Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Słupsk: Usługa polegająca na świadczeniu pomocy prawnej i zastępstwa procesowego.
Numer ogłoszenia: 101938 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83978 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - zarzadca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na świadczeniu pomocy prawnej i zastępstwa procesowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczona przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługa prawna obejmuje: 1)Rozstrzyganie bieżących problemów prawnych związanych z przedmiotem działalności Zleceniodawcy, w szczególności z zakresu stosowania ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, prawa pracy, postępowania cywilnego, prawa budowlanego, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz Prawa zamówień publicznych, 2) Sporządzanie pisemnych opinii prawnych oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, 3) Udzielanie porad i konsultacji prawnych, również w formie konsultacji telefonicznych i za pomocą poczty elektronicznej, 4) Uzgadnianie treści umów zawieranych przez Zleceniodawcę i Miasto Słupsk w zakresie spraw związanych z zarządzaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym, oraz opracowywanie i opiniowanie projektów tych umów, 5) Występowanie w charakterze pełnomocnika Zleceniodawcy w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi, 6) występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Miasta Słupsk w toku postępowań prowadzonych przed sądami powszechnymi oraz przed organami egzekucyjnymi w zakresie prowadzonej przez Zleceniodawcę na rzecz Miasta Słupsk windykacji należności czynszowych. 7) występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Miasta Słupsk w toku innych postępowań sądowych i egzekucyjnych, których prowadzenie zostało powierzone przez Miasto Słupsk Zleceniodawcy, 8) występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zleceniodawcę i przez niego wskazanych, w sprawach dotyczących czynności zwykłego zarządu nieruchomością wspólną, a w szczególności w sprawach związanych z windykacja należności od indywidualnych właścicieli lokali, 9)Nadzór nad egzekucją należności cywilnoprawnych i współpracę w tym zakresie z działem windykacji Zleceniodawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego Bartłomiej Żukowski, Solskiego 16/B4, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 649440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 649440,00
Oferta z najniższą ceną: 649440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 649440,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W ramach zarządzania komunalnym zasobem lokalowym prowadzona jest m.in procedura windykacyjna, której jednym z elementów jest prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi oraz organami egzekucyjnymi. Do zadań spółki należy również prowadzenie przed sądami powszechnymi spraw o zapłatę odszkodowania za niedostarczenie lokalu socjalnego, czy wypłatę innych odszkodowań. Spółka prowadzi także postępowania windykacyjne wobec zadłużonych właścicieli lokali na rzecz zarządzanych wspólnot mieszkaniowych, których jednym z elementów jest występowanie przed sądami powszechnymi i organami egzekucyjnymi. Przedmiotem zamowienia sa usługi prawnicze, które beda polegały na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sadami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub na doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego. Zamowienie obejmuje również inne uslugi prawnicze, jednak wartościowy udział usług, które bedą polegały na wykonywaniu zastępstwa procesowego w przedmiotowym zamówieniu jest największy. Stąd przedmiot zamówienia wypełnia przesłanki do zastosowania trybu z wolnej ręki zgodnie z art. 5 ust. 1 b Ustawy prawo zamówien publicznych w zwiazku z art. 5 ust. 2.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.