Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Chęciny: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 101951 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze , Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3465240, faks 0413465567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czerwonagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, Zamówienie poniżej 193 000 Euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium: Zadanie nr 1 - 2 500,00 zł Zadanie nr 2 - 1 500,00 zł Zadanie nr 3 - 800,00 zł Zadanie nr 4 - 200,00 zł Zadanie nr 5 - 200,00 zł Zadanie nr 6 - 400,00 zł Zadanie nr 7 - 300,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli pierwsze wprowadzenie miał miejsce na terytorium RP) 2. Deklarację zgodności CE dotyczy wyrobów klas: I niesterylna 3. Certyfikat CE dotyczy wyrobów klas; I sterylna, IIA, IIB
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w umowie, każdorazowo wprowadzonych aneksem do umowy w następujących przypadkach: a) zmiany wielkości konfekcjonowanych opakowań bez zmiany ceny jednostkowej, b) wycofania z produkcji, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udokumentować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamiennik danego asortymentu o parametrach nie gorszych niż wymagane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Apteki Szpitalnej. Cena zamiennika danego asortymentu nie może być wyższa niż asortymentu podanego w ofercie. c) zmiana osób upoważnionych do odbioru/kontaktów, d) zmiana cen przedmiotu umowy może wystąpić jedynie w przypadkach zmiany cen urzędowych i stawki podatku VAT. 2. W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty przedmiotowej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 - do 22.06.2011 roku Zadanie nr 6 - 16.06.2010 ÷ 22.06.2011 roku Zadanie nr 7 - 23.06.2010 ÷ 22.06.2011 roku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie poniżej 193 000,00 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.71.15.00-2, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO FIRMY AESCULAP / BBRAUN
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Doposażenie Bloku Operacyjnego
- Dostawa opatrunków i rękawic
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Dostawa wyrobów medycznych (ostrza do napędów oraz elektrody) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.