To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-06-29
Og³oszenie nr 102051 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
E³k: PROJEKT BUDOWY ULICY ¦W. DOMINIKA SAVIO W E£KU
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 513601-N-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto E³k, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. M. J. Pi³sudskiego
4,
19300
E³k, pañstwo
Polska, woj.
warmiñsko-mazurskie, tel.
087 73 26 200, faks
087 73 26 230, e-mail
zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
PROJEKT BUDOWY ULICY ¦W. DOMINIKA SAVIO W E£KU
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):O-ZP.271.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENI A Przedmiotem zamówie nia jest opracowanie projektu budowy ulicy ¦w. Dominika Savio wra z z ulicami przyleg³ymi: uli c± ¦w. Franciszka, ulic± ¦w. M. Kolbe oraz ulic± Matki Teresy z Kalkuty na osiedlu Jeziorna w E ³ku. Opracowaniem nale¿y obj±æ ulice oznaczone na za³±czniku nr 1 - orientacyjna lokalizacja i nwestycji. £±czna d³ugo¶æ odcinków ulic oraz ci±gu pieszego na dzia³ce geod. nr 3827/16 ok. 500mb. Na obszarze objêtym projektem obowi±zuje miejscowy plan zagos podarowania przestrzennego "E³k - osiedle Jeziorna", uchwa³a Rady Miasta E³ku nr XLVI/396/06 z dn. 23 maja 2006r. 1.1 Zakres zamó wienia obejmuje: W ramach dokumentacji projektowej budowy ulic y nale¿y zaprojektowaæ: - j ezdniê z chodnikami i miejscami postojowymi, - o¶wietlenie ulic zne w technologii LED, - odwodni enie jezdni, chodników, miejsc postojowych, - kanalizacjê telete chniczn±, - zieleñ drogow±, - ewentualne brakuj±ce elementy sieci wod-kan inwestycj± (zgodnie z wa runkami wydanymi przez PWiK Sp. z o.o.), - ewentualn± przebudowê istniej±cych urz±dzeñ koliduj±cych z projektowan± in westycj± (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbr ojenia terenu). Projekt nale¿ y wykonaæ zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Urz± d Miasta E³k oraz gestorów siec i uzbrojenia podziemnego. Uzyskanie warunków technicz nych nale¿y do obowi±zków wykonawcy dokumentacji technicznej. W ramach dokumentacji projektowej wykonawca zobowi±zany jest wyko naæ badania geotechniczne w zakresie niezbêdnym do rozpozna nia warunków gruntowo wodnych. P rojektant zobowi±zany bêdzie do uzyskania pozytywnej opinii Ze spo³u Opiniuj±cego Projekty In westycyjne dzia³aj±cego przy Urzêdzie Miasta E³ku, jak rów nie¿ wszystkich uzgodnieñ, pozwole ñ i decyzji administracyjnych niezbêdnych do zrealizowania inwes tycji, w tym równie¿ wniosku do decyzji pozwolenia na budowê. W zwi±zku z tym, i¿ dokumentacja wykorzystana zostanie w postêp owaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowi±za ny jest wykonaæ tê dokumentacjê zgodnie z wymoga mi, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z pó¼. z mianami), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pe³ nych wysoko¶ciach) z tytu³u ewen tualnych korekt finansowych, na³o¿onych na zamawiaj±cego przez instytucje wspó³finansuj±ce w przypadku dofinansowania inwestycji ze ¶rodków zewnêtr znych. Wykonawca powinien przeanal izowaæ opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±czonymi dokumentami i przygotowaæ ofertê cenow± w oparciu o w³asn± analizê - umowa jest r ycza³towa tj. jej cena nie podlega zmiani e w trakcje realizacji. W ramach opracowania wykonawca dostarczy: 1) mapê do celów projektowych, 2) projekt zagospodarowania terenu, 3) projekt drogowy, 4) proj ekt kanalizacji deszczowej, 5) projekt o¶wietlenia ulicznego, 6) projekt przebudowy urz±dzeñ koli duj±cych (w przypadku wyst±pien ia kolizji), 7) projekt budowy infrastruktury wod-kan (zgodnie z uzyskanymi warunkami technicz nymi), 8) projekt sta³ej organizacji ruchu, 9) szczegó³owe specyfikacj e techniczne wykonania i odbio ru robót, 10) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne odcinki ulic oraz poszczególne bran¿e, 11) kosztorysy inwestorskie, 12) zbiorcze zestawienie kosztów, 13) wniosek do pozwolenia na budo wê, Projekty nale¿y opracowaæ w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys i nwestorski w 2 egz. oraz wersj ê elektroniczn± dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf). G WARANCJA - 24 miesi±ce od daty odbio ru koñcowego 1.2 Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie zatr udnienia pracowników przy realizac ji przedmiotu zamówienia. 1.2.1 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnien ia na podstawie umowy o pracê prze z wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wsk azane poni¿ej czynno¶ci w tra kcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynno¶ci biurowo- a dministracyjnych, (Wymóg ten do tyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem prac biurowo- ad ministracyjnych.. Wymóg nie dotyczy wiêc, miêdzy innymi osób ki eruj±cych pracami projektowy mi, wykonuj±cych us³ugê geodezyjn± itp.) 1.2.2 W trakcie real izacji zamówienia zamawiaj ±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykona wcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podsta wie umowy o pracê osób wykonuj±cyc h wskazane w punkcie 1.2.1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony j est w szczególno¶ci do: a) ¿ ±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³n iania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. w ymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶ wiadczenia. 1.2.3 W trakcie re alizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±ce go w wyznaczonym w tym w ezwaniu terminie wy konawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dow ody w celu potwierdzenia spe³ nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób w ykonuj±cych wskazane w punkcie 1.2.1. czynno¶ci w trakcie real izacji zamówienia: a) o¶ wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pods tawie umowy o pracê osób wyk onuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O ¶wiadczenie to powinno zawiera æ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±ce go o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶ wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± os oby zatrudnione na podstawie umo wy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pr acê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wi adczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygi na³em odpowiednio przez wykonaw cê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cyc h w trakcie realizacji zamów ienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy l ub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±d zony). Kopia umowy/umów powinn a zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodn ie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie da nych osobowych (tj. w szczegól no¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pr acownika nie podlega anonimizac ji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pr acê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przyk³adowy. Umowa o pracê mo¿e zawieraæ równie¿ inne dane, które podlegaj± anonimizacji. Ka¿d a umowa powinna zostaæ przean alizowana przez sk³adaj±cego pod k±tem przepisów ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie da nych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi byæ zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.2.4 Z tytu³u n iespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osó b wykonuj±cych wskazane w punkcie 1.2.1. czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w posta ci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ ci okre¶lonej w istotnych posta nowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia pub licznego. Niez³o¿enie przez wyko nawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danyc h przez zamawiaj±cego dowodów w c elu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstaw ie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie pr zez wykonawcê lub podwykonawcê wymo gu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cyc h wskazane w punkcie 1.2.1. czynn o¶ci. 1.2.5 W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do pr zestrzegania prawa pracy prze z wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez P añstwow± Inspekcjê Pracy.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT51000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 61500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z E£KU
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NABIA£, MIÊSO I WÊDLINY, OWOCE I WARZYWA, MRO¯ONKI I RYBY, ARTYKU£Y SPO¯YWCZE W OKRESIE 01-12. 2025 NA POTRZEBY SZKO£Y. PODS. NR 9 IM. JANA PAW£A II W E£KU
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH - NABIA£, MIÊSO I WÊDLINY, OWOCE I WARZYWA, MRO¯ONKI I RYBY, ARTYKU£Y SPO¯YWCZE W OKRESIE STYCZEÑ - GRUDZIEÑ 2025 NA POTRZEBY SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 5 W E£KU
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla wydzia³u samochodowego w Centrum Kszta³cenia Zawodowego w E³ku
- Dostawa akordeonów, wibrafonu, ksylofonu i instrumentów smyczkowych.
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywna dostawa i roz³adunek soli drogowej niezbrylaj±cej siê w siedzibie zamawiaj±cego E³k, ul. Suwalska 38
wiêcej: przetargi w E³ku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.