eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukowaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 101959 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Łukowa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510550-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa, krajowy numer identyfikacyjny 95036912600000, ul. Łukowa 262, 23412 Łukowa, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 874 002, faks 846 874 045, e-mail budownictwo@lukowa.pl
Adres strony internetowej (URL): uglukowa.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót dla zamierzenia budowlanego: * sieć grawitacyjna O 200 mm wykonana metodą przewiertu horyzontalnego oraz częściowo metodą wykopu otwartego * rurociąg tłoczny O 90x5,4 mm wykonany metodą przewiertu, * dostawa i montaż 2 przepompowni ścieków, * wykonanie 2 zjazdów indywidualnych z drogi powiatowej do przepompowni ścieków oraz zagospodarowanie terenu przy przepompowniach ścieków, * rurociąg tłoczny O 110x6,6 mm wykonany metodą przewiertu oraz wykopu otwartego, * przejścia pod droga powiatową w rurach osłonowych, * studnie z tworzyw sztucznych O 400 mm jako studnie rewizyjne oraz przyłączeniowe, * studnie z tworzyw sztucznych O 1000 mm w punktach węzłowych, * przyłącza do istniejących budynków. Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy robót odpowiedniego doświadczenia oraz wysokiego przygotowania technicznego i organizacyjnego ze względu na: ? złożone warunki gruntowo - wodne, a zwłaszcza możliwy do wystąpienia wysoki poziom wody gruntowej na terenie budowy, ? układanie rurociągów kanalizacyjnych na przeważającej długości trasy metodą bezwykopową z niewielkim spadkiem, ? w wielu przypadkach znaczne zbliżenia projektowanej sieci do budynków, zagrażające na etapie wykonywania robót budowlanych zmniejszeniem stateczności podłoża gruntowego w sąsiedztwie budynków, ? wykonywanie robót budowlanych w bezpośrednim sąsiedztwie elektroenergetycznej linii napowietrznej niskiego napięcia. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i naprawienia ewentualnych szkód wyrządzonych Właścicielom działek, przez które przebiegać będzie wykonywana sieć kanalizacyjna. Projektowane odcinki sieci grawitacyjnej i tłocznej do wykonania metodą bezwykopową: ? odcinek S1 - S18, ? odcinek S18 - S35, ? odcinek S42 - pompownia P2, ? odcinek pompownia P2 - S74, ? odcinek pompownia P1 - pompownia P2, ? odcinek pompownia P1 - węzeł U15 na rurociągu tłocznym do studni rozprężnej. Projektowany odcinek sieci grawitacyjnej do wykonania metodą wykopu otwartego: ? odcinek S35 - S41. Wszystkie przejścia poprzeczne sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej przez pas drogi powiatowej zostały zaprojektowane w technologii przewiertu poziomego rur osłonowych. Rury przewodowe zostaną wprowadzone do rur osłonowych na płozach ślizgowych. Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania robót montażowych z wyłączeniem przejść przez drogę powiatową (zamiennie przewierty w miejsce wykopów otwartych lub odwrotnie) bez wpływu na zmianę kosztów wykonania tych robót. Wykonanie sieci kanalizacyjnej na terenie min. 3 działek będzie związane z koniecznością usunięcia przeszkód w postaci istniejących zbiorników bezodpływowych. Do czasu przekazania wykonywanej kanalizacji do eksploatacji niezbędne będzie zapewnienie doraźnego odbioru ścieków z tych budynków w postaci tymczasowych przepompowni odprowadzających ścieki do innych lub tymczasowych zbiorników bezodpływowych. Przepompownia ścieków P1 zostanie zlokalizowana w miejscu istniejącej suszarni tytoniu. Przed wykonaniem robót montażowych przepompowni wymagana jest rozbiórka suszarni. Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2353658.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra, zrbkustra@o2.pl, ul. Wyszyńskiego 55/19, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1918196,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1918196,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2100000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.