Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-15
¦wierklaniec: Ochrona Osób i Mienia nad Zalewem Nak³o - Chech³o w sezonie letnim 2008
Numer og³oszenia: 101969 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny O¶rodek Rekreacji, ul. Parkowa 30, 42-622 ¦wierklaniec, woj. ¶l±skie, tel. 032 2844330, fax 032 2844490.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.palackawalera.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka Bud¿etowa Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona Osób i Mienia nad Zalewem Nak³o - Chech³o w sezonie letnim 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 3. Informacja na temat mo¿liwo¶ci powierzenia przez wykonawcê wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci zamówienia podwykonawcom. Zamawiaj±cy nie dopuszcza powierzenia czê¶ci lub ca³o¶ci zamówienia podwykonawcom. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiaj±cy przewiduje by ochron± Osób i Mienia na terenie Zalewu Nak³o Chech³o w okresie letnim 2008 tj. czerwiec, lipiec i sierpieñ, zajmowa³o siê minimum czterech pracowników ochrony. Pracownicy musz± byæ wyposa¿eni w krótkofalówki, samochód osobowy, posiadaæ specjalne i oznakowane ubranie, ¶rodki przymusu bezpo¶redniego. W weekendy od pi±tku od godz. 1800 do poniedzia³ku do godz. 500 ochronê musi zapewniæ minimum czterech pracowników, natomiast w tygodniu grupa pracowników ochrony dokonywaæ bêdzie patroli na terenie Zalewu co najmniej 2 razy w ci±gu dnia i bêdzie informowaæ o stanie bezpieczeñstwa Dyrektora obiektu. Wykonawca jest zobowi±zany do podania Zamawiaj±cemu telefonu kontaktowego, czynnego ca³odobowo. Wykonawca zobowi±zany jest do zg³aszania wszelkich sytuacji awaryjnych jakie wynikn± na terenie obiektu objêtym ochron±. W przypadku wyst±pienia po¿aru, zamieszek, wypadku itp., pracownicy ochrony zobowi±zani s± do wezwania odpowiednich instytucji oraz powiadomienia o powy¿szym fakcie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e kontrolowaæ pracowników ochrony ka¿dego dnia i o dowolnej godzinie. Pracownicy ochroni musz± podczas ochrony byæ w pe³ni sprawni fizycznie. Ochrona jest zobowi±zana zg³aszaæ Zamawiaj±cemu o wszelkich nieprawid³owo¶ciach, awariach a tak¿e dewastacjach, je¿eli bêd± one mia³y miejsce. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w okresie letnim, który obejmuje zamówienie, podczas upa³ów liczba wczasowiczów i osób przebywaj±cych nad Zalewem wynosi nawet 20000osób. Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania siê z wy¿ej wymienionymi warunkami, warunkami zawartymi w SIWZ oraz we wzorze umowy. 2. Szczegó³owy zakres czynno¶ci zawiera za³±cznik nr 4
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Us³ugi ochroniarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. (wymagane o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3) 2. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ bêdzie na sprawdzeniu (na zasadzie spe³nia - nie spe³nia, czy Wykonawcy z³o¿yli wymagane O¶wiadczenia ( Formularz Oferty - za³±cznik nr 1) i dokumenty wymienione w czê¶ci VI SIWZ 3. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. 4. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli wyst±pi przynajmniej jedna z przes³anek wymienionych w art. 89 Ustawy. 5. Warunki udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie warunków: 5.1 Posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ; 5.2Posiadaj±cy niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie, oraz dysponuj±cy potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; A) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w ostatnich 2 latach wykona³ minimum 3 porównywalne us³ugi o warto¶ci 60.000z³ ka¿da. Za wykonanie porównywalnych us³ug uwa¿a siê zamówienia obejmuj±ce prace polegaj±ce na ochronie osób i miejsc w plenerze w pobli¿u zbiornika wodnego, terenu o powierzchni minimum 90ha lub ochrona imprez plenerowych ( np. na stadionach, parkach). W celu potwierdzenia ww. warunku nale¿y przed³o¿yæ dokumenty, o których mowa w punkcie 7 rozdzia³ VI SIWZ. B) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ posiada sprzêt i wyposa¿enie do wykonywania niniejszego zamówienia. W tym minimum 4 radiotelefonów (krótkofalówek), samochodu osobowego, ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, specjalny oznakowany ubiór. W celu potwierdzenia ww. warunku nale¿y przed³o¿yæ dokumenty, o których mowa w punkcie 10 rozdzia³u VI SIWZ. 5.3Znajduj±cy siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia;
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca jest obowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w czê¶ci V pkt. 1. Tre¶æ tego O¶wiadczenia zawiera Formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Je¿eli oferta bêdzie z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powinna ona zawieraæ oddzielne O¶wiadczenie ka¿dego z nich. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego Oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±ce odpowiednio: ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Koncesjê lub licencjê uprawniaj±c± do podjêcia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem - zgodnie z obowi±zuj±c± ustaw± o ochronie osób i mienia. 5. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) bêdzie wystêpowa³ jego pe³nomocnik wymagany jest orygina³ pe³nomocnictwa podpisany przez osobê uprawnion± wynikaj±c± z odpisu z w³a¶ciwego rejestru dzia³alno¶ci, za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub KRS. Zgodnie z Ustaw± z dnia 16 listopada 2006 roku o op³acie skarbowej (Dz. U. z 2006 roku Nr 225, poz. 1635) ustanowienie pe³nomocnika podlega op³acie skarbowej. 6. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie zg³oszono upad³o¶ci. Powy¿szy dokument powinien wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument ten mo¿na sk³adaæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Pozosta³e dokumenty wymienione w pkt. 1,3 - 5 Wykonawca sk³ada na zasadach obowi±zuj±cych Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Wykaz wykonanych w ostatnich 2 latach (tj. 2006 - 2007 ) us³ug a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SIWZ. 8. Informacjê na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników zgodnie z za³±cznikiem nr 6 SIWZ. 9. Nale¿y do³±czyæ kserokopiê polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialno¶ci cywilnej o warto¶ci 1.000.000,00 PLN 10. Wykaz niezbêdnego do wykonania zmówienia sprzêtu i wyposa¿enia, jakim dysponuje Wykonawca - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 SIWZ, w tym minimum samochód osobowy, 4 sztuki radiotelefonów, ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, oznakowany ubiór. 11. Dokumenty (np. referencje) potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi, o których mowa w pkt. 5.2. lit A rozdzia³ V niniejszej specyfikacji, zosta³y wykonane nale¿ycie. 12. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - na formularzu oferty - za³±cznik nr 1 SIWZ UWAGA: Dokumenty wyszczególnione w pkt. 2 -6 mog± byæ sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Brak któregokolwiek z wy¿ej wymienionych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu po up³ywie dodatkowo wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania, a jego oferta bêdzie uznana za odrzucon±. Wykonawcy mog± sk³adaæ wszystkie wykazy, informacje czy o¶wiadczenia tak¿e na w³asnych drukach, pod warunkiem, ¿e bêd± one opracowane wed³ug schematu druków za³±czonych do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gminny O¶rodek Rekreacji ul. Parkowa 30 42-622 ¦wierklaniec.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny O¶rodek Rekreacji ul. Parkowa 30 42-622 ¦wierklaniec.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogus³awskiego w Kaliszu w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w Teatrze Wspó³czesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Us³uga ochrony w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Miñskiej 65
- Ochrona obiektów S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.