eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont kuchni z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów HACCP w Szkole Podstawowej nr 127 przy ulicy Kowieńskiej 12/20 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Warszawa: Remont kuchni z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów HACCP w Szkole Podstawowej nr 127 przy ulicy Kowieńskiej 12/20 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 102002 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kuchni z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów HACCP w Szkole Podstawowej nr 127 przy ulicy Kowieńskiej 12/20 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kuchni z dostosowaniem pomieszczeń do wymogów HACCP w Szkole Podstawowej nr 127 przy ulicy Kowieńskiej 12/20 w Warszawie. Szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określają: A. dokumentacja projektowa: 1. projekt budowlano wykonawczy architektoniczny modernizacji kuchni związany z wymianą instalacji wentylacji mechanicznej; 2. projekt budowlano-wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej w kuchni; 3. projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej w kuchni; 4. projekt budowlano-wykonawczy instalacji wod-kan.; 5. projekt budowlano-wykonawczy instalacji gazu; 6. projekt budowlano-wykonawczy technologiczny kuchni; B. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: 1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu architektonicznego modernizacji kuchni związanego z wymiana instalacji wentylacji mechanicznej; 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu instalacji wentylacji mechanicznej w kuchni; 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych w kuchni; 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu instalacji wod.-kan. w kuchni; 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu instalacji gazu w kuchni. C. przedmiary robót: 1. przedmiar robót - roboty budowlane; 2. przedmiar robót - instalacja wentylacji kuchni; 3. przedmiar robót - instalacja elektryczna; 4. przedmiar robót - instalacja wod.-kan.; 5. przedmiar robót - instalacja gazu; 6. przedmiar robót - technologia; D. wzór umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty związane z wykonaniem robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej za kwotę min 150 000 zł brutto każda, lub 1 robotę związaną z wykonaniem robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej za kwotę 300 000 zł brutto; 2. dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz w specjalnościach instalacyjnych: w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i instalacji sanitarnych, a także są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia z wyżej wymienionymi uprawnieniami budowlanymi; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 300 tysięcy złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa w imieniu wszystkich pełnomocnik Wykonawców. 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- zgodnie z treścią wzoru określonego w załączniku Nr 11. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy Wykonawca odrębnie. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonanych co najmniej 2 robót związanych z wykonaniem robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej za kwotę min 150 000 zł brutto każda, lub 1 robotę związaną z wykonaniem robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej za kwotę 300 000 zł brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 12 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 13 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i instalacji sanitarnych, oraz ważne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, Do wykazu należy także dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik Nr 13) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości minimum 300 tysięcy złotych. W przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres wykonywania zamówienia; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - papierowej ( cena 54,00 zł) w siedzibie Zamawiającego, WOM parter, stanowisko 18, godz.8:00-16:00, opłata w kasie na parterze; - elektronicznej - ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. ks.I.Kłopotowskiego15 pok. 339, III p. (WZP), 03-708 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.