To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Lublin: Dostawa sprzętu techniki biurowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Numer ogłoszenia: 102048 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30926 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu techniki biurowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu techniki biurowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2.Szczegółowy zakres dostawy określony jest w załączniku nr 1A - 1F do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 30.19.21.52 - Numeratory 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 32.35.12.00 - Ekrany 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Office Trade Partner s.c., ul. Wersalska 47/75, 91-212 Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299997,00
Oferta z najniższą ceną: 299997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450789,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp. J., ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26565,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17121,30
Oferta z najniższą ceną: 17121,30 / Oferta z najwyższą ceną: 18682,77
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
- FAMEX Jastrzębscy Sp.J., ul. Żeromskiego 104, 26-600 Radom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9918,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4650,20
Oferta z najniższą ceną: 4650,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5092,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
- FAMEX Jastrzębscy Sp.J., ul. Żeromskiego 104, 26-600 Radom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2153,18
Oferta z najniższą ceną: 2153,18 / Oferta z najwyższą ceną: 2153,18
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lucyna i Adam Kostyra Sp.J., ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10056,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8862,30
Oferta z najniższą ceną: 8862,30 / Oferta z najwyższą ceną: 8862,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska" - II postępowanie
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
więcej: Kalkulatory drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.