To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101929 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Słubice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512037-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
21046695400000, ul.
ul. Piłsudskiego
20,
69100
Słubice, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-95 7592019, 7592010, faks
0-95 7592011, e-mail
b.chowaniec@powiatslubicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatslubicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.272.1.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest m. in wykonanie robót budowlanych związanych z częściową przebudową i rozbudową budynku m. in. o zewnętrzną platformę osobową na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Słubicach. 2. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) Roboty rozbiórkowe dot.: dachu istniejącego wiatrołapu, konstrukcji nośnej wiatrołapu, fundamentu wiatrołapu, demontażu okna, wyburzenia fragmentu ściany pod oknem, demontażu i przestawienia grzejnika c. o. 2) Obsługę geodezyjną budowy, 3) Wykonanie nowego fundamentu pod platformę osobową oraz wiatrołap, 4) Przygotowanie otworów drzwiowych na przystankach platformy, 5) Montaż szybu oraz platformy osobowej, 6) Wykonanie nowego wiatrołapu, 7) Wykonanie schodów zewnętrznych z podestem wejściowym, 8) Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych (w tym wykonanie robót w zakresie kolizji z siecią wodociągową - uzgodniono pod warunkiem przełożenia przyłącza wodociągowego bądź zastosowanie rury osłonowej oraz odtworzenia armatury po utwardzeniu terenu), 9) Wykonanie drogi wewnętrznej i parking dla osób niepełnosprawnych, 10) Przełożenie grzejników 4 szt. (likwidacja kolizji z nowym otworem drzwiowym oraz otworami będącymi przystankami platformy osobowej na poszczególnych piętrach budynku) Uwaga: w przedmiarze robót (pozycja 187 i 188) występuje zakres prac dot. przeniesienia jednego grzejnika - wykonawca musi uwzględnić przeniesienie 4 szt. grzejników, 11) Roboty elektryczne. 12) Opracowanie dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej platformy osobowej i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej i protokołu dopuszczenia urządzenia do użytkowania, uczestniczenie w czynnościach związanych z odbiorem ww. platformy przez UDT - po dokonaniu przez Zamawiającego zgłoszenia urządzenia do dozoru technicznego (Zamawiający poinformuję Wykonawcę na min. dwa dni przed planowanym terminem przyjazdu inspektorów z UDT), 13) Wykonanie utwardzenie terenu do wejścia poprzez położenie pobruka na podbudowie na szerokości 2 m i długości 2,5 m wraz z obrzeżami. Uwaga: zakres ten (określony w pkt 13) nie jest wskazany w załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji, który należy dodatkowo uwzględnić w ramach realizacji zadania Parametry techniczne lub równoważne platformy osobowej: a) Platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych o napędzie elektrycznym pasowym/ bez maszynowni, b) Wymiary platformy min. 1950 x1690 mm / wym. użytkowy min. 1460 x 1140 mm, c) Konstrukcja platformy samonośna; kolor szary RAL7040, z 3-ch stron wypełniony szkłem bezpiecznym przeźroczystym, od strony prowadnic panelami w kolorze konstrukcji, zadaszony, d) Udźwig platformy min. 400 kg, e) Wymiary nadszybia - 2850 mm, f) Prędkość ruchu platformy - 0,15 m/s, g) Sterowanie platformy elektroniczne, h) Rodzaj zasilania - 230V, i) Moc silnika min. 1,5 kW, j) Wysokość podnoszenia - 8,48 m, k) Ilość przystanków / dojść 4/5, l) Wersja; przelotowa 180 stopni, m) Drzwi kabinowe: 2 szt. automatyczne teleskopowe, dwupanelowe similinox [kolor szary] 900 x 2000mm, n) Drzwi przystankowe; 4 szt., automatyczne teleskopowe, dwupanelowe similinox [kolor szary] 900 x 2000 mm, o) Platforma; ściany kabiny kolor szary, sufit; listwa oświetleniowa LED, podłoga; wykładzina antypoślizgowa typu "guma", kolor szary, awaryjny zjazd po zaniku napięcia, p) Rodzaj instalacji; na zewnątrz szybu, q) Panel sterowania; pionowy panel dyspozycji w kabinie z podświetlanymi przyciskami o wym. min. 50 x 50 mm, z oznaczeniem Braile´ a, przycisk stop, kluczyk, wskaźnik przeciążenia, telefon [słuchawka], na przystankach kasety z przyciskami. Szczegółowy zakres robót (poza SIWZ) określają: projekt budowlano-wykonawczy i przedmiar robót stanowiący odpowiednio załączniki Nr 7 i Nr 8 do SIWZ. Warunki wykonania i odbioru robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
45313100-5,
45310000-3,
45331100-7,
45111200-0,
45233140-2,
45111291-4,
45342000-6,
45320000-6,
45212413-4,
45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT355667.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 513878.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa i rewitalizacja ul. Kochanowskiego między ul. M. Konopnickiej a ul. Wodną".
- Ochrona osób i mienia w roku 2025 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Słubicach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.