: stypendia) ¨ realizacja zadań w zakresie tworzenia planów studiów na poszczególne lata i formy studiów (moduł: Dział Nauczania).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: ¨ wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy dla szkół wyższych odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia., oraz udokumentują ich należyte wykonanie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem na Dostawę i uruchomienie systemu informatycznego wspomagającego administracyjną obsługę toku studiów. 2. Podpisane \Oświadczenie\ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art.22 ust.1 Ustawy (treść oświadczenia zawarta w jest w części IV ogłoszenia pkt.1- 4) .udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego 3. Wykaz wszystkich (co najmniej 2 ) wykonanych dostaw. Wykaz powinien zawierać opis zamówień, nazwy i adresy odbiorców, daty wykonania, wartości brutto. 4. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii. Każda zapisana strona kopii dokumentu musi być poświadczona zapisem o treści: /za zgodność z oryginałem/. Wniosek i wszystkie załączone do niego dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez wykonawcę lub przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z pieczątką imienną podpisującego. Jeżeli dokumenty podpisane będą przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, do wniosku należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wzór wniosku wraz z załącznikami można pobrać od poniedziałku do piątku w Dziale Zamówień Publicznych Akademii Ekonomicznej - Bud. A1 pok. 26, w godz. 9:00 - 13:00, ze strony internetowej Akademii Ekonomicznej pod adresem www.ae.wroc.pl w zakładce Uczelnia - Zamówienia publiczne, lub sporządzić samodzielnie na podstawie niniejszego ogłoszenia. Wniosek składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, z zastrzeżeniem art. 27ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Złożenie wniosku niespełniającego w/w warunków spowoduje niedopuszczenie wykonawcy do udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie udostępni SIWZ na stronie internetowej,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający prześle zakwalifikowanym Wykonawcom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 11:00, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego Bud. A1 pok. 26 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 13:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.