Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Nieporęt: Dostawa i wymiana złóż w stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym.
Numer ogłoszenia: 102071 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana złóż w stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod CPV 51514110-2. Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody - obejmujące dostawę i wymianę złóż filtracyjnych oraz dysz filtracyjnych do filtrów w kontenerowej stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Pierwszym. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana złóż filtracyjnych oraz dysz filtracyjnych w filtrach w istniejącej kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody w Stanisławowie Pierwszym przy ul. Jana Kazimierza dz. ew. nr 1/4 Gmina Nieporęt. W stacji zastosowano sześć zbiorników filtracyjnych poziomych, dwusekcyjnych ( każda sekcja stanowi niezależny filtr ) uzyskując łącznie 12 filtrów, które wchodzą w skład dwóch niezależnych ciągów filtracyjnych. Każdy ciąg posiada po sześć filtrów ( 4 szt. filtrów I° oraz 2 szt. filtrów II°) Podczas wykonywania prac przy wymianie jednego ciągu filtracyjnego drugi ciąg musi być czynny. Prace przy wymianie złóż drugiego ciągu filtrów będą wykonywane po zakończeniu prac na pierwszym ciągu filtrów, uzyskaniu wody uzdatnionej zgodnie z § 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 61, poz. 417) udokumentowanymi wynikami badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych próbek wody. Wyniki należy przekazać zamawiającemu. Dane techniczne zbiornika filtracyjnego: - długość 2200 mm - średnica 2000 mm - powierzchnia filtracji jednej sekcji (filtra) F=1,5m2 - króciec dopływowy i odpływowy wody Dn 100 mm. Filtry I° są wypełnione następującym złożem filtracyjnym licząc od góry: - antracyt o uziarnieniu 0,8 - 2,0 mm, wysokość warstwy 200 mm; - piasek kwarcowy o uziarnieniu 0,5 - 1,5 mm, wysokość warstwy 400 mm; - złoże uaktywnione tlenkami manganu o uziarnieniu 2 - 3 mm, wysokość warstwy 200 mm; - warstwa podtrzymująca - żwir o uziarnieniu 3 - 5 mm, wysokość warstwy 100 mm; - warstwa podtrzymująca - żwir o uziarnieniu 5 - 20 mm, od dna filtra do wierzchu rusztu filtracyjnego. W skład dostawy i wymiany złóż filtracyjnych w filtrach I° (8 szt.) wchodzą następujące materiały: 1) Antracyt (0,8 - 2,0 mm) - ok.3600 kg 2) Piasek kwarcowy (0,5 - 1,5 mm) - ok. 9600 kg 3) Defeman (2-3 mm) - ok.4600 kg 4) Żwir (3-5 mm) - ok.2300 kg 5) Żwir (5-20 mm) - ok.9100 kg 6) Dysze filtracyjne śr-50, M20, szczelina 0,5-0,6 mm, wysokość ok.35 mm - 624 szt. Filtry II° są wypełnione następującym złożem filtracyjnym licząc o góry: - węgiel aktywny typ AHD o uziarnieniu 1 - 2,5 mm, wysokość warstwy 300 mm. - złoże uaktywnione tlenkami manganu o uziarnieniu 2 - 3 mm, wysokość warstwy 400 mm. - warstwa podtrzymująca - żwir o uziarnieniu 3 - 5 mm, wysokość warstwy 200 mm. - warstwa podtrzymująca - żwir o uziarnieniu 5 - 20 mm, od dna filtra do wierzchu rusztu filtracyjnego. W skład dostawy i wymiany złóż filtracyjnych w filtrach II° (4szt.) wchodzą następujące materiały: 1) Węgiel aktywny (1-2,5mm) - ok.1800 kg 2) Defeman (2-3 mm) - ok.4600 kg 3) Żwir (3-5 mm) - ok.2300 kg 4) Żwir (5-20 mm) - ok.4600 kg 5) Dysze filtracyjne śr-50, M20×2, szczelina 0,5-0,6 mm, wysokość ok.35 mm - 312 szt. Zastosowane materiały i urządzenia powinny mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do zastosowania w wodociągach publicznych, dla wody pitnej. Zamawiający zastrzega sobie dwa dni robocze, na każdy ciąg filtrów w celu dokonania sprawdzenia zbiorników od wewnątrz przez UDT w Warszawie, które należy uwzględnić w harmonogramie robót. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres trzech lat licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 2. Zamówienie obejmuje także następujące obowiązki Wykonawcy: 1) Z uwagi na brak miejsca na swobodne dojście do pokryw filtrów w kontenerze stacji uzdatniania może zaistnieć potrzeba demontażu elementów ścian ( płyty PW-8) kontenera. 2) Wykonawca w ramach wykonywania zamówienia poniesie koszty utylizacji złoża oraz dysz filtracyjnych. 3) wykonanie badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych próbek wody uzdatnionej dla każdego ciągu filtracyjnego oddzielnie. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom ( wzór dokumentu określa załącznik nr 6 do SIWZ). V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Dokumentacja powykonawcza Stacji Uzdatniania Wody w Stanisławowie Pierwszym jest do wglądu w Gminnym Zakładzie Komunalnym w Nieporęcie ul. Podleśna 4b tel. 022 774 87 89 lub 0 604 248 425. 2. Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu SUW w Stanisławowie Pierwszym, najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Gminnym Zakładem Komunalnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.41.10 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,- zł (słownie: cztery tysiące zł), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał przynajmniej dwie usługi polegające na wymianie złóż filtracyjnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować osobą niezbędną do realizacji zamówienia: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, -oświadczenie, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom złożone według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2.Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3.W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie. Okolicznościami takimi będą w szczególności: warunki atmosferyczne, warunki terenowe, awarie, katastrofy, akty wandalizmu. 4.W przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 2A
05-126 Nieporęt, pok nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt Pl. Wolności 1 05-126 Nieporęt, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Prowadzenie kąpieliska urządzonego w ramach gminnego obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego "DZIKA PLAŻA" w Nieporęcie.
- Utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nieporęt w zakresie koszenia pasów dróg gminnych
- Przebudowa ul. Cichej w Rembelszczyźnie - etap II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Józefowie - etap IV
więcej: przetargi NIEPORĘT »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.