eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówekUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 179 673 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102016 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Głogówek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 179 673 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517533-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogówek, krajowy numer identyfikacyjny 531413350, ul. ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, państwo Polska, woj. opolskie, tel. +48774069900, faks +48774069906, e-mail inwestycje@glogowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glogowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 179 673 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FN.III.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 2 179 673,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę zadłużenia 2.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na pisemny wniosek zamawiającego do dnia 31.12.2017r. 3.Przewidywany harmonogram spłat kredytu 1 rata 30.03.2018r. 36 380,00 PLN 2 rata 30.06.2018r. 36 327,00 PLN 3 rata 30.09.2018r. 36 327,00 PLN 4 rata 30.12.2018r. 36 327,00 PLN 5 rata 30.03.2019r. 36 327,00 PLN 6 rata 30.06.2019r. 36 327,00 PLN 7 rata 30.09.2019r. 36 327,00 PLN 8 rata 30.12.2019r. 36 327,00 PLN 9 rata 30.03.2020r. 36 327,00 PLN 10 rata 30.06.2020r. 36 327,00 PLN 11 rata 30.09.2020r. 36 327,00 PLN 12 rata 30.12.2020r. 36 327,00 PLN 13 rata 30.03.2021r. 36 327,00 PLN 14 rata 30.06.2021r. 36 327,00 PLN 15 rata 30.09.2021r. 36 327,00 PLN 16 rata 30.12.2021r. 36 327,00 PLN 17 rata 30.03.2022r. 36 327,00 PLN 18 rata 30.06.2022r. 36 327,00 PLN 19 rata 30.09.2022r. 36 327,00 PLN 20 rata 30.12.2022r. 36 327,00 PLN 21 rata 30.03.2023r. 36 327,00 PLN 22 rata 30.06.2023r. 36 327,00 PLN 23 rata 30.09.2023r. 36 327,00 PLN 24 rata 30.12.2023r. 36 327,00 PLN 25 rata 30.03.2024r. 36 327,00 PLN 26 rata 30.06.2024r. 36 327,00 PLN 27 rata 30.09.2024r. 36 327,00 PLN 28 rata 30.12.2024r. 36 327,00 PLN 29 rata 30.03.2025r. 36 327,00 PLN 30 rata 30.06.2025r. 36 327,00 PLN 31 rata 30.09.2025r. 36 327,00 PLN 32 rata 30.12.2025r. 36 327,00 PLN 33 rata 30.03.2026r. 36 327,00 PLN 34 rata 30.06.2026r. 36 327,00 PLN 35 rata 30.09.2026r. 36 327,00 PLN 36 rata 30.12.2026r. 36 327,00 PLN 37 rata 30.03.2027r. 36 327,00 PLN 38 rata 30.06.2027r. 36 327,00 PLN 39 rata 30.09.2027r. 36 327,00 PLN 40 rata 30.12.2027r. 36 327,00 PLN 41 rata 30.03.2028r. 36 327,00 PLN 42 rata 30.06.2028r. 36 327,00 PLN 43 rata 30.09.2028r. 36 327,00 PLN 44 rata 30.12.2028r. 36 327,00 PLN 45 rata 30.03.2029r. 36 327,00 PLN 46 rata 30.06.2029r. 36 327,00 PLN 47 rata 30.09.2029r. 36 327,00 PLN 48 rata 30.12.2029r. 36 327,00 PLN 49 rata 30.03.2030r. 36 327,00 PLN 50 rata 30.06.2030r. 36 327,00 PLN 51 rata 30.09.2030r. 36 327,00 PLN 52 rata 30.12.2030r. 36 327,00 PLN 53 rata 30.03.2031r. 36 327,00 PLN 54 rata 30.06.2031r. 36 327,00 PLN 55 rata 30.09.2031r. 36 327,00 PLN 56 rata 30.12.2031r. 36 327,00 PLN 57 rata 30.03.2032r. 36 327,00 PLN 58 rata 30.06.2032r. 36 327,00 PLN 59 rata 30.09.2032r. 36 327,00 PLN 60 rata 30.12.2032r. 36 327,00 PLN 4.Okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 30 grudnia 2032r. 5.Okres karencji w spłacie kredytu: do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej zgodnie z pkt.3. 6.Termin spłaty odsetek: kwartalnie. 7.Okres karencji w spłacie odsetek: do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej. 8.Rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa. 9.Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na bazie stawki WIBOR dla depozytów 3M z ostatniego dnia miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o marżę banku. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - refinansowania płatności uregulowanych w 2017r. w terminie poprzedzającym datę uruchomienia kredytu, - nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, - dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku, 11.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 12.Bank nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu. 13.W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT427145.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Głogówku, kredyty@bs-glogowek.pl, Rynek 20A, 48-250, Głogówek, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 427145.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 427145.61
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 427145.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.