To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 101959 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Łukowa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510550-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa, krajowy numer identyfikacyjny
95036912600000, ul.
Łukowa
262,
23412
Łukowa, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 874 002, faks
846 874 045, e-mail
budownictwo@lukowa.pl
Adres strony internetowej (URL): uglukowa.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót dla zamierzenia budowlanego: * sieć grawitacyjna O 200 mm wykonana metodą przewiertu horyzontalnego oraz częściowo metodą wykopu otwartego * rurociąg tłoczny O 90x5,4 mm wykonany metodą przewiertu, * dostawa i montaż 2 przepompowni ścieków, * wykonanie 2 zjazdów indywidualnych z drogi powiatowej do przepompowni ścieków oraz zagospodarowanie terenu przy przepompowniach ścieków, * rurociąg tłoczny O 110x6,6 mm wykonany metodą przewiertu oraz wykopu otwartego, * przejścia pod droga powiatową w rurach osłonowych, * studnie z tworzyw sztucznych O 400 mm jako studnie rewizyjne oraz przyłączeniowe, * studnie z tworzyw sztucznych O 1000 mm w punktach węzłowych, * przyłącza do istniejących budynków. Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy robót odpowiedniego doświadczenia oraz wysokiego przygotowania technicznego i organizacyjnego ze względu na: ? złożone warunki gruntowo - wodne, a zwłaszcza możliwy do wystąpienia wysoki poziom wody gruntowej na terenie budowy, ? układanie rurociągów kanalizacyjnych na przeważającej długości trasy metodą bezwykopową z niewielkim spadkiem, ? w wielu przypadkach znaczne zbliżenia projektowanej sieci do budynków, zagrażające na etapie wykonywania robót budowlanych zmniejszeniem stateczności podłoża gruntowego w sąsiedztwie budynków, ? wykonywanie robót budowlanych w bezpośrednim sąsiedztwie elektroenergetycznej linii napowietrznej niskiego napięcia. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i naprawienia ewentualnych szkód wyrządzonych Właścicielom działek, przez które przebiegać będzie wykonywana sieć kanalizacyjna. Projektowane odcinki sieci grawitacyjnej i tłocznej do wykonania metodą bezwykopową: ? odcinek S1 - S18, ? odcinek S18 - S35, ? odcinek S42 - pompownia P2, ? odcinek pompownia P2 - S74, ? odcinek pompownia P1 - pompownia P2, ? odcinek pompownia P1 - węzeł U15 na rurociągu tłocznym do studni rozprężnej. Projektowany odcinek sieci grawitacyjnej do wykonania metodą wykopu otwartego: ? odcinek S35 - S41. Wszystkie przejścia poprzeczne sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej przez pas drogi powiatowej zostały zaprojektowane w technologii przewiertu poziomego rur osłonowych. Rury przewodowe zostaną wprowadzone do rur osłonowych na płozach ślizgowych. Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania robót montażowych z wyłączeniem przejść przez drogę powiatową (zamiennie przewierty w miejsce wykopów otwartych lub odwrotnie) bez wpływu na zmianę kosztów wykonania tych robót. Wykonanie sieci kanalizacyjnej na terenie min. 3 działek będzie związane z koniecznością usunięcia przeszkód w postaci istniejących zbiorników bezodpływowych. Do czasu przekazania wykonywanej kanalizacji do eksploatacji niezbędne będzie zapewnienie doraźnego odbioru ścieków z tych budynków w postaci tymczasowych przepompowni odprowadzających ścieki do innych lub tymczasowych zbiorników bezodpływowych. Przepompownia ścieków P1 zostanie zlokalizowana w miejscu istniejącej suszarni tytoniu. Przed wykonaniem robót montażowych przepompowni wymagana jest rozbiórka suszarni. Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2353658.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1918196,16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁUKOWA
więcej: przetargi ŁUKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.