Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Górowo Iławeckie: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie
Numer ogłoszenia: 102088 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Górowie Iławeckim , ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 761 11 33, faks 089 761 11 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/ (zakładka GOPS)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją projektu pt. Aktywna integracja społeczna skutecznym sposobem rozwiązywania problemów społecznych w gminie Górowo Iławeckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących dla grup osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy społecznej. Działania mają na celu wzrost aktywności zawodowej i społecznej osób biorących udział w projekcie. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na cztery części, na które wykonawca może złożyć ofertę łącznie lub na każdą z nich. Część I - Instrument aktywizacji zawodowej - Opracowanie indywidualnego planu działania (IPD) (po 2 godz.|os.; 48 osób )- termin realizacji V-VI 2011 r.; - Warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy (3 grupy 16-to osobowe po 32 godz.|grupę) - termin realizacji VI-VII 2011 r.; Część II - Instrument aktywizacji społeczna - warsztat kompetencji społecznych (4 grupy 12-to osobowe po 32 godz.|grupę) - termin realizacji VI-VII 2011 r.; - warsztat kompetencji wychowawczych (2 grupy 15-to osobowe po 24 godz.|gr.) - termin realizacji VII-VIII 2011 r.; - warsztat kreowania własnego wizerunku (2 grupy 15-to osobowe po 18 godz.|gr.) - termin realizacji VIII-IX 2011 r.; - warsztat zarządzania stresem (2 grupy 15-to osobowe po 24 godz.|gr.) - termin realizacji VIII-IX 2011 r.; Część III - Instrument aktywizacja edukacyjnej i zdrowotnej - warsztat prowadzenia gospodarstwa domowego (2 grupy 15-to osobowe po 16 godz.|gr) - termin realizacji IX-X 2011 r.; - warsztat rękodzieło (2 grupy 15-to osobowe po32 godz.|gr.) - termin realizacji X-XI 2011 r.; - warsztat z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (1 grupa 30-to osobowa, 8 godz.) - termin realizacji XI 2011 r.; Część IV - Program Aktywności Lokalnej - wyjazd studyjny z elementami integracji grupy, pobudzania aktywności i kreatywności połączone z prowadzeniem warsztatów motywujących np. do Miejsca Inicjatyw Pozytywnych w Kaczym Bagnie lub równoważnym (4 dni dla 24 osób) - termin realizacji V-VI 2011 r.; - warsztat dotyczący zagadnień na temat wolontariatu (1 grupa 24-ro osobowa, 8 godz.) - termin realizacji VI 2011 r.; - warsztat profilaktyka uzależnień, w ramach którego należy zorganizować występ grupy teatralnej profilaktycznej ze spektaklem Carpe diem (1 grupa 18-to osobowa, 20 godz.) - termin realizacji X 2011 r.; - warsztat teatralny (1 grupa 12-to osobowa 20 godz.) - termin realizacji VII-VIII 2011 r.; - warsztat podstawy samoobrony zakładający wykłady dotyczące przemocy oraz zajęcia aktywne (1 grupa 18-to osobowa, 24 godz.) - termin realizacji VIII-IX 2011 r.; - warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy (1 grupa 24-ro osobowa, 16 godz.) - termin realizacji VI 2011 r...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dodatkowe godziny szkoleniowe w zakresie: 1) Instrument aktywizacji społeczna - warsztaty do 100 godz.; 2) Program Aktywności Lokalnej - warsztaty do 40 godz.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - spełnia jeżeli zostanie złożony dokument; b) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - spełnia jeżeli zostanie złożony dokument.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.referencje). - załącznik nr 5.Spełnienie warunku będzie uznane gdy Wykonawca potwierdzi wykonanie co najmniej dwóch zamówień (szkoleń), trwających co najmniej 3 miesiące, dla co najmniej 50 osób z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym - klientami ośrodków pomocy społecznej oraz z osobami niepełnosprawnymi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykładowcy|trenerzy biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać minimum wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów lub wykształcenie wyższe i specjalizację lub inne zaświadczenie uprawniające do prowadzenia właściwych warsztatów i konsultacji. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania osobami, które prowadziły co najmniej 2 szkolenia o tematyce i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym - klientami ośrodków pomocy społecznej oraz z osobami niepełnosprawnymi. (załącznik nr 4). Warunek zostanie spełniony, jeżeli każda osoba biorąca udział w realizacji zamówienia będzie posiadać dyplom ukończenia co najmniej licencjatu, oraz dokumenty potwierdzające przeprowadzone szkolenia, w przypadku konieczności zmiany prowadzących, następcy nie mogą mieć mniejszych kwalifikacji niż powyższe wymagania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 50 000. zł. (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku będzie polegała na analizie dostarczonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Metoda spełnia|nie spełnia. b) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dostarczonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy, 2) Wykaz szczegółowych programów oraz harmonogramów szkoleń, materiałów szkoleniowych, 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy, 4) Wzór zaświadczenia, certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia - dokument przedstawiany przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Kwalifikacje - 15
- 3 - Doświadczenie - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/ (zakładka GOPS)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 001 NAZWA: Instrument aktywizacji zawodowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - opracowanie indywidualnego planu działania (IPD) (po 2 godz.|os.) 48 osób - termin realizacji V-VI 2011 r.; - warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy (3 grupy 16-to osobowe po 32 godz.|gr.) - termin realizacji VI-VII 2011 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2011.
CZĘŚĆ Nr: 002 NAZWA: Instrument aktywizacji społecznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -warsztat kompetencji społecznych (4 grupy 12-to osobowe po 32 godz.|gr.) - termin realizacji VI-VII 2011 r.; - warsztat kompetencji wychowawczych (2 grupy 15-to osobowe po 24 godz.|gr.) - termin realizacji VII-VIII 2011 r.; - warsztat kreowania własnego wizerunku (2 grupy 15-to osobowe po 18 godz.|gr.) - termin realizacji VIII-IX 2011 r.; -warsztat zarządzania stresem (2 grupy 15-to osobowe po 24 godz.|gr.) - termin realizacji VIII-IX 2011 r.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Kwalifikacje - 15
- 3. Doświadczenie - 15
CZĘŚĆ Nr: 003 NAZWA: Instrument aktywizacji edukacyjnej i zdrowotnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - warsztat prowadzenia gospodarstwa domowego (2 grupy 15-to osobowe po 16 godz.|gr.) - termin realizacji IX-X 2011 r.; - warsztat rękodzieło (2 grupy 15-to osobowe po 32 godz.|gr.) - termin realizacji X-XI 2011 r.; - warsztat z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (1 grupa 30-to osobowa, 8 godz.) - termin realizacji XI 2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
CZĘŚĆ Nr: 004 NAZWA: Program Aktywności Lokalnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyjazd studyjny z elementami integracji grupy, pobudzania aktywności i kreatywności połączone z prowadzeniem warsztatów motywujących np. do Miejsca Inicjatyw Pozytywnych w Kaczym Bagnie lub równoważnym (4 dni dla 24 osób) - termin realizacji V-VI 2011 r.; - warsztat dotyczący zagadnień na temat wolontariatu (1 grupa 24-ro osobowa, 8 godz.) - termin realizacji VI 2011 r.; - warsztat profilaktyka uzależnień, w ramach którego należy zorganizować występ grupy teatralnej profilaktycznej ze spektaklem Carpe diem (1 grupa 18-to osob., 20 godz.) - termin realizacji X 2011 r.; - warsztat teatralny (1 grupa 12-to osobowa 20 godz.) - termin realizacji VII-VIII 2011 r.; - warsztat podstawy samoobrony zakładający wykłady dotyczące przemocy oraz zajęcia aktywne (1 grupa 18-to osobowa, 24 godz.) - termin realizacji VIII-IX 2011 r.; - warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy (1 grupa 24-ro osobowa, 16 godz.) - termin realizacji VI 2011 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Kwalifikacje - 15
- 3. Doświadczenie - 15
INNE PRZETARGI GÓROWO IŁAWECKIE
więcej: przetargi GÓROWO IŁAWECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.