Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Gdańsk: Rozbudowa systemu studni barierowych
Numer ogłoszenia: 102049 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. , ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, faks 058 3221576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu studni barierowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - likwidacja niesprawnej studni barierowej Nr 3; - wykonanie dwóch zastępczych studni barierowych Nr 3B i 3C, ujmujących przypowierzchniowe warstwy wodonośne wraz z dostawą pomp, - ustalenie parametrów eksploatacyjnych i warunków pracy studni Nr 3B i 3C, - wykonanie przepompowni PPW1 - wykonanie sieci przewodów tłocznych łączących ujęcia z istniejącym systemem pompowym - wykonanie komory zasuw i studzienek - wykonanie zasilania energetycznego sterownic pomp głębinowych i przepompowni z nowej rozdzielnicy zasilającej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ oraz w Projekcie włączenia dwóch studni barierowych do istniejącego układu kanalizacji tłocznej oraz przepompowni PPW1..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 71.33.10.00 - Wiertnicze usługi inżynieryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - posiadania wiedzy i doświadczenia. 2. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał łącznie minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu minimum jednej studni ujęcia barierowego i/lub minimum jednej studni ujęcia wody pitnej i/lub na potrzeby technologiczne o wartości co najmniej 20.000 zł netto każdej roboty oraz minimum dwie roboty budowlane, gdzie każda robota polegała na budowie jednej przepompowni o wydajności minimum 16dm3/s. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych robót, sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ - druk Wykaz zrealizowanych robót w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te roboty zostały wykonanie należycie, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże łącznie do uczestniczenia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i oświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) Kierownik budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach określonych w odrębnych przepisach. Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, b) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający następujące kwalifikacje: wykształcenie: wyższe techniczne Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, Uwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.). Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. c) Geolog Kwalifikacje i umiejętności: kwalifikacje (zgodnie z §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska Dz. U. nr 275 poz. 1629 z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie poszczególnych kategorii kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi;) minimum do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii V Ogólne doświadczenie zawodowe - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze geologa i/lub geotechnika; 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW b) wykaz zawierający informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, oddzielnie dla każdej z osób wymienionych w załączniku nr 5 na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. zmiany nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, b. zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących w tym zakresie, c. zmiany terminów wykonania Przedmiotu Umowy, wynikających z woli Zamawiającego, bez możliwości zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. d. opóźnień w uzyskaniu decyzji administracyjnych, jeżeli przepisy prawa nakładałyby taki obowiązek, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy e. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Zakład utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Budowa Kancelarii Leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.