Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Zabrze: Wykonanie 8 indywidualnych węzłów cieplnych wraz z siecią ciepłowniczą w ramach
III ETAPU zadania pn. Wykonanie 24 indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych i obiektach handlowych zlokalizowanych w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej, ul. Gdańskiej, ul. Kotarbińskiego zasilanych dotychczas z grupowej stacji wymienników ciepła wraz z siecią ciepłowniczą.
Numer ogłoszenia: 102062 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. J. W. Goethego 3, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 78 80 301, faks 032 78 80 309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100 % udziałów Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 8 indywidualnych węzłów cieplnych wraz z siecią ciepłowniczą w ramach III ETAPU zadania pn. Wykonanie 24 indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach mieszkalnych i obiektach handlowych zlokalizowanych w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej, ul. Gdańskiej, ul. Kotarbińskiego zasilanych dotychczas z grupowej stacji wymienników ciepła wraz z siecią ciepłowniczą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 8 indywidualnych węzłów cieplnych wraz z siecią ciepłowniczą wysokoparametrową (około 600 mb), kablem monitoringu w kanalizacji HDPE oraz kanalizacją telemetryczną w HDPE jest kontynuacją etapu wykonanego w latach 2008 i 2009. Węzły cieplne usytuowane są w budynkach mieszkalnych przy ul. Franciszkańskiej 24÷24e (2 węzły); Franciszkańskie 26÷26a; Franciszkańskiej 32:32e (2 węzły); Kotarbińskiego 2÷4 i pawilonach usługowo - handlowych przy ul. Franciszkańskiej 19 i Franciszkańskiej 21 w Zabrzu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 36.000,00 PLN w tym: część 1 - 15.000,00 PLN część 2 - 20.000,00 PLN część 3 - 1.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dla potwierdzenia posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie (kierować nim) posiadają uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnymi do wykonania zakresu zamówienia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie , ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2) informację na temat wykonywanych w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o przedmiocie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy załączyć referencje: - o wykonaniu w latach 2005 - 2009 sieci cieplnej w systemie rur podwójnych preizolowanych o średnicy rury stalowej Dn 32 ÷ Dn 200 mm - minimum 900 mb - o wykonaniu w latach 2005-2009 minimum 10 dwufunkcyjnych węzłów cieplnych kompaktowych o mocy porównywalnej z przedmiotem zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
j.w.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć: a) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy porównywalną z wartością zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) opłaconej polisy a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
1. autoryzację producenta systemu preizolowanego oraz węzłów uprawniającą oferenta do montażu, uruchomienia i usług serwisowych w ramach przedmiotowego zamówienia 2.aktualne aprobaty techniczne, aktualne aprobaty powinny dotyczyć zarówno rur typu Twin jak i muf prostych sieciowanych oraz muf kolanowych sieciowanych zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną 3. badanie rur twin (dwie rury stalowe w jednej osłonie PE-HD) badanie musi być wykonane zgodnie z normą PN-EN 15698-1:2009 przez niezależne akredytowane laboratorium (badanie musi zostać wykonane na rurach producenta systemu preizolowanego) 4. wyniki badań zachowania się przy pełzaniu wykonane na rurze producenta zgodnie z norma PN EN 253:2005- próby pełzania promieniowego zgodnie PN EN 253:2005 pkt. 4.5.7 na preizolowanych rurach zespolonych 5. kopię protokółu badań producenta płaszcza potwierdzający wymagany stopień obróbki koronowania- badania na koronowanie 6. aktualne certyfikaty CE i B na wszystkie urządzenia i materiały przewidziane do zabudowy, w tym wyniki badań użytej pianki potwierdzającej iż nie jest ona spieniana za pomocą freonów oraz CO2. 7. protokoły z badań współczynnika przewodzenia ciepła wykonanych na rurze producenta systemu preizolowanego, przeprowadzone przez akredytowane niezależne laboratorium badawcze 8. wyniki badań żywotności oferowanego systemu poliuretanowego wykonane zgodnie z najnowsza normą PN-EN253 przez niezależną instytucję badawczą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. spis treści 2. dowód wniesienia wadium 3. wypełniony formularz Oferty, według załącznika nr 1 4. wypełnione ściśle wg wskazówek Zamawiającego formularze specyfikacji cenowej według załączników nr 2 5. Opis oferty 6. Opis sposobu wykonania płukania sieci (prędkość przepływu wody płuczącej nie może być mniejsza niż 5m/s, płukanie i próbę ciśnieniową wykonać wodą uzdatnioną z sieci wysokoparametrowej ZPEC) 7. harmonogram realizacji robót 8. oświadczenie według załącznika nr 3 ( art. 22). 9. akceptowane warunki gwarancji i serwisu - wg załącznika nr 6 10. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 11. zapewnienie terminowej dostawy rur preizolowanych, kształtek i innych elementów sieci od producenta systemu preizolowanego oraz węzłów kompaktowych od ich producenta 12. autoryzację producenta systemu preizolowanego oraz węzłów uprawniającą oferenta do montażu, uruchomienia i usług serwisowych w ramach przedmiotowego zamówienia 13. szczegółowe kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie dostarczonych w dokumentacji przedmiarów robót 14. oświadczenie, że system preizolowany (mufy, odgałęzienia, rury, kolana oraz pianka ) stosowany na budowie pochodzi w całości z produkcji jednego producenta, gdyż zamawiający wymaga gwarancji na cały system preizolowany.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji, gdy wystąpi jeden z niżej wymienionych przypadków: a) będzie to wynikiem zmiany odpowiednich przepisów, b) dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) powstały inne przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane przez osoby trzecie lub warunki pogodowe, w których wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót nie było możliwe, d) powstały jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, e) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f) zrezygnowano z części robót, g) istnieje potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpec.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S. z o.o.
ul. Goethego 3, 41-800 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Goethego3, 41-800 Zabrze - Sekretariat I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. - od maja 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę mieszkań w budynkach UJ w Krakowie
- Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych pieszo - jezdnych - etap I przedsięwzięcia - remont dróg na osiedlu mieszkaniowym w Białczynie
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru budynku Zespołu Szkół w Wysokiem na Klub Malucha"
- "Roboty budowlane w budynkach Zespołu Szkół Łączności w Krakowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.