Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Hel: WYKONANIE NAPRAWY, KONSERWACJI I USŁUG SERWISOWYCH SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ
Numer ogłoszenia: 101919 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Hel, ul. Sikorskiego 20 bud. 2 /1, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757570, fax 058 6757250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.hel.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAWY, KONSERWACJI I USŁUG SERWISOWYCH SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa, konserwacja, i usługi serwisowe systemów alarmowych celem utrzymania stałej sprawności technicznej całego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w: 1.Komendzie Portu Wojennego Hel w kompleksie wojskowym w Helu; 2.Jednostce Wojskowej 2254 Hel w kompleksie wojskowym w Helu. Zakres prac naprawczych i konserwacyjnych ma obejmować przeprowadzenie niezbędnych remontów, napraw w wyniku których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca w/w systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami. W ramach konserwacji należy wykonać czynności zgodnie z Normą Obronną Ministerstwa Obrony Narodowej NO-04-A004-8 z 2006r. - Systemy alarmowe - Część 8. Eksploatacja. Kwartalne przeglądy, roczny przegląd urządzeń alarmowych, systemu kontroli dostępu, telewizji przemysłowej i sieci kablowych należy dokonywać zgodnie z harmonogramami konserwacji zawartymi w w/w normie do końca 2007r. Wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania naprawy, konserwacji zabezpiecza Wykonawca. Urządzenia alarmowe przewidziane do instalacji w obiektach wojskowych musza posiadać stosowne certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne. Po wykonaniu naprawy, konserwacji każdorazowo będzie sporządzany protokół odbioru usługi oraz dokonywany zapis konserwacji w książce systemów alarmowych. Usługa serwisowa związana jest z wystąpieniem awarii w systemie i ma obejmować przegląd poprawności działania całego systemu, instalacji oraz jego poszczególnych podzespołów i znalezienie przyczyn awarii. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.wykonania diagnozy uszkodzenia sprzętu w miejscu jego zainstalowania; 2.dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego - w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w miejscu jego zainstalowania; 3.wykonania naprawy sprzętu; 4.dostarczenia sprzętu do miejsca jego użytkowania po usunięciu przyczyny awarii; 5.zainstalowania sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w miejscu użytkowania. Podjęcie naprawy uszkodzonego sprzętu - w ciągu 4 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia. W sytuacji, gdy wykonawca nie podejmie się naprawy w wyżej wskazanym czasie zamawiający ma prawo zakupu powyższej usługi u innego wykonawcy (zakup interwencyjny), a następnie do roszczenia kosztów wynikających z zakupu interwencyjnego pomniejszonych o wartość wymienionych części. Jeżeli do wykonania naprawy konieczna będzie wymiana części, Zamawiający jest uprawniony do zakupu części od Wykonawcy albo od osób trzecich. Usługa serwisowa realizowana będzie w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb (awaria systemu alarmowego).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 6400zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Firma przystępująca do przetargu musi spełniać warunki określone w Ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 11 poz 95 z późniejszymi zmianami), ustawie o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz 740 z późniejszymi zmianami),oraz wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń. Firma powinna posiadać instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 podczas realizacji inwestycji w magazynach broni, amunicji, materiałów wybuchowych i innych obiektach podlegających szczególnej ochronie. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; 2) ważne poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej \POUFNE\ dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotowego zadania; 3) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie technicznej ochrony osób i mienia; 4) licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych (I i II st.) wraz z decyzją potwierdzającą przyznanie licencji (wykaz imienny pracowników przewidzianych do realizacji zadania zawierający: numery poświadczeń bezpieczeństwa, klauzule dopuszczenia i termin ważności, numery i stopnie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego); 5)świadectwa ukończenia kursu w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA 4 dla wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany przez właściwy organ potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty); 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie/odroczenie/ lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 10)oświadczenie, że wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa ( SKW lub ABW)- załącznik nr 3; 11) oświadczenie, że wykonawca posiada kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) -załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl, www.hel.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Portu Wojennego Hel, 84-150 Hel ul. Sikorskiego 20, bud. nr 2, pok. nr 1 w godz. 10-13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Komendy Portu Wojennego Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Usługa przechowywania, etykietowania wraz ze zwolnieniem i transportem badanych produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.34.2024)
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania
- Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Parzęczew
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.