To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101947 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Warszawa: Stołeczne Centrum Opiekuńczo- Lecznicze sp. z o.o.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pn. "Przebudowa Oddziałów I, II oraz III Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74 do wymogów ochrony przeciwpożarowej i wykonanie robót towarzyszących
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518081-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14661326400000, ul.
ul. Mehoffera
72/74,
03-131
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 811 06 88, faks
22 811 06 88, e-mail
przetargi@scol.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.scol.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stołeczne Centrum Opiekuńczo- Lecznicze sp. z o.o.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pn. "Przebudowa Oddziałów I, II oraz III Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o. o. przy ul. Mehoffera 72/74 do wymogów ochrony przeciwpożarowej i wykonanie robót towarzyszących
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SCOL/767/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn. "Przebudowa Oddziałów I, II oraz III Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo - LeczniczegoSp. z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74 do wymogów ochrony przeciwpożarowej i wykonania robót towarzyszących". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem oraz postanowieniami umowy; b) nadzór inwestorski wynikający w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity DZ. U. 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); c) nadzór inwestorski prowadzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do niniejszej dokumentacji; d) zwoływanie i udział w komisjach i naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę; e) prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej wynikającej z zakresu pełnienia funkcji; 3. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmujeprzekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych w terminie do 2 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co tydzień, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i zapisanymi w dzienniku budowy; p. przyjmowanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów konieczności wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego [...] - (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) dla wykonania zamówień/ robót dodatkowych oraz robót zaniechanych z uzasadnieniem konieczności ich wykonania lub zaniechania, określenia ich zakresu oraz wartości; Wykonawca Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego poprzez wyrażenie pisemnej zgody pod rygorem nieważności przy uwzględnieniu właściwych przepisów Ustawy; q. weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy przebudowy na zamówienia/roboty dodatkowe/roboty polegające na powtórzeniu podobnych robót i przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania; r. kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa; s. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminem zakończenia; t. przygotowanie materiałów do odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego robót, powiadomienie Zamawiającego o terminach odbiorów; u. zweryfikowanie i sprawdzenie dokumentacji po wykonawczej sporządzonej przez wykonawcę robót. Zespół inspektorów będzie odpowiadał za dopilnowanie kompletności i potwierdza zgodność stanu określonego w dokumentacji powykonawczej z faktycznie wykonanymi robotami. Zespół inspektorów zobowiązany jest złożyć oświadczenie w powyższym zakresie na dzień zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego; v.przekazanie Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich branżowych Inspektorów Nadzoru wraz z oświadczeniem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, stwierdzającym przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi; w.odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych; umowa zawarta z wykonawcą robót budowlanych zostanie dołączona do niniejszej Umowy po jej zawarciu; x.potwierdzenie usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów częściowych lub odbioru końcowego; y.realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji, w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie; z.nadzór nad wypełnianiem przez wykonawcę procedur obowiązujących u Zamawiającego i określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla dokończenia robót w tym również w umowie wykonawcy robót, w tym w szczególności nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót przepisów w zakresie bhp; 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55853.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31980.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.