To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 101976 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Szczawno Zdrój: Remont wnętrza kaplicy cmentarnej przy ul Bolesława Prusa 15a w Szczawnie-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504620-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 81220-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
89071821900000, ul.
ul. Kościuszki
17,
58310
Szczawno Zdrój, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 493 916, faks
748 435 613, e-mail
promocja@szczawno-zdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wnętrza kaplicy cmentarnej przy ul Bolesława Prusa 15a w Szczawnie-Zdroju
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZI.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kaplicy cmentarnej polegającego na robotach rozbiórkowych, pracach ogólnobudowlanych i pracach instalacyjnych elektrycznych. Zakres prac obejmuje: 1) w ramach robót rozbiórkowych: a) demontaż stalowych witryn okiennych i drewnianych drzwi wejściowych, b) demontaż sufitu podwieszanego, c) skucie tynków i demontaż instalacji elektrycznej. 2) w ramach prac ogólnobudowlanych: a) wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentów, b) wstawienie nowych witryn okiennych i drzwi, c) nałożenie na ściany tynku renowacyjnego i montaż sufitu podwieszanego, d) położenie posadzki i wymurowanie "parawanu i katafalku". 3) w ramach prac instalacyjnych wykonanie instalacji elektrycznej i montaż głośników. 4) dostawę i montaż ławek, świeczników i mównicy. Parametry kaplicy: - powierzchnia zabudowy budynku kaplicy 79,00 m2 - powierzchnia wewnątrz budynku 58,50 m2 - kubatura wewnątrz: 277,50m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45410000-4,
45432100-5,
45421100-5,
45442100-8,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154354.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 199954,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZAWNO ZDRÓJ
- "Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A."
- Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14.
więcej: przetargi SZCZAWNO ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.