eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jejkowice › Remont budynku komunalnego w Jejkowicach przy ul. Głównej 38.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Jejkowice: Remont budynku komunalnego w Jejkowicach przy ul. Głównej 38.
Numer ogłoszenia: 101933 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jejkowice , ul. Główna 38A, 44-290 Jejkowice, woj. śląskie, tel. 032 4302002, faks 032 4302880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jejkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku komunalnego w Jejkowicach przy ul. Głównej 38..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku komunalnego w Jejkowicach przy ul. Głównej 38, polegający na dostosowaniu pomieszczeń do wymagań budowlanych i sanitarnych. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane w budynku komunalnym w części pomieszczeń parteru zajmowanych przez Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej do wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia. Remont dotyczy 14 pomieszczeń w zakresie: wymiany centralnego ogrzewania, wykonania wentylacji mechanicznej, okładzin ściennych z płytek, ułożenie płytek i wykładzin na posadzce, częściowa wymiana armatury sanitarnej, powiększenie pomieszczenia poprzez rozbiórkę ścianki działowej i wykonanie nowej z płyt GKB oraz robót malarskich. Proponowana kolejność wykonania robót została ustalona w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis robót do wykonania zawiera projekt budowlany, oraz przedmiar robót. Roboty będą prowadzone na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (remontowe lub inwestycyjne), o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, b)Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno budowlanej, instalacji w zakresie instalacji sanitarnych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ) - załącznik nr 2, 3)oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ) - załącznik nr 3 4)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót - załącznik nr 4 5)dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością 6)uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -załącznik nr 5 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii oświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jejkowice.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jejkowice 44-290 Jejkowice, ul. Główna 38a pokój 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Gminy Jejkowice 44-290 Jejkowice, ul. Główna 38a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.